ESSENCE "Get your glitter on" blizgūs birūs pigmentai: "01 star child"; "03 life of the party"

Atrodo apkalbėjau jau visus produktus, apie kuriuos buvau pamiršusi ir kurie netrukus paliks parduotuvių lentynas iš Catrice ir Essence kompanijų. Visgi, dar vienas produktas, iš vasarą gauto siuntinuko dar yra - ir tai - Essence blizgūs pigmentai, arba tiesiog blizgučiai, kurie skirti tiek veidui, tiek kūnui puošti.

"- Tai taip nuobodu, - sumurmėjo meškiukas. - Vakar buvau Pūkuotukas, šiandien esu Pūkuotukas ir galiu kirsti, kad rytoj taip pat juo būsiu.
- Mat kaip... - nusijuokė Kenga. - O mano gyvenimas kupinas staigmenų. Vakar buvau šuolių į tolį čempionė, šiandien esu Riuko mama, o rytoj... Net bijau pagalvoti!"
Iš "Gerų minčių kalendorius"


Produktas: ESSENCE "Get your glitter on" sausi blizgučiai: "01 star child"; "03 life of the party"
Gamintojas: "Cosnova". Pagaminta Lenkijoje
Paskirtis: veidui ir kūnui
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: pačios dalelės - wow!
Labiausiai nepatiko: atsukus dalelės išbyra lauk, net ir elgiantis itin atsargiai
Tūris: 01 nr - 1,8 g; 03 nr. - 2,0 g
Kaina*: kiekvienas po 3,39 EUR (dabar Eurokos jiems taikoma akcija, galima įsigyti po 1,97 Eur)
Kur galima įsigyti: Drogas, Eurokos
Įvertinimas: 4,5/5

Ką žada gamintojas: Stambūs spindintys gabalėliai, spalvinga konfeti ar smulkios fėjų dulkės - skirtingi spindintys pigmentai tinka naudoti viskam, siekant susikurti įspūdingą įvaizdį. Gali būti dengiami vieni arba derinant su kitomis spindinčiomis spalvomis ar formomis. Nesvarbu, ar norite juos dėvėti veidui ar kūnui. 15 birių pigmentų ir blizgučių suteiks spindesio!


Stikliniai nedideli buteliukai. nusunki dangtelį ir iškart atsiveria produktas, be jokių papildomų dangtelių. Nelabi man tas patinka - atsuki ir krūva blizgučių iškrenta lauk. nepatogu juos ir su pirštu paimti. Kažkodėl norėtųsi praktiškesnės ir patogesnės pakuotės, tačiau nežinau, ar yra kokių sprendimų blizgučiams - visos jų man regis byra lauk?  Galbūt platesnė žemesnė pakuotė būtų atsakymas?

Aš turiu du skirtingus blizgučius:
   - "01 star child" gana stambus blizgutis su didesnėmis ir mažesnėmis žvaigždutėmis.

   - "03 life of the party" nedideli, smulkūs įvairių spalvų ir prismatiniai/ vaivoryškiniai blizgučiai.


Tiesą pasakius pradžioje sukau galvą, kur tokiu blizgučius panaudoti. Gamintojas nurodo, kad skirta veidui ir kūnui, todėl pabandžiau blizgučius panaudoti akių makiaže, tvirtinant juos su akių šešėlių baze. Nuotraukose be viso kito dar ir matote, kad bazė su spalva, man per tamsi...
Rezultatas gavosi įdomus, gražus, ir smulkesni blizgučiai atrodė daug geriau, negu žvaigždutės. Tačiau... jei jau naudojate tokius blizgučius kūnui - būtinai nusipirkite ir specialius klijus, skirtus fiksuoti jiems, mat šiaip sau pridėjus tikrai nesilaiko, bėda nuo veido ir byra lauk.


Tuomet pagalvojau, kad ne tiek jau daug progų, kai norisi puošti kūną ar veidą blizgučiais, kad žaisčiau su klijais ir bandydama bet kokiais būdais juo prisiklijuoti... Ir nusprendžiau juos išbandyti ant nagų. Kaip tik šiandien dėliojau juos ant skirtingų rankų ir labai džiaugiausi, kad atrodo gerai. Blizgučius su žvaigždutėmis tikrai reikia dėlioti po vieną, o smulkius tinka tiesiog užberti ant vieno nago, žinoma, nepamirštant užfiksuoti visko skaidriu nagų laku.
Man daug geriau atrodo "03 life of the party" blizgučiai, o su skirtingu šviesios žaismu, dar ir atspindi visą šviesų ir spalvų puokštę. Labai patinka.


Tokio dalyko, kaip blizgučiai, nelabai gali parekomenduoti, tiesa? Man visai patiko su jais žaisti manikiūre, bet tikrai ne ant odos ir ne ant veido. Dengiant ant odos reikalingi klijai pritvirtinti. Ar tau tokių reikia? Įvertink savo įpročius ir pomėgius - jei mėgsti paekperimentuoti ir pasiblizginti, tuomet taip, kaina nėra didelė, o priemonės pakankamai daug. Kitu atveju tau jų tikrai nereikia 😉




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visuomet galima rasti gaminio akcijų ar nuolaidų. Taip pat neturiu galimybės palyginti visų priemonės pardavimo vietų.

PR-Sample

Buvo aktualu? Turite minčių? Norite pasidalinti? Komentuokite!
Grįžtamasis ryšys aktualus blogo egzistavimui ir jo krypčiai bei nepaprastai svarbus man. Nebus jūsų - neliks ir blogo!

Komentarai