Liepos mėnesio kosmetinės naujienos #11/15

Kad ir kaip bebūtų keista, bet liepa man atrodė toks visko pilnas mėnuo, ir tikrai, kai pagalvoji, aš visko turiu, ko man reikia. Man visko šiuo metu pakanka, na gal tik šio bei to... Tačiau nedaug... Tad šį mėnesį pusiau kuklus naujų pirkinių įrašas....



Kadangi jau kuris laikas pasibaigė mano pastaruoju metu naudotas šveitiklis pėdoms, nusprendžiau išbandyti man tik keletą kartų girdėtos firmos gaminį.
Pirkau: Eurokos
Kaina: 3,79 EUR (13,09 Lt)

Nepaprastai lengva naudoti, o rezultatas puikus. Esu tokias jau turėjusi, tik labai tikiuosi, jog šią vasarą dar turėsiu galimybę panaudoti.
Pirkau: grupinis.lt
Kaina: 8,49 EUR (29,31 Lt)

Man jau atsibodo žaisti su analogais. Pamenate, pasakojau jums apie pasitvirtinusias lašo formos kempinėles ir visišką nesąmonę su pailgo moliūgo formos analogais. Manau paprasčiausiai atėjo metas išbandyti originalą...
Pirkau: Top Beauty
Kaina: pilna kaina 19,30 EUR. Pirkau su nuolaida už 16,87 EUR (58,25 Lt)


Apie kurią jums jau šiek tiek pasakojau.
Pirkau: loccitane.lt
Kaina: 19,00 EUR (65,60 Lt)



Apie kurią jau šiek tiek girdėjote, o kitos apžvalgos laukia ateityje.
Kaina: 20,60 EUR (71,13 Lt)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ir viskas, daugiau šį mėnesį man neprireikė absoliučiai jokios kosmetikos. Tad viso išleista 68,75 EUR (237,38 Lt). Jei ne staigmenų dėžutės arba brangi makiažo kempinėlė išlaidos tikriausiai būtų iš viso juokingos.




Ačiū, kad skaitote,

Linksmo penktadienio,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. bet tas pėdų šveitiklio pavadinimas, tai vertas milijono :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš taip pat pagalvojau prieš įsigydama :D Nors gal čia tik skambesys? Pedi- šaknis kilusi iš lotynų kalbos ir reiškia pėdas. Tuo tarpu "cos" viena iš reikšmių yra kompanija. Vadinasi turėtų verstis kaip "pėdų kompanija" ar "kompanija pėdoms" ;)

      Panaikinti

Rašyti komentarą