Kosmetinės turinys: Kvepalų ir aromatų kolekcija. 2015 Liepa

Parodyti savo kolekciją viešai dažnai būna šioks toks iššūkis. Tikriausiai kaip ir dauguma grožio tinklaraštininkių produktų viena ar kita tema turiu gerokai per daug... Praeitą kartą jums rodžiau nagų lakų kolekciją, o šiam kartui pribrendo laikas pasirodyti visiems turimiems kvepalams ir aromatams. Mano kolekcija, jei galima ją taip vadinti, yra iš tiesų paprasta: aromatai puikiai žinomi rinkoje, daug paprastų, vadinamųjų žvaigždinių aromatų, kurių nevengiu, nes vienu ar kitu periodu kvapai man itin patiko ar patinka... Kviečiu pasižvalgyti.


AVON kompanijos aromatai
















Kvapnieji purškikliai





Ačiū, kad skaitote,
Gražaus vakaro,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Oh my...:D O aš maniau, kad mano kolekcija - pakankamai solidi (bendrąja prasme). Aš vieną kvepalų buteliuką naudoju kaip minimum metus...:D Taip pagalvojus, visa ši kolekcija - man iki pencijos kuo puikiausiai sueitų :D Mėginai kada nors skaičiuoti, kiek maždaug visas šitas lobis - vertas? :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oi ne, skaičiuoti vertės nebandžiau, ir nežinau, ar kas pasikeistų jei suskaičiuočiau. :D Man kvepalai gana sparčiai naudojasi, vien šiemet baigiau 4 buteliukus ir dar krūvą mėginių...
      Nors vasarą lentyna kažkodėl pamiršta - naudoju kvapniuosius purškiklius

      Panaikinti
  2. J. DEL POZO "Halloween" kazkada buvo mano didzioji meile o DOLCE & GABBANA "3 L'imperatrice" meile iki dabar!

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą