2016/1 Sausio mėnesio kosmetinės naujienos.

Pagaliau pagaliau... Galiu pristatyti savo sausio mėnesio pirkinius. Kelias dienas teko pagyventi be kompiuterio, mat mano senukas pareikalavo skubios reabilitacijos ir remonto. Labai smagu, kad šiandien jas viskas gerai ir aš iš karto skubu pristatinėti naujų pirkinių ir skubinuosi su naujais, įrašais, bei tais, kurių nespėjau parašyti dėl kompiuterio streiko.




Kūno priežiūra

Po didelio kiekio ir ilgo laiko su citrusinėmis, gaivinančiomis ir žvalinančiomis dušo želėmis, užsimaniau kažkokio šiltesnio, gėlinio aromato ir kreminės konsistencijos.
Pirkau: Drogas
Kaina: 0,87 EUR (2,99 Lt)

Net ir nelabai pavykus su anksčiau bandytu tokio tipo kūno šveitikliu (ČIA), aš panorau išbandyti tos pačios kompanijos produktą, sukurtą cukraus pagrindu. Manau šveitimas, kai grūdeliai grubesni, bus geresnis.
Pirkau: Eurokos
Kaina: 1,19 EUR (4,11 Lt)

Veido priežiūra

3. CLEANIC higieniniai pagaliukai - ausų krapštukai, 200 vnt.
Aš visgi tikriausiai labiausiai pasitikiu būtent šia kompanija, tiek vertinant krapštukus, tiek medvilnės padelius. Prieš tai turėjau siaubingus ausų krapštukus, kurių pakuotę parodysiu baigtų įraše.
Pirkau: nedidelėje kvartalo parduotuvėje
Kaina: 0,89 EUR (3,07 Lt)

Šią kaukę įsigijau mėnesio pradžioje ir jau spėjau jums papasakoti, kokie mano įspūdžiai. Tai tikriausiai reiktų trumpai paminėti, kad mano namuose ji atsirado dėl sudirgusios ir visiškai kvailiojančios veido odos. Rezultatus tikriausiai jau skaitėte? Susitvarkyti iš tiesų padėjo.
Pirkau: PC "Panorama" Vilniuje, "Lush" parduotuvėje
Kaina: 9,95 EUR (34,36 Lt)

Kur beičiau, pastaruoju metu kosmetikos lentynose vis matau "Bioten" kompanijos kosmetiką ir taip jau kuris laikas. Kadangi man šiuo metu nereikia nei kremo veidui, nei prausiklio, nei toniko, nusprendžiau pabandyti drėgnas servetėles makiažo valymui.
Pirkau: nedidelėje kvartalo parduotuvėje
Kaina: 3,13 EUR (10,81 Lt)

Dekoratyvinė kosmetika

Aš nežinau, kas čia per liga su manimi, bet man makiažo šepetėlių niekad nebūna gana. Juolab, kad šepetėliai nudyla, nusidėvi ir juos su laiku reikia mesti lauk. Šįkart aš pirkau Sigma makiažo šepetėlių dublikatą, kuris yra labai populiarus. Tik, kaip ir visus dublikatus, iš tiesų reikia rasti, kur juos pirkti, kadangi prigaminta labai daug Jessup šepetėlių kopijų.
Pirkau: ebay oficialioje Jessup pardavimo vietoje ČIA
Kaina: $ 16,80 arba 14,68 EUR (50,69 Lt)

Nagams ir manikiūrui

Aš pagalvojau, kad labai senai benaudojau lipdukus nagučiams puošti. Daryti nagų dailę aš šiuo metu kažkodėl prisitingiu, o pasipuošti lipdukais visai noriu.
Pirkau: vietinėje rajono parduotuvėje
Kaina: 4 x 1,16 EUR (4,00 Lt) = 4,64 EUR (16,02 Lt)
           2 x 0,87 EUR (3,00 lt) = 1,74 EUR (6,00 Lt)

Peržiūrėjau savo nagų lakų kolekciją ir va tokios baltos spalvos aš neturiu. Turiu baltą perlamutrinį atspalvį, bet visiškai balto, aš ieškau jau kuris laikas. Na aš nebūčiau aš jei neprigriebčiau.
Pirkau: vietinėje rajono parduotuvėje
Kaina: 0,87 EUR (3,00 Lt)

Burnos higiena ir lūpų priežiūra

Pirkau: Camelia vaistinėje
Kaina: 2,64 EUR (9,12 Lt)

Čia man atrodo viskas labai paprasta: metas keisti dantų šepetėlius, todėl perku tuos, kuriuo tuo momentu atrodo geriausi ar patraukia mano akį.
Pirkau: Camelia vaistinėje
Kaina: 2,64 EUR (9,12 Lt)

Kadangi didžiausia mano dantukų problema yra netiesūs dantys, ko pasekoje stipriausiai kenčia tarpudančiai, išbandysiu vieno danties šepetėlį. Žinoma, nusipirkau sau ir prastą šepetėlį, nes kur nors skubant, nemanau, kad bus laiko kiekvieną dantį valyti atskirai. Tačiau vakare skirsiu daugiau laiko dantukams.
Pirkau: Camelia vaistinėje
Kaina: 3,36 EUR (11,60 Lt)

Man nelabai pasisekė su korėjietišku  lūpų šveitikliu (ČIA) tad žinoma, aš pasitaikius progai nusprendžiau įsigyti Lush lūpų šveitiklį, kuris, puikiai žinau, yra tikrai geras.
Pirkau: PC "Panorama" Vilniuje, "Lush" parduotuvėje
Kaina: 8,50 EUR (29,35 Lt)


13. LUSH rinkinys "Hello Gorgeous", vidutinio dydžio
Patikėkite, tiek svajojus, tiek laukus ir tiek galvojus apie Lush produktus mano vonioje, pagaliau apsilankius parduotuvėje man paprasčiausiai apsisuko galva, atrodo griebk viską, šluok nuo lentynų ir neškis namo, jei tik jėgų nuvilkti iki automobilio yra :D Bet mano vyras labai protingas, pasiūlė man išsirinkti vieną rinkinį, ir kai entuziazmas kiek apslops, sekantį kartą įsigyti pavienius gaminius. Iš tiesų džiaugiuosi padariusi būtent taip, nes paprasčiausiai nebūčiau sugebėjusi pasirinkti kelių atskirų produktų. Taigi, mano rinkinuką sudaro:
Pirkau: PC "Panorama" Vilniuje, "Lush" parduotuvėje
Kaina: 37,95 EUR (131,03 Lt)


Aksesuarai namams


14. SKURAR vazonas vidaus/ lauko baltas vazonas
Matmenys: aukštis 15 cm; skersmuo 12 cm
Medžiaga: dažytas metalas
Pirkau: Ikea
Kaina: 1,99 EUR (6,87 Lt)

15. SKURAR balta žvakidė
Matmenys: aukštis 12 cm; skersmuo 9 cm
Medžiaga: dažytas metalas
Pirkau: Ikea
Kaina: 1,99 EUR (6,87 Lt)

Vazoną iš pradžių planavau pirkti makiažo šepetėliams, tačiau dar parduotuvėje pergalvojau, kad kažkodėl jis atrodo didokas ir kiek aukštas, todėl pasiėmiau ir mažesnę žvakidę. Pasirodo neklydau, nes didysis vazonas yra pernelyg didelis šepetėliams, todėl į jį sudėjau šepečius ir šukas plaukams. Tuo tarpu mažesnė, žvakidė puikiai tinka makiažo šepetėliams laikyti.

Apranga

16. Žieminės pirštinės "Seven Lemon" pilkos
Aš jau kelis metus visas žiemas pragyvenu su plonomis rudens metui skirtomis pirštinėmis, tačiau kai lankiausi Vilniuje, šaltis siekė -20 laipsnių, o rankos greit tapo ledo gabaliukais. Artimiausioje parduotuvėje įsigijau pašiltintas pirštines ir valio, nė kiek nesigailėjau.
Sudėtis: viršus 100% akrilinis pluoštas; pamušalas 100% poliesteris
Pirkau: Maxima
Kaina: 5,99 EUR (20,68 Lt)

Apranga

17. Ruda kepurė "Seven Lemon"
Žinoma, kartu su pirštinėmis man reikėjo ir iltos kepurės. Aš niekad niekad niekad nuo paauglystės neturėjau kepurės: man jos nepatinka, suvelia plaukus, sunkiau girdisi ką sako kiti, be to, buvau tvirtai įsitikinusi, jog man jos netinka. Bet ko nepadarysi dėl šilumos? Tiesa, šią išrinko mano vyras. Šilta, minkšta ir švelni...
Sudėtis: 100% poliesteris
Pirkau: Maxima
Kaina: 11,99 EUR (41,40 Lt)

Apranga

18. Pilka žieminė kepurė "Seven Lemon"
O šią išsirinkau aš pati. Man ji pasirodė gerokai universalesnė, nors ne tokia šilta. Visgi, man vis dar atrodo, kad kepurės nelabai man tinka... :)
Sudėtis: 50% akrilinio pluoštas; 50% vilnos
Pirkau: Maxima
Kaina: 5,99 EUR (20,68 Lt)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na va, štai ir visi mano sausio mėnesio pirkiniai: ne pernelyg įspūdingi ir visai nedidelio kiekio.
Išlaidos:
  • Grožiui ir higienai: 93,05 EUR (321,28 Lt)
  • Aksesuarai namams: 3,98 EUR (13,74 Lt)
  • Apranga: 23,97 EUR (82,76 Lt)
                         VISO: 121,00 EUR (417,79 Lt)




Ačiū, kad skaitote,

Šilto ir jaukaus vakaro,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Galiu rekomenduoti grikių kūno šveitiklį iš tos pačios serijos. Šiaip nemėgstu šveitiklių, nes efektas prieš ir po praktiškai nesiskiria, bet šitas nušveitė idealiai, nors grūdelių gana nedaug ir šveitiklis gana švelnus.

    AtsakytiPanaikinti
  2. GriKių šveitiklio žiaurus kvapas :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Skonio reikalas, man visai normalus :)

      Panaikinti
    2. O kokios spalvos grikių šveitiklio pakuotė? Nelabai draugauju su rusų kalba :(

      Panaikinti
  3. Sveika sveika. Vat ir pasigesti suspejau. O cia pasirodo kompiuteris oziavosi. Norejau pasiteirauti ar naudojat sepetelius dantu tarpdanciam? Ar pakanka to vadinamo vieno dantuko sepetelio?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip smagu girdėti :) Ačiū Diana ;)
      Naudoju tarpdančių siūlą, nes su šepetėliu patekti tarp tarpdančių (kai dantukai lipa vienas ant kito) sunkoka. Reikia labai plono, o tokius labai sunku gauti ir ne tarp visų tarpdančių pavyksta išvalyti. Vieno danties šepetėlį bandysiu pirmą kart, tai žiūrėsiu, kiek gerai ir kiek giliai pasiekia :)

      Panaikinti
  4. O vat ir as susivedziau balansa ir gavosi, kad groziui ir higienai per sausi isleidau 129 €. Sakyciau, kad daugokai, bet ivertinus tai kad kai ka pirkau Vokietijoje ir bus skirta ilgesniam vartojimui arba dovanoms tai pakenciamai.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Visai normaliai, man atrodo :)
      Visokių mėnesių būna: kartais daugiau, kartais mažiau ;)

      Panaikinti

Rašyti komentarą