Medvilnės padelių karai: maži apvalūs VS didelius kvadratinius arba kokius medvilnės diskelius rinktis?

Šiandien man norisi pakalbėti kiek kitokia, nei įprastai tema.. Šiandien aš noriu pasidalinti keliomis mintimis apie medvilninius vatos diskelius: skirtingi dydžiai, skirtingos formos, o kas dar? Rasite įraše.


Ilgą laiką aš naudojau tradicinius vatos diskelius, kuriuos tikriausiai naudoja dauguma merginų, na tuos, mažus ir apvalios formos, ir visada maniau, kad tai geriausias pasirinkimas. Tačiau per kažkurį eilinį pasivaikščiojimą po parduotuves - apsipirkimą, šalia diskelių sekcijos pastebėjau didesnius, tačiau mažesnio kiekio vienoje pakuotėje medvilnės padelius. Greitai sumetusi vieneto kainą, paskaičiavau, kad brangiau nei mano įprastiniai, ir tą kartą nepirkau.

Kartas nuo karto dideli diskeliai vis užkliūdavo parduotuvėje už akių, tačiau ilgai save ramindavau, kad brangiau ir jų mažai, vadinasi greitai baigsis. O apie patogumą, niekad negalvojau...


Vieną dieną, kai nusprendžiau pasilepinti keliomis papildomomis grožio priemonėmis, kurių nelabai reikėjo, bet labai norėjosi, nusprendžiau paimti ir pakuotę didelių kvadrato formos diskelių.

Kelis kartus buvau suabejojusi, ar teisingai ir protingai elgiuosi rinkdamasi didesnius diskelius? Kol galiausiai viską vėl pradėdavau iš naujo. Iš esmės, kompanija - gamintoja visai nesvarbi, svarbiau, kaip kokybiškai pagaminti medvilnės padeliai.


Dešiniajame ringo kampe kovai pasiryžęs vienas didelis vatos diskelis, kairiajame kampe jau renkasi mažieji apvalučiai...

3.... 2... 1.... Pradedame kovą:

1 ROUNDAS: Akių ir veido makiažo valymas

Paprastai nuvalyti akių makiažą man reikia 3-5 vatos diskelių, priklausomai nuo veido makiažo sluoksnio. Įprastai sunaudoju 4 vnt. mažų apvalių vatos diskelių. Paprastai su 3 vnt. nuvalau makiažą ir dar vieno būtinai reikia užtikrinti, kad nuo veido tikrai pašalinau visą makiažą... 

Tik išbandžiusi didelį diskelį, buvau tikrai nustebusi: vos vienu diskeliu nuvaliau absoliučiai visą makiažą, ir dar taip patogiai. Kartais sunku apibūdinti komforto ir patogumo jausmą, bet su dideliu diskeliu atrodė, jog nuvaliau netgi švariau ir kokybiškiau, greičiau ir šimtą kartų paprasčiau...
1:0

2 ROUNDAS: Nagų lako valymas/ šalinimas nuo nagų

Nuvalyti nagų laką, ypatingai tamsesnį ar ryškesnį, gali būti sudėtinga: tam reikia ne tik gerai veikiančio nagų lako valiklio, tačiau ir medvilnės padelių išteklių. Aš renkuosi švelnų nagų lako valiklį, todėl vatos diskelių man visad prireikia daugiau...

Valydama nagų laką su mažais apvaliais diskeliais, man reikia 3-4 vienetų mažų padelių, ypatingai, jei spalva ryški ir intensyvi. Tuo tarpu išbandžius didelius diskelius, man pakako vos 1 didelio kvadrato ar ovalo formos diskelio.
2 : 0

3 ROUNDAS: Veido kaukės valymas nuo odos

Prieš plaunant veido kaukę nuo odos, man patinka jos nesudžiuvusį paviršių nuvalyti medvilnės padeliais. Vėlgi, mažųjų man riekia 2 vnt., kai su vienu dideliu nuvalau lygiai tą patį priemonės kiekį...
3 : 0

4 ROUNDAS: Veido nuvalymas toniku, natūralių aliejų dengimas

Man patinka prieš veido kremą atgaivinti odą hidrolatu arba veido toniku. Kai visas makiažas nuvalytas, veidas pamaitintas kauke, belieka palepinti odą vandenėliu. O čia jau noriu skelbti lygiąsias: abiejų tipų padelių reikia po 1 vienetą.

Nors, ne taip greitai: su dideliais padeliais valyti veidą patogiau ir greičiau, tačiau nugalėtoju šiame rounde noriu skelbti mažuosius diskelius: jie pigesni, ir pakanka vos vieno vieneto.
3 : 1

Keturių roundų kovą skelbiu baigtą - rezultatu 3:1 nugalėjo dideli vatos padeliai. Jais patogiau ir greičiau dirbti, na o be abejonės, didžiausias malonumas ir patogumas yra makiažo valymas, sunku net lyginti, kaip skiriasi valymas mažais ir dideliais diskeliais.


Be to, dažniausiai dideli padeliai yra tvirtesni, storesni ir daug kokybiškiau pagaminti. Jie geriau "susiūti", tai yra geriau suspausti, jiems naudojama daugiau medvilnės, kas lemia gerokai patogesnį jų naudojimą.

Iš esmės visiškai nesvarbu, kokia yra medvilnės diskelių gamintoja, fotografavau tuos, kuriuos turėjau. Man labiausiai patinka dideli kvadratinės formos diskeliai, kuriuos turėjau prieš šiuos ovalo formos padelius.


Taigi, paprastesnis, patogesnis variantas yra dideli kvadratiniai ar ovalo diskeliai: greičiau, patogiau, paprasčiau... Visgi, visada rekomenduoju atkreipti dėmesį kam tuos padelius naudosite: jei renkatės juos makiažui valyti, net neabejokite dėl didelių, jei reikia kitoms reikmėms, apsvarstykite abu variantus. Nes priklausomai nuo to, kam juos naudosite, bus aišku, ir kurie jums leidžia daugiau sutaupyti.

Na o aš renkuosi namie turėti abiejų tipų, nes
DIDELI patogesni:
- valant makiažą;
- šalinant nagų laką;
- valant kaukės likučius.

MAŽI tinkamesni:
- dengti toniką, hidrolatą;
- nuvalyti antiseptiniu skysčiu žaizdeles;
- valyti smulkius auskarus;
- padengti natūralų aliejų ant veido.




Ačiū, kad skaitote,

Smagaus laisvadienio,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Aš kaukėms valyti renkuosi kepinėles, man daug patogiau :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip molinėms kempinėlės, o želinėms ir kreminėms padeliai :) Bet aišku, to nepaminėjau, ačiū Živile ;)

      Panaikinti

Rašyti komentarą