SKINFOOD Rice Brightening Scrub Foam - putojantis, veido odą šviesinantis šveitiklis

Labas nauja savaite! Ech, tikriausiai jau pastebėjote, kad kuris laikas mano instagram paskyra pritilo? Tiesą pasakius man nepatinka instagram ir dažnai aplanko mintys tiesiog ištrinti paskyrą! Žinau, ten gera ir sparti Gėlėtos kosmetinės vardo populiarinimo platforma, informacijos mainai greiti ir efektyvūs ir norint rašyti ir būti populiaresnei, reiktų daugiau rodytis instagram, o ne galvoti apie paskyros šalinimą. Tačiau mane instagram kuo toliau, tuo labiau erzina - asmeniškai turiu kasdien galvoti, kokias stories daryti, derinti feed'o nuotraukas (nelabai man tai pavyksta), sukti galvą dėl smulkmenų. Nepatinka man ir instagramo užduodamas tempas - greitai ir sparčiai naršyti, prabėgomis patikrinti populiariausius profilius ir būtinai kasdien duoti kažką naujo kitiems... tačiau tokiu tempu turinys dažnai tampa menkesnės vertės, neapgalvotas, o ir skaitytojai į jį gilinasi labai mažai, tad ar viso šito tikrai reikia? Tuomet pasižiūri savo sekamus profilius ir matai, kad kai kuriuose jų tos pačios temos kartojasi, tie patys posakiai, tos pačios problemos... Tas paviršutiniškumas, ir būtinybė greit bei daug visko mane iš ties ima vis labiau erzinti... Kol kas aš vis dar pasvarstymuose palikti tik blogą ir facebook paskyrą, tad šiai dienai jokių skubotų sprendimų nedarau, bet pasidalinti pastarųjų savaičių mintimis labai knietėjo...
Na o šiandien noriu pasidalinti korėjietiškos kosmetikos apžvalga - Skinfood, kurią tikriausiai jau puikiai žinote ir pažįstate bei paskutinis (tikiuosi) mechaninis veido odos šveitiklis.

"Aš svajosiu plačiai atmerkęs akis, tačiau žvelgsiu atgal užsimerkęs."
Tony Arata



Produktas: SKINFOOD Rice Brightening Scrub Foam - putojantis, veido odą šviesinantis šveitiklis
Gamintojas: "The Skinfood". Pagaminta Pietų Korėjoje
Paskirtis: pašalinti negyvas ląsteles, valyti veido odą
Tinkamas tipas: visiems 
Labiausiai patiko: smulkūs šveičiamieji grūdeliai
Labiausiai nepatiko: sausina odą
Tūris: 150 ml
Kaina*: $14,49 US (13,14 EUR)
Kur galima įsigyti: ebay, iHerb
Įvertinimas: 1,5-2/5

Ką žada gamintojas: Ryžių branduolių vanduo iš Cheolwon regiono valo ir skaistina odą. Itin smulkios ryžių dalelės putojančiame šveitiklyje pašalina negyvas ląsteles ir valo odą.
Naudojimas: Nedidelį šveitiklio kiekį įspauskite į delną, sumaišykite su vandeniu ir pamasažuokite kol suputos. Švelniai masažuokite visą veidą, likučius nuskalaukite.


Pakuotė. Balto plastiko tūbelė su atkemšamu dangteliu apačioje. Tūbelės plastikas minkštas, patogus išspausti priemonę, dangtelis sandariai užsidaro ir visai lengvai užsidaro. Pakuotė į mano namus atkeliavo apvyniota plastikiniu apvalkalu, dozavimo anga papildomai turėjo apsauginę foliją. Kalbant apie dizainą, jis man pasirodė labai paprastas - šviesus fonas ir grūdų varpa ant pakuotės; keli užrašai ir labai minimalistinis įvaizdis. Smagu, kad ant nugarėlės galima rasti ir šiek tiek informacijos anglų kalba, pilną ingredientų sąrašą.   

Kvapas. Man patinka labai švelnūs arba visiškai neutralūs veido priežiūros priemonių kvapai. Iš pirmo žvilgsnio, tiksliau pauostymo, kvapas gana lengvas, tačiau labai aiškiai jaučiasi stiprus muilo kvapas, ypač kai šveitiklį naudoji. Ir tai buvo pirmasis įspėjamasis signalas, kad kažkas negerai.

Konsistencija. Perlamutrinės spalvos kremas su itin smulkiais šveičiamaisiais grūdeliais.


Sudėtis: Water, Myristic Acid, Glycerin, Potassium Hydroxide, Sucrose, Palmitic Acid, Stearic Acid, Cocamidopropyl Betaine, Oryza Sariva (Rice) Bran Water, Lauric Acid, Hydrated Silica, Glycerin Stearate SE, PEG-14M, PEG-40 Stearate, Glycol Distearate, Sodium Chloride, Panthenol, Disodium EDTA, Honey Extract, Chenopodium Quinoa Seed Extract, Lens Esculenta (Lentil) Fruit Extract, Vaccinium Angustifolium (Blueberry) Fruit Extract, Yogurt Extract, Aloe Barbadensis Leaf Water, Citric Acid, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Fragrance.


Poveikis. Nedidelis veido prausiklio kiekis gerai suputoja ir švelniai prausia veido odą. Masažuojant odą šveičiamųjų grūdelių praktiškai nesijaučia. Nuskalavus odą vandeniu net vizualiai matosi skaistesnė, švaresnė ir šviesesnė oda! Atrodo rezultatas nuostabus, tačiau deja, turiu pastebėti, jog šitas šveitiklis visiškai netinka mano odai: pirmiausia, nors ir vengiu didelio ploto aplink akis, tačiau turiu kažkokiais būdais priemonė erzina ir griaužia akis! O prausiklio gamintojai tai sakė, kad tinka visam veidui! Netinka, akis žiauriai griaužia net ir jų neplaunant... Be to, po prausimo pastebiu, kad visą odą siaubingai traukia ir tempia, jos paviršius jaučiasi beprotiškai sausas - jausmas toks, lyg prausčiausi ūkiniu muilu... Norisi kuo greičiau odą patepti intensyviai drėkinančiu kremu ir tikėtis, kad rimtesnių padarinių nebus. Labai gaila, tačiau šis šveitiklis, nors ir turi smulkius grūdelius, nors ir vizualiai matosi geras poveikis, tačiau man netinka. Nieko, kas sausina ir griaužia ant savo odos dėti nenoriu. Tikriausiai tokio tipo produktai labiau tinka riebesnei odai, tačiau ir jos savininkėms vargu ar patinka pasausėjęs odos paviršius ir dar ilgokai griaužiančios akys.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visuomet galima rasti gaminio akcijų ar nuolaidų. Taip pat neturiu galimybės palyginti visų priemonės pardavimo vietų.

Jūsų komentaras - geriausias atlygis ir didžiausia motyvacija!

Komentarai

  1. Aš irgi nežinau, ką daryti su instagramu. Kiek aš stebiu normalias merginas, kurios viską daro kokybiškai ir sąžiningai (Besame, Vytautė, Neringa Šimkutė, Saulėtos apžvalgos), pas jas nėra labai didelio sekėjų skaičiaus. O ir auga jis palyginus lėtai. Todėl man kyla klausimas, negi niekam nekyla smalsumas, kaip dešimtis tūkstančių turi tie žmonės, kurie nėra pvz., savo srities garsenybės, kaip Mūza ar Ieva Swan (su jom viskas aišku). Kaip, iš kur, ką daro, kad ir Aliona. Galėtų kada parašyti įrašą ir pasidalinti patirtimi ir ne tik tokia, kad "suderinkite fydo spalvas".

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Būtent, bet tai ne vienintelė priežastis, kodėl man darosi sudėtinga naudotis instagram ;) Tačiau taip, tos, kurios daro normaliai (mano suvokimu) tikrai neturi milžiniško srauto. Keistos ir kompanijos, kurioms reikia instagram skaičiukų, net nepasigilinus, kokia realiai to žmogaus platforma, ką jis daro ir kokią idėją skleidžia. Suprantu ir juos, kažkoks matas reikalingas, bet kartais nesąmoningi sprendimai. Norisi nuo visko tiesiog atsiriboti, bet griežtai brūkšnio kol kas nebraukiu - tada, kai norėsis kažką gal ir darysiu, bet apskritai vertinant labai norisi tiesiog susikomcentruoti į blogą ir atsiriboti nuo neigiamas emocijas keliančių erdvių

      Panaikinti

Rašyti komentarą