FEBRUARY CHALLENGE. 24 diena: 5 dalykai iš mano svajonių sąrašo.

Galbūt pasirodysiu banali, tačiau nenoriu nieko materialaus, tačiau mano norai dideli. Na gerai, noriu kai ko materialaus, kai ko nematerialaus. Rašydama šia tema, galvojau, jei pavyktų gauti džiną penkiems savo norams, kokius norus sugalvočiau? Iš karto sakau, tikrai nesirinkčiau 1 ir 2 noro, kurį įtraukiau, yra daug svarbesnis dalykas, kurio labai noriu, bet tegu tai lieka tik man...



Aš vis pagalvoju, kad ko daugiau aš galiu norėti? Aš turiu viską, ko man reikia: esu sveika, turiu nuostabų vyrą, mylinčią (ir mylimą) šeimą, esu soti, galiu užsidirbti maistui ir gyvenimui. Turiu daugiau kosmetikos, nei man reikia... Oi čia nuklydau truputį. Dažniau pagalvoju, ar man reikia tiek, kiek aš turiu? Nereikia! Turiu netgi per daug. O svajoti apie kosmetikos produktus, man atrodo pernelyg paprasta: norėsiu ir įsigysiu. O jei kišenė neleis, dar kartą pagalvosiu, ar man tikrai reikalingas toks brangus daiktas? Ar jis nėra toks pat kaip 5 kiti, kurie jau mėtosi mano kosmetikos stalčiuje? Ir kiek ilgai ims džiaugsmas žiūrint į jį?
Žinoma, visos mes norime būti gražios ir patrauklios, todėl mano sąrašas, hmm... toks pusėtinas tarp žemiškų ir materialių dalykų, kurie leistų pasijusti moterimi ir to, ko nori mano, kaip šeimos žmogaus, širdis...

1. Noriu atnaujinti pavasarinį savo garderobą.


2. Surasti man idealiai tinkančią plaukų spalvą ir labai labai noriu, kad ji tikrai išsilaikytų nepakitusi ( :D svajuko dramblionėse). Šiaip niekaip neapsisprendžiu tarp platininės blondinės ir pelenų spalvos su šiltu atspalviu.


3.  Ir vėl ta pati tema... Aaaa, noriu savo namų, taip noriu, kad ir iš svajonių sąrašo niekaip neišbrauksiu. Man labai gražu Provanso stiliaus namų dizainas, tačiau mano vyrui prie širdies skandinaviškas paprastumas.


4. Noriu pakeliauti. Ten kur šilta, kur šviečia saulė, kur rūpesčius galima nugrandyti paplūdimio smėliu, o likučius nuskalauti sūriu vandeniu. Kur galima pasikepinti saulėje ir pasinerti į krašto istoriją ir kultūrą, paragauti kitokio maisto ir pamiršti absoliučiai viską...


5. Nežinau ar į svajonių sąrašą galima traukti, tačiau noriu, kad mano šeimos santykiai būtų tokie pat tvirti, kaip iki šiol, kad neblėstų tas džiaugsmas, pagaliau grįžus pas artimuosius. Kad visada būtų, kas lauktų....


O kas jūsų svajonių sąrašo top penketukas? Apie ką svajojate, kuo gyvenate, ko norite?







Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė



Komentarai

  1. 1. Keliauti keliauti keliauti.
    2. Kuo greiciau uzsiauginti ilgus plaukus bent iki uzpakalio :D
    3. Noriu, kad plaukai naturaliai nusviesetu,(tiek betruksta, nes niekada nesu daziusi plauku ir tikrai nenoriu dazyti)
    4. Noriu naturaliai garbanotu, pustu plauku ! (zinau, kad per daug apie plaukus)
    5. Noriu issaugoti pacius paciausius santykius savo seimoje.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sėkmės ir svajonių išsipildymo!
      Tiesa, geriau nereikia pustų, banguotų plaukų - su jais vargas ir retai kada atrodo gerai. :)

      Panaikinti
    2. Dekoju. :)
      Kol neisbandziau, noriu. :D

      Panaikinti
  2. Nuoširdžiai linkiu, kad norai ir svajonės išsipildytų! :)

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą