#DOVANŲ IDĖJOS. CLOUD LINE limituoto leidimo odinė 2019 darbo knyga "Alyvinis ametistas"

Aš puikiai žinau, kaip sudėtinga ir sunku išrinkti tinkamas šventines dovanas Kalėdoms! Tikriausiai kiekvienais metais tenka pasukti galvą, kas pradžiugintų vieną ar kitą žmogų, o dar dažniau nutinka taip, kad net neįsivaizduoji, ką dovanoti, nes... 1. viskas pabodę; 2. žmogus "viską turi"; 3. jis nieko nenori arba 4. nevisai gerai pažįsti žmogų, kuriam dovanosi. Man labai dažnai pagelbėja idėjos, pamatytos internete, tarp sekamų puslapių, bloguose, nuotraukose. Ir ne, tie banalūs straipsniai, kaip išrinkti dovaną vyrui, mamai ar draugei ir sakantys, kad "dovanok ką mėgsta" arba  "rink pagal hobį" - visiškai nepadeda. Kiekvienais metais dovanoti į hobį atitinkančią dovaną taip nuobodu... arba ką daryti, jei nežinai hobio ar žmogus tiesiog niekuo nesidomi be savo darbo ir namų? Užtat man padeda vizualiniai straipsniai su konkrečiomis dovanomis. Tada jau galiu galvoti - ar kam nors iš mano artimųjų tokia dovana patiktų ir tiktų? Todėl šiemet nusprendžiau sukurti kelis įrašus, užvadintus #Dovanų idėjos, kuriuose rasite po daiktą, kuris mano nuomone puikiai tiktų šventinėms dovanoms. Ir nebūtinai Kalėdoms - mano ir mano vyro gimtadienis prieš pat šventes, tad šios idėjos gali praversti ir tokiomis progomis! Kol kas galvoje audžiu mintį, šia etikete ir šiuo hashtagu pažymėtus įrašus kelti visus metus, kad idėjų galėtumėte rasti bene visoms progoms, apskritus metus.

O šį kartą noriu jums parodyti jau antrą idėją dovanoms. Šį kartą ją nusipirkau pati sau, savo artėjančio gimtadienio proga ir oho-ho, kokia nuostabi dovana tai gali būti bene visiems!

"Patardamas ieškok kuo padėti, o ne patikti."
Solonas



Aš visuomet, kiekvienais metais nuo pat pirmosios savo darbo knygos, ją susiruošdavau pirkti tik sausio pradžioje. Dažniausiai mano kalendoriai būna tie spalvoti iš Maximos su odos imitacijos viršeliu, kuriems sausį imamos taikyti milžiniškos nuolaidos, nors buvo metų, kai buvau gavusi Agnės Gilytės kalendorių, arba sekančiais nusipirkusi Nieko Rimto gerų minčių kalendorių. Dažnas kalendorius manęs netenkindavo vidine sandara - man nepatinka savaitinės ar mėnesinės planuoklės, idealiausias variantas yra vienas lapas vienai dienai, na, tas standartinis. Ir visuomet tie mano kalendoriai būdavo vienspalviai: raudoni, juodi, žali, melsvi... nuobodžiai vienodi.


Maximos parduotuvėse jau dairiausi ir vėl eilinį kartą mačiau lygiai tokias pačias, nors ir nebrangias darbo knygas, atsidusau ir suvokiau... noriu kažko įkvepiančio kasdieniams darbams! Noriu kažko įdomaus ir gražaus! Tad pradėjau naršyti internete ir atradau krūvas įdomių ir neįprastų kalendorių, tik daugumos jų vidiniai lapai man nepatiko - dienai skirta eilutė yra visiškai ne mano stiliaus, tad vis atmesdavau kaip netinkamą variantą, kol galiausiai akys užkliuvo už nuostabaus grožio ryškiaspalvių darbo knygų su akmenų ir mineralų motyvais! Cloud Line 2019 metų darbo kalendorių kolekcija užbūrė įvairove: gėlės, ryškiaspalviai akmenys; tekstilinio, popieriaus ar odos viršelis... tik rinkis ri džiaukis! O ir knygos sandara visiškai tiko mano poreikiams - po lapą kasdien! Galva apsisuko nuo įvairovės ir tik po kelių dienų svarstymų mano krepšelyje atsidūrė ametisto brangakmenio motyvais puošta A5 formato darbo knyga.


Tobulas grožis ir kokybė! Aš rinkausi odinį variantą, mat metų bėgyje popieriniai viršeliai ženkliai stipriau nusidėvi, tačiau esant norui, galima rinktis ir kiek pigesnio popieriaus variantą. Jei sugalvosite vieną ar kitą knygą išrinkti dovanoms, jas galima nusipirkti ir su labai dailia dėžute, kurios šone dar yra vietos saldainiams, stilingam rašikliui ar tiesiog atvirukui įdėti. Kažkas tobulo ir nerealaus kiekvienai moteriai, kuri nori metus planuotis stilingai ir nenuobodžiai. Ką norite, tą sakykite, bet tokia dovana nustebins kiekvieną, ir yra puiki, tiesiog nuostabi idėja bene visiems, kai visi hobiai jau senai išnaudoti, kai mažiau pažįstate vieną ar kitą žmogų, kai norite pasveikinti kolegą, viršininkę ar bendrabarbį. Metus planuojasi kiekvienas! O jei bijote prašauti su metų darbo knyga - galima padovanoti ir tokio paties stiliaus užrašinių!

Darbo knygos dosjė:

Ametisto galia suteikia vidinės energijos, nuteikia pozityvioms mintims ir stiprina emocijas, kurios dažnai pasiekia kraštutinumus. Manoma, kad šis akmuo padeda išlaikyti blaivų protą, budrumą, saugo nuo neapgalvotų sprendimų, nesusivaldymo. Jis išvaduoja iš liūdesio, suteikia ramybę, vidinę pusiausvyrą ir harmoniją. Kiekviena diena lai tampa Jums pati svarbiausia, juk mes visada gyvename tik vienoje dienoje. Ta akimirka, kurioje esate dabar, ir yra pati svarbiausia, tad paverskite savo gyvenimo momentus kupinus džiaugsmo, vidinės laisvės, ryžto ir pozityvaus nusiteikimo, nes tik Jūsų rankose yra Jūsų kuriama laimė.

Formatas: A5 (145 x 210 mm), 352 psl. (yra ir A6 bei kvadrato pasirinkimai)
Viršelis: „ECO“ oda, apsiūtas, 2019 m. auksinė folija
Popierius: Kreminis popierius 80 gsm.
Kolekcija: 2019 m. limituoto leidimo
Kalba: lietuvių/ anglų
Pakuotė: pasirinktinai su dėžute arba be
Gamintojas: S. Jokužio leidykla-spaustuvė 
Kur pirkti: Note Books Cloud
Kaina: 25,00 Eur (be dėžutės); 29,00 Eur (su dėžute)




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Buvo aktualu? Turite minčių? Norite pasidalinti? Komentuokite!
Grįžtamasis ryšys aktualus blogo egzistavimui ir jo krypčiai bei nepaprastai svarbus man. Nebus jūsų - neliks ir blogo!

Komentarai

  1. Kaip nerealiai atrodo! As tokio nemaciau, o siais metais isigyjau is https://dolovija.lt/619-darbo-kalendoriai taip pat labai labai grazu

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kiekvienais metais jie leidžia vis gražesnes ir gražesnes darbo knygas. Nėra pigu, tačiau atrodo išskirtinai :)

      Panaikinti

Rašyti komentarą