SEBAMED rankų ir nagų balzamas

Pastarąjį mėnesį rankų kremus, kūno kremus ir dušo želė aš atrodo paprasčiausiai suvalgau, nes jie sugeba baigtis labai labai greitai. Kalbant apie rankų kremus, tikriausiai nenuostabu: nuolat plaunant buteliukus karštu vandeniu, prausiant kūdikį ir gerokai dažniau, nei paprastai plaunant rankas, jos išsausėja, greičiau sudirgsta ir pradeda skeldėti. Tad kai tik turiu galimybę, stengiuosi rankas vis patepti greitai susigeriančiu rankų kremu.

"Dievas davė mums dvi rankas: vieną paimti sau, kitą - duoti kitiems"
Billy Graham

Šiandien dieną pradėsime nuo greitai susigeriančio ir visai kaip nuostabaus rankų kremo iš Sebamed, kurį radau užsisakiusi Grožio draugas paslapčių dėžutę. Tuomet nelabai buvau patenkinta faktu, kad kremas baigia galioti liepą, tačiau matydama, kaip greit jis senka tūbelėje, suvokiu, kad liepos jis tikrai nesulauks, nesulauks ir birželio, o ir dėl gegužės dar labai didelis klausimas. Kviečiu paskaityti, ką manau apie rankų balzamą.


Produktas: SEBAMED rankų ir nagų balzamas
Gamintojas: "Sebapharma" GmbH & Co. KG. Pagaminta Vokietijoje
Paskirtis: drėkinti, raminti suskirdusią rankų odą, stiprinti nagus
Tinkamas tipas: visiems tipams, ypatingai jautrioms, suskirdusioms rankoms
Labiausiai patiko: greitas susigėrimas ir efektas
Labiausiai nepatiko: aukštoka kaina
Tūris: 75 ml
Kaina*: 9,75 EUR
Kur galima įsigyti: eurovaistinė, efarma, pigu.lt, aistruolė

Ką žada gamintojas: Neriebus, ypač gerai susigeria, skirtas jautrioms, suskirdusioms, išsausėjusioms rankoms prižiūrėti.
Pantenolis, alantoinas ir bisabololis ramina, drėkina sudirgusią odą, slopina uždegimus. Keratinas suteikia nagams lygumo ir tvirtumo. Oda tampa pastebimai švelnesnė ir elastingesnė, nagai sustiprėja ir mažiau lūžinėja. Saugo ir palaiko natūralią odos rūgštinės plėvelės funkciją. pH 5,5 atitinka sveikos odos pH.
Naudojimas: Tepti kaskart nusiplovus rankas.


Balta, minkšto plastiko pakuotė tūbelės formos. Pakuotės dizainas gana paprastas: puošyboje naudojami užrašai, ir vienintelis pieštinis dalykas - ranka, kuri neleidžia sumaišyti, kam šis gaminys skirtas. Galbūt akį traukia tik šiek tiek spalvingesnis SebaMed kompanijos užrašas.

Šiek tiek panaršiusi internete, sužinojau, kad kremas turėtų būti supakuotas kartoninėje dėžutėje, ant kurios yra ir trūkstama ingredientų informacija. Tačiau mano atveju kremas atkeliavo be jokios kartoninės dėžutės. Labai smalsu kodėl? :D

Tūbelės formos kremo dangtelis yra apačioje. Jį galima lengvai nusukti, nors nematau tam reikalo. Nebent nusukus bus lengviau išspausti kremo likučius. O šiaip kremas dozuojamas nukimšus dalį dangtelio. Beje, dangtelis atkemša ir užsikemša tikrai tvirtai, tik su labai nemaloniai garsiu girgždesio garsu, dėl kurio mano mažiukas krūpteli per miegus.

Man labai patinka kremo dozavimo anga: tai tarsi mažytė anga didesnėje, tradicinėje angoje. Dėl jos, skystesnės konsistencijos kremą paprasta ir lengva dozuoti be baimės padauginti gaminio. Per visą naudojimo laiką kremo išspausdavau tiek, kiek reikia ir niekad neteko išsispausti daugiau, nei norėjau.


Kvapas. Rankų kremo kvapas man asmeniškai malonus: kvepia švara, lengvumu ir gaiva. Kai buvau tik ką grįžusi po ligoninės, jis man šiek tiek priminė ligoninės kvapą. Nors šiandien sakyčiau, kad ne. Aromatas vidutinio intensyvumo ir išlieka dar iki 30 minučių po kremo padengimo.

Konsistencija. Rankų balzamas baltos spalvos, labai lengvos, tačiau tvirtos, nevandeningos konsistencijos. Man žodis "balzamas" visuomet asocijuojasi su kietos, tirštos konsistencijos priemone, tačiau čia ne - konsistencija labai primena lengvą lengvą kūno pienelį. Apskritai, tai tikriausiai lengviausios konsistencijos kremas, kokį kada nors esu naudojusi.


Sudėtis: Aqua, Persea Gratissima Oil, PPG-2 Myristyl Ether Propionate, Glycerin, Sorbitol, Panthenol, Hydrolyzed Keratin, Bisabolol, Allantoin, Lecithin, Caprylic/ Capric Triglyceride, Ascorbyl Palmitate, Acrylates/ C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Citrate, Parfum, Phenoxyethanol.

PH 5,5  atitinka sveikos odos PH
Be dažiklių



Poveikis. Dėl itin lengvos kremo konsistencijos, priemonė labai lengvai paskirstoma ant odos ir susigeria į ją praktiškai per sekundę (suprantama, jei nepadauginote balzamo kiekio). Jeigu ant rankų užtepu daugiau priemonės nakčiai, tuomet ant jos atsiranda lengvai lipni plėvelė, kuri visiškai dingsta kai tik balzamas visiškai susigeria į odą.

Kalbant apie poveikį, tai aš esu mažų mažiausiai nustebusi: priemonė iš karto palengvina ir nuramina sudirgusią odą. Tiesa, jei tepsite ant pažeistos odos jausite dilgčiojimą, tačiau aš jį visuomet stengiuosi iškęsti, o jau po kelių valandų mano rankos tampa pasakiškai švelnios. Kremas puikiai susidoroja su išsausėjusia oda, suteikia jai drėgmės, šiek tiek maitina. Jei tik man pavyktų nors kiek mažiau rankas merkti į vandenį, jos jau po kelių aplikavimų kremu būtų visiškai sveikos. Deja, bet situacija yra tokia, kokia yra ir kremas suteikia mano stipriai sudirgusioms rankoms palengvėjimą, dailią išvaizdą ir lygią odą iki sekančio rankų mirkymo vandenyje.



Dėl poveikio nagams aš negaliu nieko garantuoti, kol kas kremą naudoju gana trumpai (laiko atžvilgiu), nors priemonės liko tik keliems padengimams. Ir šiaip, mano nagai beveik nuolat padengti nagų laku. Taip, kai tepu kremą, ir ant nagų neturiu nagų lako, atrodo, kad kremas pasidengia ir ant nago ir apynagių, bei jas maitina. Tik ar stiprina nagus? Galbūt šiek tiek.

Tobulai geras kremas, su tikrai gera, saugia ir naudinga odai sudėtimi. Mano rankoms priemonė labai patinka ir tinka, tik gaila, kad balzamo kaina iš tiesų aukštoka, vertinant kitas, rinkoje esančias priemones. Nors išbandyti dėl puikaus efekto tikrai rekomenduoju. Man jis patinka ir bus labai gaila, kai baigsis...




Ačiū, kad skaitote,

Mylėkite save,
Gėlėta kosmetinė

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai

  1. Gal but reiketu visus darbus kuriuos tik imanoma atliti su pirstinemis. Taip ir rankos labiau apsaugotos bus. As gimus kudikui ismokau tai daryti, nes gi visa laika reikia svelniu ir svariu ranku. Todel ir dabar net tris lekstes plaudama neuzmirstu ju uzsimauti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikriausiai reiktų... Tik kad aš jų niekad nemėgau :D
      O kiek jūsų mažiukui, jei ne paslaptis?

      Panaikinti
  2. Ju viskokiu tu pirstiniu yra. Galima pirkti is vaistines. Reikia rasti tokias kokios labiausiai patiks.
    Na mano vaiko maziuku jau nepavadinsi, nes mane prauges yra.

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą