SAMPLE SIZE. NATURA SIBERICA drėkinamasis valomasis veido pienelis sausai ir jautriai odai

Natura Siberica kosmetinį arba valomjį veido pienelį gavau pirkdama Elevita parduotuvėje. Man visada smalsu išbandyti šios (Natura Siberica) kompanijos produktus, tad nedvejodama bandau ir pristatau jums mėginio dydžio nuomonę.

Aš nemėgstu kosmetinių pienelių: jei jie švelnūs, tuomet turi mažai valomosios galios; o jei stiprus, tuomet kiek dirgina ir erzina veido odą. Apskritai valymas pieneliu man niekad nepatiko, tačiau dėl mėginio dydžio pabandyti tikrai galiu...



Ką žada gamintojas: Natura Siberica drėkinamasis pienelis sausai ir jautriai odai puikiai valo odą, pašalina nešvarumus, makiažą, ramina bei minkština odą. Pienelio sudėtyje esantis laukinės plautės ekstraktas, praturtintas karotinu, atstato odos apsaugines funkcijas. Arktinės arnikos ekstraktas drėkina, šalina uždegiminius procesus.
Naudojimas: nedidelį kiekį paskirstykite ant vatos diskelio, švelniai nuvalykite veidą bei kaklą.

Pilno dydžio (200 ml) pakuotė.
Nuotrauka skolinta iš ČIA

Sudėtis: Aqua, Coco-Caprylate/Caprate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Methyl Glucose Sesquistearate, Sorbitan Caprylate, Pinus Sibirica Seed Oil Polyglyceryl-6 Esters, Sodium Stearoyl Glutamate, Pulmonaria Officinalis Extract, Arnica Montana Flower Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Aquilegia Sibirica Extract, Larix Sibirica Needle Extract, Diplazium Sibiricum Extract, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Anthemis Nobilis Flower Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Urtica Dioica (Nettle) Extract, Malva Sylvestris Flower Extract, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Parfum, Benzyl Salicylate, Eugenol, Linalool.


Kiekis: mėginio kiekis 6 ml. Pilnas gaminio kiekis 200 ml
Kaina: 200 ml produktas 6,22 EUR (21,48 Lt)
Kur galima įsigyti: Elevita, Pigu.lt; Eurokos, Drogas ir kt.


Mano potyriai. Priemonės kvapas labai labai malonus: lengvas, truputį saldus, truputį primena gėles ir šiek tiek žoleles. Labai malonus uoslei aromatas nuteikia maloniai.

Priemonės konsistencija primena kosmetinio pienelio, tačiau yra gerokai tirštesnis. Tačiau tų 6 ml pilnam veido nuvalymui nepakanka, o ir sunaudojau 2 didžiulius medvilnės padelius valydama veidą.

Pirmiausia turiu pastebėti, kad produktas veikia visai kaip kosmetinis pienelis: dedi produkto ant veido ir masažuoji, kol pašalinamas visas makiažas. Mano nuomone, tai nėra greitai veikianti ar pakankamai stipri priemonė greitam makiažo nuvalymui. Jau nekalbu apie blakstienų tušą: jo likučių man taip ir nepavyko pilnai pašalinti, todėl teko papildomai naudoti akių makiažo valiklį.

Veido odą, kurią pavyko nuvalyti pieneliu tapo švelni ir maloni liesti, pakankamai švari, tačiau man vistiek norisi nusiplauti veidą vandenuku, kad pašalinti kosmetinio pienelio pojūtį ant odos.


Tai jokiu būdu nėra prastas produktas, tačiau aš paprasčiausiai nemėgstu kosmetinių pienelių: man maloniau makiažo likučius nuprausti prausikliu, putomis, nuvalyti vandens skystumo miceliniu vandeniu arba makiažo valikliu. Man valymas su kosmetiniu pieneliu užima daugiau laiko nei aš norėčiau, o galutinis rezultatas niekad manęs netenkina.




REZIUMĖ. Kosmetinis pienelis visai neblogai nuvalo makiažą ir jo likučius nuo veido odos ir suteikia jai švelnumo ir minkštumo. Tačiau blakstienų tušą įveikia tikrai sunkiai: man čia reikalingos papildomos priemonės. Aš paprasčiausiai nemėgstu kosmetinių pienelių: su jais odą reikia valyti ilgiau nei su kitomis priemonėmis, o ir nusiplauti valomojo pienelio likučius nuo odos būtinai norisi. Tai jokiu būdu nėra prastas produktas: jis valo makiažą, maloniai kvepia, tačiau tai tikrai nėra man skirtas produktas.





Ačiū, kad skaitote,

Jaukaus vakaro,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai