Savaitės akimirka: Galvos, kaklo ir pečių masažas "Svaja" SPA salone "Amadėja"

Šią savaitę apsilankiau nuo Sausio 1 dienos iš Manto namų, Klaipėdoje į Šermukšnių gatvę persikėlusią "Amadėja SPA" saloną.

"Viena iš rūpinimosi savimi dalių yra išmokti skirti laiko sau, savo atsipalaidavimui, jėgų atgavimui ir minčių bei kūno atsinaujinimui. Ramybė prasideda nuo jūsų vidaus"

Christine St. Vil


 Po labai, labai sunkios savaitės, penktadienio vakarą jaučiausi visiškai išsekusi: nėra jėgų niekam, o dar tiek daug reikia padaryti... Tačiau, jau buvau užsiregistravusi iš anksto ir visai nesinorėjo, kad mano masažas nusikeltų dar dviems savaitėms (aš galiu tik šeštadieniais, o mergina, kuri mane masažuos dirba kas antrą šeštadienį).



Taigi, sutartu laiku atvykstu į Šermukšnių g. 15, Klaipėdoje.
Pastatas, kuriame įsikūrusi SPA neatroddo niekuo įpatingas, nėra modernus, nėra prabangus... Tiesiog gyvenamasis namas...
Tačiau įėjus pro duris, mane tikrai nustebina interjeras: modernus, su retro (tikriausiai) stiliaus detalėmis. Spalvinė gama labai natūrali, žemiškų atspalvių, vyrauja tamsesnės spalvos, suteikiančios stilingumo. Didžiuliai veidrodžiai ir patalpos, neapkrautos baldais sukuria erdvės iliuziją. Iš vienos ar kitos patalpos kampo sklindanti maloni, jauki šviesa ir gudriai paslėpti arba idealiai priderinti šviesios šaltiniai - lempos suteikia tikro vidinio jaukumo. 


Administratorė mane palydi iki laukiamojo, kur turiu palikti savo striukę, o ten... nepatikėsite, prie lango narvelyje savo atskirą gyvenimą gyvena Zebrinės amadinos porelė. Man Amadinos apskritai vieni įdomiausių paukščių: jie daug juda, nešaižiai gieda ir cypsi, yra nedideli, tad reikia visiškai nedaug vietos. 


Paukščiai idealiai dera prie interjero ir neleidžia ilgiau laukiančiajam nuobodžiauti. Apskritai, buvau mačiusi daugybę ofisų, biurų ir grožio salonų su akvariumais, tačiau su paukšteliais dar neteko...

Taigi pakabinus striukę laukiamajame mane pasitinka masažo meistrė Vida, su labai malonia šypsena, pakviečia į kabinetą, nurodo gultis ant šildomu paklotu uždegtos lovos, o mano kūną užkloja nepaprastai švelniu, rusvai gelsvu užklotu.


Pirmiausia man atliekamas pečių srities masažas su nepaprastai kvapniu apelsinų žiedų aliejumi. Tuomet mėgaujuosi kaklo, paskiausiai galvos srities masažu.


Pastarasis bene pats keisčiausias: jo metu kelis kartus patempiami plaukai, glostoma ir spaudžiama galva, kartais rankų judesiai primena galvos plovimo judesiu, tačiau apskritai visas masažas toks malonus, kad aš bene užsnūstu.


Viso masažo metu skamba rami atpalaiduojanti muzika, kažkuo primenanti šitą:


Deja, masažo pabaiga man pasirodė per greita, masažo meistrė staiga baigė masažuoti ir pasakė kad viskas. Jokiu būdu tai nebuvo grubu, tačiau aš buvau tokioje būsenoje, jog dar 5 minutės ir būtų buvę idealu...

Po masažo, laukiamajame man buvo pasiūlyta arbatos dailiame mėlynomis gėlėmis puoštame puodelyje, gaila, kad jo nenufotografavau. Galbūt kažkiek panašu į šitą, tačiau tik vos vos.


Deja, tačiau man nebuvo pasiūlyta cukraus, ant stalelio jo taip pat nebuvo. Ramiai išgėrusi arbatą padėkojau visuomet besišypsančioms merginoms ir išėjau.

Labiausiai patikęs dalykas:
Labai patiko nepaprastai graži aplinka ir nuolat besišypsančios merginos ir be abejonės nepaprastai atpalaidavęs masažas.

Labiausiai nepatiko:
Nebuvo cukraus ir jo niekas prie arbatos nesiūlė.

Procedūros kaina, laikas ir atlikimo vieta:
  • kaina 20,27 Eur (70 Lt). Aš už paslaugą nemokėjau, turėjau gimtadienio dovanų kuponą;
  • procedūros trukmė 40 min.
  • Grožio ir spa namai "Amadėja" Šermukšnių g. 15, Klaipėda. Svetainė:  http://klaipeda.amadeja.lt/





Linkiu skirti laiko sau ir atsipalaiduoti...
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Labai aciu uz grazius ir siltus zodzius. Maloniai Jusu lauksime apsilankant kita karta ir pasistengsime suteikti dar daugiau maloniu pojuciu ir atsipalaidavimo, beje pasitaisysime del arbateles :) Vida

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Brangioji Brigita Aš,

      Jūsų komentaras šalinamas dėl užslėptos reklamos platinimo. Jūsų nuorodoje reklamuojamas projektavimo ir dizaino paslaugos, nesusijusios su šiuo įrašu. Toliau komentare esančios mintys nesusijusios su įrašu.

      Gražios dienos

      Panaikinti
  3. Atrodo labai gražiai, ačiū už išsamų, nuotraukų kupiną, atsiliepimą! Kaip tik ieškau savąjai kažko vardadienio proga, manau atpalaiduojančios procedūros būtų kaip tik po stresuotos vasaros pabaigos:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už komentarą Vilmantai - masažai visad nuteikia maloniai ir itin gerai atpalaiduoja - svarbu tik rasti gerą meistrą :) Sveikinimai artėjančios vardo dienos proga ir malonaus masažo, jei pasirinksite tokią procedūrą :)

      Panaikinti

Rašyti komentarą