AQUAS DE VICTORIO & LUCCHINO "No.5 Jazmin Exotico" tualetinis vanduo moterims

Man labai patinka eksperimentuoti, todėl nevengiu ir pigesnių prekių, neretai ieškau geriausio galimo kainos ir kokybės santykio. Kartais pavyksta surasti kažką nepaprasto, o kartais viskas baigiasi nusivylimu. Nors daugumoje parduotuvių kvepalų asortimentas labai supanašėjo (kaip beje ir kainos), tačiau Drogas parduotuvės vis dar neturi tų itin populiarių aromatų, kuriuos renkamės, kai ieškome saugių ir kiek įmanoma patikimesnių sprendimų. Drogas parduotuvė apskritai ilgą laiką stebino darbuotojų arogancija, labai nemaloniu aptarnavimu ir nelanksčia sistema. Kartas nuo karto apsipirkti pradėjau tik duris atvėrus el. parduotuvei, kurią beje irgi reiktų tobulinti, pradedant nuo paieškos sistemos, kuri pateikia netikslius rezultatus, nuo nuolatinės parduotuvės priežiūros, nes pavyzdžiui prieš kelias dienas parduotuvė daugiau nei parai buvo lūžusi, tiksliau sutriko serverio darbas ir bandant atidaryti prekės informacijos langelį - buvo gaunamas serverio sutrikimo pranešimas. Tobulėti dar yra kur, nes patogi sistema yra svarbiausia vartotojo grįžimui. Bet šį kart tikrai ne apie tai.

Kalbame apie Drogas kvepalus - daugumos siūlomų kvepalų aš nežinau, neįsivaizduoju, ko būtų galima iš jų tikėtis, tad... aš nusprendžiau imti ir išbandyti Victorio & Lucchino vieną iš aromatų. Jų šioje kolekcijoje yra 17 skirtingų aromatų, o Drogas asortimente tik 6-i. Rinkausi tarp kelių, bet galiausiai, kaip didžiulė jazminų kvapo mylėtoja pasirinkau jazminams dedikuotą aromatą.


Produktas: AQUAS DE VICTORIO & LUCCHINO "No.5 Jazmin Exotico" tualetinis vanduo moterims (EDT)
Gamintojas: "Antonio Puig" S.A. Pagaminta Ispanijoje
Leidimo metai: 2016 m.
Tūris: 150 ml
Kaina: 26,89 Eur
Kur galima įsigyti: Drogas
Kvapo kategorija: šipro - gėlių

Gamintojo aprašymas: Auštant, rankomis nuskintų gėlių kvapas... Reikia milijonų gėlių žiedų, kad išauginti kilogramą absoliuto jazminų sambako. Jo subtilus moteriškumas derinamas su hipnotizuojančiu pačiulių eterinio aliejaus kvapu, tradiciškai distiliuotu Indoezijoje.
Kvapas, sukurtas patyrusių parfumerių.
ČIA

Viršutinė nata: pomelo melionas, juodųjų serbentų lapai, bergamotė, juodieji pipirai
Širdies nata: rožė, jazminas, frezija
Apatinė nata: pralinė (saldainiai), pačiulis, gintaras


Sudėtis: Alcohol Denat., Aqua, Parfum, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Limonene, Linalool, Ethylhexyl Salicylate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Geraniol, Citronellol, Benzyl Alcohol, Coumarin, Citral, CI 14700, CI 19140, CI 60730, CI 42090.


Pakuotė. Milžiniška, didžiulė, 150 ml talpos pakuotė. tik kartą esu turėjusi tokio dydžio kvepalus, kuriuos baigiau regis praeitą vasarą (va ŠITIE) ir turiu pripažinti, kad tokios pakuotės mane šiek tiek glumina - tokio dydžio buteliukas gali gyventi tik namuose, jis nepatogus vežiotis. Tai reiškia, kad reikia pasirūpinti mažesne talpa dalies priemonės perpylimui ir naudojimui dienos metu.

Stiklinis pakuotės buteliukas minimalistinis, skaidraus stiklo su paprastute etikete, ant kurios tik tai, ko reikia - kompanijos ir aromato pavadinimas. Labai dailiai mano akiai atrodo ir kartoninė dėžutė, puošta ryškiaspalviais gėlių žiedais ir augaliniais motyvais. Žinoma, kad visgi pakuotė pirmiausia patraukė mano dėmesį ir sugundė kiek daugiau pasidomėti, o galiausiai ir įsigyti aromatą.


Kvapas. Aš tikėjausi, kad šis aromatas bus jazminų bomba, tiesiog gėlių kvapo sprogimas, bet viskas ant mano odos suskambėjo kiek kitaip, nei tiesiog jazminų sprogimas. Tik pasipurškus aromatas suskambėjo tarsi garuotas rožinis vynas, o gal šampanas? Su pradžioje vaisinia gaivia meliono nata, kuri itin greit prislopo, ant odos palikdama sausesnį, pudrinį aromatą. Šiame fone prasiskleidė moteriškumas, gaivumas ir gėlės, tarp kurių be abejonės tikėjausi, kad dominuos jazminai, tačiau ne, jaučiau prislopintas rožes ir kiek stipresnį frezijų kvapą. Gėlinė nata gaivi, kelianti nuotaiką ir va tokio kvapo man būtų visiškai pakakę. Tačiau kvapas dar kartą transformuojasi ir ant mano odos nusėda gėliniu, pačiulio prislopintu, saldoku aromatu.

Ar šis kvapas prabangus? O gal kažkoks neįtikėtinai geras atradimas? Deja, bet ne, mano nuomone aromatas labiau 50/50 - kvapas neatsiduoda pigumu, tačiau ir prabanga ar solidumu nespinduliuoja. Manau taupant, toks aromatas tiktų kasdienai (ne jaunoms mergaitėms, nes šipro kategorijos kvapai turi brandumo), tačiau 'puoštis' juo man ypatingų progų metu nesinori.

ČIA

Mano nuomone, kvapas labiausiai tinka:
     ☀ vasaros sezonui;
     ☀ dienos metui.

Tualetinio vandens man nereikia purkšti labai daug - vos trys paspaudimai ir man visiškai pakanka kvapo stiprumo, tad atrodo, kad aromatas gali būti visai skalsus. Tiesa ta, kad ant mano odos jis išlieka 2-3 valandas ir jau tuomet nieko nebeužuodžiu, būtinai norisi pasikvėpinti iš naujo. Tai nėra tragiškai trumpas laikas (yra buvę blogiau), tačiau jei noriu kvepėti visą dieną, dažniausiai arba šio kvapo nesirenku, arba su savimi turiu pasiimti pakankamai atsargų, kad užtektų kas kelias valandas vis pasipurkšti. O tokiu atveju, tas didžiulis buteliuko kiekis senka greičiau, nei esu pratusi matyti.


Žinojau, kad pirkdama aromatą aš rizikuoju, nes nieko nežinojau, ko tikėtis, negalėjau pauostyti (parduotuvėje nebuvo testerio), tad pirkau aklai, tačiau su nebloga nuolaida. Mano nuomone aromatas pusėtinas - tinkamas kasdienai, gėlinis, pačiulio aromatas, kuris tinka tvarkyti reikalus mieste, gal keliauti į biurą, nes neturi pigumo poskonio, tačiau purkštis reikės dažnokai. Jei pirkti su nuolaida, gal ir verta, tik labai rekomenduočiau prieš perkant išbandyti ant odos. Kita vertus, tokia kaina galite nusipirkti fantastiškus Zaros kvepalus (nors pakuotės bus mažesnės), kurie gali išlikti ilgiau ir sukomponuoti patraukliau.

Aromatas panašus į:
- DIOR Miss Dior Eau de Toilette 2019
- GUERLAIN La Petite Robe Noire Eau de Toilette




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai