2017 rudens mėgstamiausi/ Autumn favourites

Jūs man paaiškinkit, kur dingo ruduo? Man šis ruduo pralėkė neįtikėtinai greitai... Niekaip nesuvokiu ir kaip greit užaugo mano vaikas, ar kiek nedaug visgi laisvo laiko man liko. Tačiau ruduo atnešė ir malonių permainų, pasibuvimų keliuose renginiuose, daugiau gyvo bendravimo, puikių emocijų, o bene svarbiausias įvykis man buvo pirmasis mano filmukas Youtube kanale ir truputis daugiau mano gyvenimo viešojoje erdvėje. Keistas, greitas ir įvairiapusis, įvairus ruduo, kuriame buvo visko....  Tad kokie tie mano mėgstamiausi?

Kūno priežiūros priemonės


Mano mėgstamiausias prausiklis per visą rudens sezoną buvo šitas DOUGLAS Essential "Relaxing" atpalaiduojamasis dušo aliejus su migdolų aliejumi: taip gerai, maloniai ir švariai prausė, labai skaniai kvepėjo. Apskritai kuo toliau, tuo labiau pamėgstu aliejinius prausiklius kūnui, todėl tikriausiai ilgai netruks, kol vėl įsigysiu kokį?


Tikriausiai visos puikiai žino ir jau spėjo pajusti, kaip vėsesni orai nemaloniai išsausina ne tik veido ar rankų, bet ir kūno odą. Man asmeniškai jau nebepatinka sunkūs kūno kremai, todėl rudenį mano mėgstamiausias buvo lengvas DOVE Derma SPA "Cashmere Comfort" atkuriamasis kūno losjonas itin sausai odai. Gerai drėkino, neriebino, neapsunkino odos ir kol kas tokiems "žiemiškiems orams' visai pakako.

Veido priežiūra


Viena mylimiausių drėkinančių veido kaukių šį sezoną buvo šita ELLAME "Anti-Aging" šilkinė, stangrinanti ir regeneruojanti veido kaukė. Pačiai sunku patikėti, kad veido kaukė man taip patiko - nesijaučia ant odos, plonytė ir taip maloniai atgaivina veido odą. Mielai kartočiau nuolat, tik kad rinkoje tiek daug kaukių, kad norisi išbandyti visas. Gal kada nors, kai nebesinorės testuoti ir bandyti?


Tačiau rudenį turėjau ir dar vieną, nepaprastai gerą ir man idealiai tikusią LAVERA atkuriamąją veido kaukę su baltąja arbata "My Age", po kurios mano oda atrodė fantastiškai, bene porą metų jaunesnė, pamaitinta, sudrėkinta, švelni... Apskritai vienas geriausių šių metų atradimų.


Joks micelinis vanduo (na, gal išskyrus Biodermos) neprilygsta šitam MARGARITA dvifaziui akių makiažo valikliui su alavijais: bet kokį makiažą nuvalo be jokių didesnių vargų. O ir kaina visai nedidelė, man labai patinka - vis dar turiu likutį ir saugau tiems atvejams, kai kitos priemonės nepajėgs nuvalyti akių makiažo. Kita vertus, nusipirkti tikrai ne bėda, kaina visai nedidelė.

Dekoratyvinė kosmetika


Rudenį aš likau sužavėta MAYBELLINE Instant Anti - Age Eraser maskuokliu, kuris turi tikrai didelę maskuojamąją gebą, pasidengia lengvai, gražiai, tačiau... labai gaila, kad atspalvis man kiek per tamsus. Mėgstamiausius dalykus aš linkusi nusipirkti ne tik antrą, bet ir daugiau kartų, tačiau šio tikrai neplanuoju, kol Lietuvoje neatsiras šviesesnio atspalvio priemonės.


PAESE "Illuminating covering powder" švytintį efektą suteikianti kompaktinė pudra, sausai, normaliai ir brandžiai odai yra vienas geriausių mano atradimų. Tik veidukui pritrūksta to gaiviai natūralaus švytėjimo, tereikia pasipudruoti šia ir mano veido oda atrodo sveikesnė, natūraliai spindinti, neapsunkinta, o makiažo pagrindas - pafiksuotas. Man nepaprastai gaila, kad ji beveik baigiasi - jau pasiekiau dugną, tad vėliausiai iki pavasario jau turėtų būti pabaigta.


Su skaistalais šiuo metu esu truputį susipykusi ir pati nesuprantu kodėl man jų dabar visai nesinori, kai paprastai tokiu metu vėl keliauju prie skaistalų ir džiaugiuosi juos naudodama. Jei jau rudenį rinkdavausi skaistalus, tai beveik visuomet, kreminės, itin švelnios tekstūros, gerai pigmentuotus PHYSICIANS FORMULA "Butter Blush" skaistalus.


MAKEUP REVOLUTION "Pro Illuminate" hailaiteris - šviesą atspindinti pudra yra tas dalykas, kurį labai rekomenduočiau išbandyti visoms, išrankios hailateriui ir vis nerandančios tos tobulos švytinčios priemonės. Kaip gražiai jis dengiasi ant odos, neparyškina jokių netolygumų, gerai pigmentuotas, ilgai išieka... Vieni komplimentai!


Aš jau turiu antakiams mėgstamiausią Catrice pirštuką antakiams, bet mane erzina, kaip greit jis baigiasi, todėl dažnaiausiai naudoju beveik taip pat patinkantį NYX PROFESSIONAL MAKEUP Precision Brow Pencil - pieštuką antakiams. Nors šiek tiek pritrūksta kremiškumo, tačiau gerokai ilgiau užtenka, o išgaunamas lygiai toks pat efektas. Tad šį rudenį, būtent šitas pieštukas buvo mano mėgiamiausias.


NYX PROFESSIONAL MAKEUP "Ultimate" Multi Finish - akių šešėlių paletė su matiniu, blizgiu ir metaliniu efektu "Warm Rust" buvo ne tik mėgstamiausia akių šešėlių paletė, bet apskritai, mėgstamiausia dekoratyvinės kosmetikos priemonė šį rudenį. Kaskart darydama akių makiažą pirmiausia imdavau šią paletę, ir tik retkarčiais, kitas turimas spalvos ar kitus turimus produktus. Labai gera paletė, kurią įsimylėjau! 


Šis sezonas buvo kaip niekad gausus naujais tušais ir bandymais su jais, tačiau pats geriausias ir didžiausią įspūdį palikęs ESSENCE "Volume Stylist 18 h" juodas blakstienų tušas "Curl & Hold". Negirdėjote apie tokį? Žinokit šitą giriu ne tik aš, bet ir pati Tati! Tai dėmesio net labai vertas.


Pats mėgstamiausias dalykas lūpoms man šį rudenį buvo ARTDECO Soft Lip Liner Waterproof - vandeniui atsparus lūpų kontūro pieštukas "59 - chai tea". Aš jį naudojau ne tik kaip lūpų pieštuką, tačiau ir kaip lūpų dažus: iki šiol žaviuosi, kaip gerai atrodo, geros pigmentacijos, ilgai išlieka ir tikrai atsparus vandeniui.

Rudens nagų lakas


Rudens metui labai mėgau arba aiškaus, prislopinto atspalvio matinius nagų lakus, arba tokius, kurie turi truputį magijos buteliuke. Apie ką aš? Apie keičiančius spalvas, sužeėrinčius įvairiaspalviais blizgučiais arba sužybsinčius skirtingomis spalvomis nuo skirtingo apšvietimo. Vienas mylimiausiųjų - CND Vinylux Weekly Polish nagų lakas (#252 Hypnotic Dreams)

Rudens aromatas


ORIFLAME "Incognito" tualetinis vanduo iš visų, naudotų rudenį buvo pačiausias. Vaisiai, saldumynai ir sodrus saldumas geriausiai įkūnijo mano pojūčius ir emocijas šiuo metų laiku. Su juo jaučiausi neįprastai laiminga...

Mėgstamiausias įvykis


Mano pabėgimas į Douglas grožio gatvę - tikriausiai tai pirmas mano rimtesnis mamiškas pabėgimas, kuris man buvo labai naudingas informacijos prasme, suteikė gerų emocijų. Noriu vėl, juolab, kad naudojau rekomenduojamas priemones plaukams, ir labai įdomu, ar galvos odos būklė jau pasitaisė?

Blogeriškas nutikimas


Mano debiutas Youtube (kanalo nuoroda) - tikrai nežinau, kiek ilgai filmuosiu, ką konkrečiai rodysiu ir kur viskas nuves. Atrodo vis dar ieškau savęs ir savo galimybių ribų, bandau tai, ką senai norėjau išbandyti ir kol man tai patinka - ruošiuosi tai daryti. Nežinau ar mano kanalas kada susilauks populiarumo, išgarsės ar turės daugiau sekėjų nei darbar. Tiesą sakant, net to 80 nelabai tikėjausi surinkti, na galvoju kad kokį porą šimtų gal? Tačiau aš tai darau ne dėl sekėjų - tai yra mano pomėgis, hobis, teikiantis džiaugsmo, todėl tai darau tik savo malonumui.

Rudens daina


Tiesiog, klausiausi dažniausiai, ruošdama valgyti, šokdama su mažyliu, tvarkydamasi namus... tembras, rimtas, stilius man itin patiko.

Viskas, iš tiesų net neįsivaizduoju, ką daugiau galėčiau išskirti kaip megstamiausią? Toks buvo mano ruduo, nors ir vėjuotas iš šlapias, bet kupinas malonių atradimų ir gražių emocijų. Nors ruduo man pats sunkiausias metų laikas, bet prabėgo greitai ir visai nepajutau tos nelemtos nostalgijos, liūdesio ir melancholijos. Metas kūrenti šventinę nuotaiką ir ruoštis šventėms?




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai