SAMPLE SIZE. VIVI kondicionierius plaukams "Olive fruit" / alyvuogių kondicionierius

Kartais plaukų mėginiai gali išgelbėti, kai namuose pritrūksta šampūno ar kondicionieriaus vienam galvos plovimui. Aš dažniausiai kosmetikos ir higienos priemonėmis pasirūpinu iš anksto, jau artėdama prie pakuotės dugno, todėl mėginius naudoju dabar, tarp dviejų skirtingų priemonių plaukams naudojimo.

Vivi mėginio pakuotė su alyvuogių kondicionieriumi man visai nepatiko: popierinę pakuotę nepatogu naudoti duše: ji sušlampa ir permirksta, tada tyžta... Žodžiu nepatinka, o apie poveikį kviečiu paskaityti trumpame įraše.



Ką žada gamintojas: Alyvuogių kondicionierius gali pagerinti sausų ir šlapių plaukų formavimą, padaro plauką švelnų ir itin glotnų. Sumažina statinį krūvį. Kondicionieriaus pH yra artimas natūraliam plauko pH, todėl jis tinkamas visų tipų plaukams.
Naudojimas: Švarius, sudrėkintus plaukus įtrinti kondicionieriumi. Palaikyti 2-3 min. Perplauti vandeniu. Norint pasiekti geriausius rezultatus procedūrą galima pakartoti.

Pilno dydžio pakuotė. Nuotrauka skolinta iš ČIA

Sudėtis: Aqua, Olea Europaea Oil, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Lactic Acid, Fragrance, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Limonene**.

*Setifikuoti ekologiški ingredientai
**Eterinių aliejų sudedamosios dalys.


Kiekis: mėginio kiekis 8 g. Pilno gaminio kiekis - 230 g
Kaina: 7,50 EUR (25,90 Lt)
Kur galima įsigyti: VIVI parduotuvėse arba internetinėje parduotuvėje ČIA


Mano potyriai. Priemonė labai tirštos konsistencijos. Baltos spalvos masė kiek nevienalytė, tačiau ant plaukučių pasiskirsto lengvai bei tolygiai.


Prieš naudojant mėginį, aš tikėjausi alyvuogių aromato, tad atidarius kondicionieriaus pakuotę manęs laukė staigmena: kondicionierius kvepia obuoliais su šiek tiek keisto kvapo priemaiša. Man atrodo, kad man kvapas labiau primena obuolių sulčių, nei obuolių vaisių kvapą.


Nuotrauka kairėje: plaukai pirmoje dienos pusėje; dešinėje - antroje dienos pusėje

Nors iš pradžių aš nebuvau labai patenkinta itin pasišiaušusiais plaukučiais: jie man pasirodė pernelyg purūs, tačiau dienos eigoje teigiamai įvertinau plaukučių švelnumą ir minkštumą. Antroje dienos pusėje plaukučiai kiek sukrito ir atrodė daugmaž taip, kaip aš pratusi (bent jau panašiau): glotnesni. Manau tikrai norėčiau išbandyti pilno dydžio šampūno ir kondicionieriaus pakuotes.


REZIUMĖ.  Daug natūralesnė priemonė plaukams suteikia pastebimo minkštumo ir švelnumo. Pirmoje dienos pusėje buvau kiek nusivylusi itin pasišiaušusiais plaukučiais, kurie lengvai plaikstėsi jiems žinoma kryptimi, tačiau jau antroje dienos pusėje jie tapo kiek glotnesni. Man atrodo mielai išbandyčiau pilno dydžio pakuotes.





Ačiū, kad skaitote,

Gražaus trečiadienio,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai