SAMPLE SIZE. MY LIFE COMPANY "Sublime" repair serum - atstomasis serumas, mažinantis raukšles

Veido serumus aš naudoju vakare, nakties metui. Paprastai iš mėginio dydžio serumų, nuspręsti, kiek jei veikia veido odą, yra sunku. Serumas įsiskverbia pro paviršinius odos sluoksnius ir veikia gilesnį odos sluoksnį, todėl rezultatų tenka laukti kiek ilgiau. Tačiau išbandžiusi niekad negirdėtos My Life Company kompanijos gaminį, kelis sakinius apie priemonę noriu trumpai papasakoti.


Ką žada gamintojas: Atstatomasis, raukšles užpildantis veido serumas.



Sudėtis: Aqua, Octocrylene, Glycerin, Caprylic/ Capric Triglyceride, Diethylhexyl Adipate, Dimethicone, Glyceryl Stearate Citrate, Tocopheryl Acetate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Glyceryl Glucoside, Ethylhexyl Stearate, Panthenol, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Sodium Isostearate, Phospholipids, Polyglyceryl-4 Diisostearate/ Polyhydroxystearate/ Sebacate, Salicornia Herbacea Extract, Malus Domestica Fruit Cell Culture Extract, Sodium Stearoyl Glutamate, Dimethiconol, Teprenone, Lecithin, Sodium Hyaluronate, Carbomer, Tocopherol, Retinol, Tetrasodium EDTA, Citric Acid, Xanthan Gum, Sodium Hyaluronate Crosspolymer, Ascorbic Acid, Alcohol Denat., Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Alcool, Phenoyethanol, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate.



Kiekis: mėginio kiekis 5 ml
Kaina: neradau informacijos
Kur galima įsigyti: mėginį gavau vokiškų prekių parduotuvėje "Dalli", tačiau kur įsigyti pilno dydžio pakuotę, aš nežinau


Mano potyriai. Serumas baltos spalvos, konsistencija atrodo vidutinio tirštumo, nors ant veido odos jaučiasi labai lengva, besvorė. Į veido odą susigeria greitai ir lengvai.

Priemonės kvapas man gerokai per stiprus ir ant odos išlieka per ilgai. Iš esmės tai kosmetinis kvapas, galbūt taip neerzintų ir būtų visai normalus, jei neišliktų tiek ilgai. Per laiką jis paprasčiausiai ima dirginti ir erzinti uoslę.

Serumas skirtas raukšlių mažinimui ir veido odos regeneravimui. Tačiau turiu pastebėti, kad poveikis mano odai buvo toks minimalus, kad aš negalėčiau pasakyti, ar serumas nors kiek sumažino raukšleles. Iš kitos pusės, serumų poveikis odai būna giluminiuose odos sluoksniuose ir rezultatas nėra greitai matomas.

Visgi, galutiniame rezultate aš matau, kad oda minimaliai gražesne, skaistesne, tačiau poveikio raukšlėms aš nematau. O dėl kvapo, net nenorėčiau bandyti pilno dydžio priemonės pakuotės.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai