FEBRUARY CHALLENGE. 23 diena: Mano mėgstamiausias TV šou.

Aš nežiūriu televizijos! Aš neturiu televizoriaus jau 4 metus... Tačiau kartais pažiūriu man patinkančias laidas bei žinias per kompiuterį.

Prieš rašydama įrašą galvojau, kas tai yra šou? Ar serialai yra šou? Nes keletą mėgstamų turiu. Tačiau tikriausiai ne...  Kalbant apie šou - visi lietuviški pramoginiai šou man atrodo labai nepatrauklūs, į juos įdėta labai mažai pastangų ir akivaizdžiai matosi, kada sudėliotas scenarijus neva intrigai užmegzti. tad lietuviškų šou tikrai nežiūriu. Turiu keletą mėgstamų šou, kuriuos noriu būtinai paminėti:

1. America's Next Top Model



Nuotrauka skolinta iš ČIA
Tai šou, kuriame vienareikšmiškai supranti, koks sunkus ir alinantis modelio darbas... Kažkada kiekvienos mergaitės svajonė užaugus ranka nepasiekiama gali tapti ir dėl to, kad neturėjai pakankamai užsispyrimo, noro ir gebėjimų išlikti stipria. O kur dar sėkmės faktorius, kad tu būsi įdomi? Išvaizdos keitimas, profesionalus makiažas ir stilistas galbūt smagu, tačiau, net jei modeliui nepatinka jo išvaizda, jis turi būti tuo, kuo norsi jo užsakovai... Sunku...


2. Come Dine with me


Nuotrauka skolinta iš ČIA
Man šis šou tiesiog smagi laida, kurioje 5 žmonės kas dieną vakarieniauja vienas kito namuose ir ragauja kito pagamintą maistą: smagu pamatyti įvairių keistuolių...









Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė



Komentarai

  1. Hmm... Buvau priversta pašalinti dvi mėgstamas laidas, nes jos buvo palaikytos seksualinio pobūdžio turiniu...

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą