AVON "Perceive Soleil" kvapnusis vanduo moterims

Kai kurios jūsų pasigedo liepos mėnesio kvepalų ar aromato... Tiesą pasakius ir pačiai visiškai išgaravo iš galvos, nors šiai vasarai dar turiu nusifotografavusi keletą, apie kuriuos noriu pakalbėti. Avon Perceive Soleil aromatas buvo labai stiprus pretendentas tarp vasaros mėgstamiausiųjų, tačiau... aš nenorėjau dviejų tos pačios kompanijos produktų tarp mėgstamiausių; kelios smulkmenos šiame aromate man nepatinka ir galiausiai - jau senokai šio kvapo nemačiau kompanijos kataloge Prisipažinsiu, neseku Avon naujienų, tačiau norisi prie mylimiausiųjų jums rekomenduoti iš tiesų geriausius ir tokius, kuriuos tikrai, 100%, garantuotai, galite įsigyti tik panorėję. O dėl Perceive Soleil, aš nesu tikra (galbūt jūsų konsultantas galėtų informuoti? Aš tokio neturiu, tad nėra kas mane apšviečia tokiais klausimais) ar vis dar galima jį įsigyti. Tačiau kvapas... mmm, tikra vasara... Pasižiūrim, kokie šio aromato privalumai ir trūkumai? 

"Laisvė be idealų teikia daugiau žalos nei naudos."
A. Grafas


Produktas: AVON "Perceive Soleil" kvapnusis vanduo moterims (EDP)
Gamintojas: "Avon Cosmetics". Pagaminta Lenkijoje
Tūris: 50 ml
Kaina: 22,00 EUR
Kur galima įsigyti: iš Avon konsultantų
Leidimo metai: 2014 m.
Kvapo kategorija: citrusų - žalumos

Gamintojo aprašymas: Pasinerk į saulėtos dienos aromatą iš Avon. Lengvas citrusinis aromatas su Japoniškos citrinos, rožinio pipiro ir baltosios arbatos natomis puikiai tiks vasarai. Saulėtos ir nerūpestingos vasaros dienos, šiltas oras pilnas gardžių gėlių aromato. Kiekvienas aromato lašas suteikia ramybės ir harmonijos. 


Viršutinė nata: citrinos junos, mandarininis citrinmedis, oro natos
Širdies nata: mandarinų žiedai, rožiniai pipirai, frezija, našlaičių lapai
Apatinė nata: muskusas, mediena, baltoji arbata


Sudėtis: Alcohol Denat., Aqua, Parfum, Citral, Hydroxycitronellal, Geraniol, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellol, Limonene.


Pakuotė galbūt nėra tas dalykas, kuris būtų labai aktualus renkantis aromatą, tačiau visuomet smagiau žiūrėti į gražią, dailią pakuotę ir ją kasdien imti į rankas. Šiuo atveju kartoninė dėžutė geltonos spalvos su spindinčiais sidabriniais užrašais. Gana paprasta, puošta tik vos matomais saulės spinduliais.

Tačiau viduje esantis stiklinis buteliukas nepaprastai gražus ir įdomus. Skaidrus stiklas daugiabriaunis, atspindintis saulės šviesą ir ją laužiantis vis kitu kampu. Tiek buteliukas, tiek dangtelis netaisyklingos formos. Net buteliuko dugnas nelygus, grublėtas. Visas dizainas tiesiog simbolizuoja saulę, o saulė automatiškai asocijuojasi su vasara ir šiltu oru. Man buteliukas gražus, įdomus ir pernelyg neatitolęs nuo kitų Avon Perceive aromatų ("Perceive"; "Drew"; "Oasis"), išlaikantis serijos tęstinumą, tik skiriasi aromato spalva. Tiesa, aromato sudėtyje neradau dažomųjų medžiagų, tad iš kur ta geltona spalva? Tikriausiai dažiklis tikriausiai paprasčiausiai nenurodytas.


Kvapas. Tik pasipurškus nosį atakuoja aiškios citrinų ir lengvo oro natos, kurios labai greit išgaruoja (kas šiaip jau yra normalu - citrusinės natos turi trumpiausią išlikimą iš visų) ir jas greit keičia gėlės ir vidurinioji nata. Aš tikrai užuodžiu frezijas ir kažką žalio, ko negalėčiau identifikuoti. Tačiau ir gėlių natos ilgai neužsibūna - jas pakeičia švelni baltosios arbatos ir lengva muskuso su vos jaučiamu medienos akordu erdvė.

Apskritai kvapas labai lengvas, švelnus ir daugumos akordų kvapiajame vandenyje tenka paieškoti su žiburiu... Iš tiesų tai labai lengvas ir natūralus vasaros aromatas, kuriuo galiu kvėpintis net ir itin karštomis vasaros dienomis.... Švelnus citrinų ir lengvas arbatos aromatas bei gėliškas frezijų kvapas yra dominuojantys aromato akordai. Man šitas aromatas asocijuojasi su pirmaisiais rytiniais saulės spinduliais, krintančiais per langą ant lovos ir raginančiais keltis ir pradėti dieną... Citrinos aromatui suteikia tarsi lengvą rytinį jėgų antplūdį, skatinantį gerai pradėti dieną ir nuteikianti maloniai, mielai, saulės ir geros, palaimingos nuotaikos kupinai dienai. Saulės spinduliai kvepalų buteliuke! Ir tai mane nepaprastai žavi! Be abejonės, šią vasarą šitas kvapas man labai patinka.


Mano nuomone kvapas tinkamiausias:
    ☀ vasaros sezonui;
     ☄ dienos metui.

Kad ir kaip patinka man pats aromatas, tačiau deja, bet jo išlikimas labai labai nuviliantis. Ant mano odos išlieka daugiausiai porą valandų, jei tiksliau 1-2 val ir viskas! Po poros valandų aš visiškai nieko nebejaučiu ant savo odos! Nors tai kvapnusis vanduo, bet jis turėtų išlikti gerokai ilgiau... Labai labai gaila... O ir pats kvapas jaučiamas tik prie pat odos, be jokio šleifo... Tai silpnas, trumpai išliekantis kvapas, dėl ko man nepaprastai gaila...


Deja, bet vertinant viską, ką čia paminėjau, Avon Perceive Soleil aromatas 50/50 - toks labai jau pusėtinas. Man patinka citrinų - frezijų - arbatos dermė ir sukuriama saulėtos dienos nuotaika, aromato švelnumas, lengvumas ir emocijos, kuriomis mane apdovanoja tik pasipurškus. Tačiau išlikimas ir aromato pajutimo atstumas visiškai nuvilia... Kaip vertinčiau aromatą? Tiesą sakant pasidžiaugsiu šituo, bet apie antrą buteliuką net nepagalvočiau - manau yra ženkliai geresnių. Tereikia vėl rasti saulės spindulių asociacijas viename ar kitame aromate!

Aromatas panašus į:
- MOSCHINO "Cheap and Chick Happy Fizz"
- REVLON "Charlie Sunshine"
- PUMA "Yellow" Brasil Edition




Ačiū, kad skaitėte,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai