MAYBELLINE "Fit Me!" makiažo pagrindas "120 Classic Ivory"

Pastaruoju metu, tikriausiai pastaraisiais metais naudojau daug makiažo pagrindų, suteikiančių odai matinį efektą. Mano oda tikrai nėra nei riebi, nei mišri, tad tokius makiažo pagrindus naudoti man nėra būtina, juolab, kad visos dienos bėgyje aš neturiu absoliučiai jokio odos blizgesio, nebent jį išgaunu makiažo priemonėmis. Tad matiniai makiažo pagrindai man jau pabodo, na kiek gi galima, be to, tokios priemonės dažnai paryškina odos netobulumus, smulkias raukšleles, kurių, dėl drėgmės trūkumo aš jau turiu. Noriu savo odai suteikti kitokį efektą ir grįžti prie tradicinio makiažo pagrindo, kuris neparyškintų visko, kas mano veide blogiausia. Tad šį kartą bandžiau ir noriu jums papasakoti apie Maybelline "Fit Me!" makiažo pagrindą, skirtą sausos bei normalios odos tipams.

"Kartais aš apsimetu normalia. Bet man tampa nuobodu, ir aš vėl tampu savimi"
Citata, autorius nežinomas


Produktas: MAYBELLINE "Fit Me!" makiažo pagrindas "120 Classic Ivory"
Gamintojas: "Gemey - Maybelline". Pagaminta Prancūzijoje
Paskirtis: dekoratyvinė: veido odai
Tinkamas tipas: sausai, normaliai odai
Labiausiai patiko: suteikia veidui lengvo švytėjimo
Labiausiai nepatiko: hmm, galbūt kai kurios sudėtinės dalys
Tūris: 30 ml
Kaina*: 13,49 EUR
Kur galima įsigyti: Drogas, Eurokos, Douglas, Kosmada: daugumoje kosmetikos parduotuvių

Ką žada gamintojas: Gelinis makiažo pagrindas yra lengvos tekstūros ir pralaidus orui, todėl leidžia jaustis gaiviai visą dieną. Fit me makiažo pagrindas idealiai prisitaiko prie odos spalvos. Jo sudėtyje nėra vaško ir užpildų, todėl tolygiai padengia veidą ir nepalieka jokio kaukės efekto. Apsaugos nuo kenksmingų saulės spindulių (SPF 18).


Pirmiausia turiu pasakyti, jog mano turima makiažo pagrindo pakuotė yra senojo dizaino, dabar ji atnaujinta, tačiau iš esmės tai neturi jokios įtakos, vertinant gaminį, nes skiriasi tik vienas ingredientas gaminio sudėtyje, tad jis veikia ir yra visiškai toks pat, kaip ir dabartinis, tik tas, skirtas sausai ir normaliai odai, o ne mišriai ir riebiai. Tai va, viskas labai paprasta: stiklinis, skaidrus buteliukas, su kompanijos ir priemonės pavadinimu ant dangtelio bei atspalvio numeriu ant buteliuko. Buteliukas dailios kvadratinės formos, na o ingredientus ir pagrindinę informaciją rasime kitoje buteliuko pusėje, ant lipnios etiketės.

Juodas dangtelis nusiima, po juo tradicinė, makiažo pagrindams būdinga, plastikinė pompa. Kol kas dozuoja be problemų, tad tikiuosi, jog iki pat buteliuko ištuštėjimo meto ji nestrigs ir nekils jokių problemų. 


Kvapas. Įprastinis, makiažo pagrindams būdingas kvapas. Nieko neįprasto čia nerasime, jis dingsta beveik iš karto, po priemonės padengimo ant odos.

Konsistencija. Makiažo pagrindas vidutinio tirštumo, netekantis. patrynus tarp pirštų, jaučiamas slidumas, tačiau nėra, matiniams makiažo pagrindams būdingo pudriškumo.


Sudėtis: AQUA, CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, GLYCERIN, ISOTRIDECYL ISONONANOATE, PEG-9 POLYDIMETHYLSILOXYETHYL DIMETHICONE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, DIMETHICONE/ POLYGLYCERIN-3 CROSSPOLYMER, SODIUM CHLORIDE, PEG-10 DIMETHICONE, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, CHLORPHENESIN, DISODIUM EDTA, ACRYLATES COPOLYMER, PROPYLPARABEN, FRAGRANCE, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, ALUMINUM HYDROXIDE, BUTYLPARABEN, PEG-9, ETHYLPARABEN, DIPROPYLENE GLYCOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE.
MAY CONTAIN: CI 77891/ TITANIUM DIOXIDE, CI 77491, CI 77492, CI 77499/ IRON OXIDES.


Poveikis. Makiažo pagrindas paskirstomas lengvai, jis pasidengia tolygiai, ir aš jo praktiškai visiškai nejaučiu ant veido, jis lengvas ir malonus odai. Idealiai tinka, lengvumo atžvilgiu, tarsi antra oda, tad "Fit me" pavadinimas makiažo pagrindui tinka idealiai.

Kažkodėl nuotraukoje prieš makiažo pagrindą atrodo susifokusavo kaip šiltas atspalvis, gaila, nes realiai prieš buvo šviesesnė, nei po. Tačiau kiek priemonė maskuoja ir kaip maskuoja, manyčiau matosi puikiai.

Matyt mane rimtai nuvargino matiniai makiažo pagrindai, mat šis man kažkodėl atrodo tikras stebuklas ant mano veido odos. Pirmiausia, jis neišryškina odos netobulų, raukšlelių, pasausėjimų, nesukrenta į veido odos poras. Iš tikro, šiek tiek raukšlelės matomos, tačiau nestipriai. Makiažo pagrindo maskavimas lengvas - vidutinis, tad rimtesniems odos netobulumams prireiks maskuoklio, kaip pavyzdžiui man, jo visuomet reikia paakių srityje.


Priemonė veidui suteikia lengvo spindesio, na ne tai kad spindesio, tačiau sveiko spindesio, net sunku apsakyti, tiesiog veidas atrodo normaliai sveikas, ne sausas, ne matinis, o normaliai sveikas. Tokio efekto iš makiažo pagrindo aš pasiilgau labiausiai. Jeigu norisi, matiškumo veidui visuomet galima suteikti su matine kompaktine ar biria pudra. Tačiau man nesinori, tiesiog lengvai pafiksuoju veidą, kad viskas laikytų iki dienos galo ir tiek, jokio matinio efekto man nesinori.

Aišku, dėl atspalvio, žiemos metui man jis vos vos per tamsus, tai aiškiai matosi žiūrint į kontrastingą veido ir kaklo odą. Iš tiesų, pasitikėjau konsultante, išrinkusia man 120 atspalvį. Nors žiūrėjau ir 110 atspalvį, bet pastarasis man pasirodė pernelyg šviesus. Tad, manyčiau iki idealios spalvos trūksta tarpinio atspalvio, arba reikia imti abu buteliukus ir maišyti spalvą, kad išgauti idealiai mano odai tinkantį atspalvį.


Aš nežinau, man makiažo pagrindas labai patiko. Ir išsilaikė ant mano odos tobulai, visiškai visą dieną, nei pernelyg pakitęs, nei kažkur subėgęs, nei sukritęs į poras, - atrodė taip, kaip padengiau. Iš viso, efektas odai man nerealus, manau šitą naudosiu dažnai, nors tikrai reikės kažką pagalvoti dėl šiek tiek per tamsaus atspalvio.




Ačiū, kad skaitote,

Gero vakaro,
Gėlėta kosmetinė

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai