2018 metų pažadai sau - ką ketinu daryti, ko naujo imtis ir ko šiemet išmokti?

Nors jau 19 dienų, kaip Nauji metai, tačiau šį įrašą planavau paruošti tik tuomet, kai pristatysiu savo mėgiamiausius produktus. Iš tiesų, aš tikiu, kad pažadams sau nereikia jokios specialios datos ir pradėti kažko griebtis, imti daryti kažką naujo, išmokti ar patirti tikrai nereikia Naujų metų. Apskritai tie Nauji metai yra tarsi simbolinė proga - nauja pradžia, naujas labas pradėti kažką naujo, apie ką senai galvojote, pristigo valios pastangų, noro ar laiko.

Keista, tačiau Naujų metų tikslus sau susikuria beveik visi, tačiau statistika rodo, jog naujų tikslų laikomasi tik 14 dienų, vos 2 pirmąsias sausio savaites! Kadangi pirmosios dvi savaitės jau baigėsi, mano pažadai sau nebėra jau tik pažadai - daugumą jų pradėjau daryti ir nepaprastai džiaugiuosi ir naujais potyriais, ir savo valios pastangomis tęsti, daryti, įgyvendinti, siekti ir tikiuosi pasiekti savo išsikeltus tikslus. Tai kokie tie mano planai ir tikslai šiems, 2018 metams?

Atmink, į ką susitelksi, tai ir taps tikrove. Spėk, kas bus, jei nuolat galvosi, kad neturi pinigų? Jų ir neturėsi. Bet jeigu galvosi, kaip susirasti daugiau darbų, kad daugiau uždirbtum, sąskaita staiga išaugs pati. Pasistenk nukreipti dėmesį į sprendimą, o ne į problemą, ir pamatysi, kaip taps lengviau tvarkyti gyvenimą.


Paveikslėlis iš ČIA

1. Pradėti sportuoti.
Tiksliau vėl pradėti sportuoti, nes sportavau, bet padarius pertrauką pernai, prie sporto nebegrįžau. Tai tikriausiai sporto pažadas dažniausiai minimas ir išsikeliamas sau Naujamečiuose pažaduose, tačiau jei tu pasižadėjai per naujus, ar vis dar sportuoji? Aš pradėjau sportuoti gruodžio 27 dieną ir iki šiol sportuoju kasdien. Kadangi sporto klubai man kol kas neįkandama prabanga ne tik finansiniu, bet ir laiko atžvilgiu, tai aš konsultavausi su trenere, kuri pasižiūrėjo mane, mano kaulus, sudėjimą, riebaliukus ir sudarė programą, kurioje akcentuojamos pagrindinės mano problemos - išsivaikščiojusi pečių linija (nuo vaiko nešiojimo), šlaunys, sėdmenys, pilvo presas, o man pageidavimu - ir pratimai stangresnei krūtinei. Pripažinsiu, kad per tą laiką buvo keli kartai, kai padariau ne viską iki galo, tačiau taip jau yra, kai sportuoji namie, o tavo judesius bando atkartoti mažiukas. Užtat tikrai stengiuosi, sportuoju ir tikrai nesėdžiu vietoje. Tikiuosi pavyks visus metus judėti, jei ne kasdien, bet jau pakankamai dažnai, kad jausčiausi energinga, tvirtesnė ir stipresnė.

2. Išmokti naujos kalbos.
Man patinka mokytis naujų kalbų, tačiau jau keli metai noriu, bet vis nesiryžtu mokytis kalbos, kuri man nepatinka. Taip taip, per šiuos metus noriu sutvirtinti savo rusų kalbos pradmenis (labai labai pradinuko lygio) ir normaliai pramokti rusų kalbos. Su kalbomis man sekasi lengvai ir paprastai man net nereikia nieko kalti - viskas kažkaip labai lengvai ateina į galvą, tačiau tik tuo atveju, jei kalba man artima ir patinka. Šis atvejis bus išskirtinis - pirmą kart mokysiuosi kalbos, kurios nemėgstu, tačiau gyvenant Klaipėdoje jos vis dar reikia beveik kiekviename darbe.

3. Daugiau skaityti.
Kažkada senai senai sugebėdavau perskaityti po 300-350 knygų per metus! Myliu ir mėgstu skaitymą, tačiau pradėjus studijuoti įvairias knygas pakeitė griežta specialybės tematika, skaityti savo malonumui neliko laiko, o specialybės knygų buvo tiek daug, kad ir jų visų perskaityti nespėdavau. Paskui gyvenome užsienyje - lėtai skaičiau romanus anglų kalba, "saulėlydžio" sagą irgi subaigiau angliškai, tačiau nesijaučiau skaitanti pakankamai. Na o vėliau, tai tas, tai anas ir skaitymo įprotis ėmė blėsti. Jau kelinti metai svajoju apie skaitymą, tačiau vis nelieka laiko. Dabar džiaugiuosi, kad turiu laiką vonioje, kai ramiai ir beveik netrukdoma galiu atsiversti norimą perskaityti knygą. Tad labai tikiuosi, kad jų šiemet bus daugiau nei pernai (atrodo pernai perskaičiau tik vieną!).

4. Protingiau valdyti finansinius išteklius.
Ir čia dar vienas pažadas, kurį sau duoda dažnas. Tačiau pernai turėjau nemažai impulsyvių pirkinių, kurių man visai nereikėjo ir paskui labai gailėjausi įsigijusi. Šiemet noriu protingiau leisti savo pinigus ir nepirkti 100 kartų nepamatavusi. Cha-ha, pasakiau ir pasnigo - prieš kelias dienas užsisakiau Jaclyn Hill šešėlių paletę! Ar man tikrai jos reikėjo? Ne, nereikėjo, tačiau tai norėjau, taip norėjau.... Protingiau tvarkyti finansus, hm?

5. Susirasti darbą.
O taip, aš nebeturiu savo mylimo logistikos ir vadybos su Skandinavijos rinka darbo - įmonė reorganizavusi ir mano pareigų nebeliko. Tad su išankstiniu perspėjimu, nuo kovo būsiu bedarbė. Kažkaip liūdna, kai tiek daug atidaviau tam darbui ir tiek daug išmokau, tačiau... turėjau galimybę mokytis, atrasti, pažinti, patirti, išbandyti save ir savo jėgas...
Net neįsivaizduoju, ką noriu dirbti, nes viskas, ko ėmiausi iki šiol man patiko, ir tai tikrai labai plačios veiklos sritys - nuo humanitarinio iki realinio; nuo pardavėjos iki vadovės... Tiesiog labai noriu geros darbinės atmosferos, normalių darbdavių ir neblogų sąlygų. O kaip man pasiseks? Kas čia žino - reiktų pradėti ieškotis.

6. Paruošti vaiką darželio adaptacijai.
Prieš ieškant darbo turėčiau kažkaip išsiaiškinti, kada tas mano vaikas gaus darželį. Jei neklystu, tik rugsėjį, nors eilėje nesame labai toli, tad visai realu gauti vietą ir nuo kovo. Paruošti vaiką sklandžiai darželio adaptacijai yra ką veikti, o pasiruošti pačiai? Tikriausiai neįmanoma, tačiau pabandysiu paskaitinėti, kaip tai padaryti, reikia dar namuose susitvarkyti miego ir valgymo rutiną iš kurios pabėgome per šventes. Žodžiu, tokie mamiški darbukai iki normalaus darželio lankymo ir dar kuris laikas nuo pirmos dienos.

7. Dažniau naudotis progomis kažką patirti, išmokti, bendrauti.
Pastebiu, kad kai kuriais savo gyvenimo etapais aptingstu ir praleidžiu tokias puikias gyvenimo man metamas progas susipažinti, patirti, keliauti, bandyti, patirti, išgyventi nuotykių.... Pasitaikius progai tiesiog privalu save tempti už ausų ir eiti, tirti, kalbėti, dalyvauti, pažinti, susipažinti, patirti, užuosti... Laikas lekia taip greitai, tiesa? Jau greit reikės dirbti, vaikui lankyti darželį ir galimybės bus visai kitokios, tad naudotis kiekviena proga. Tačiau nepaisant pakitusių statusų, šitas pažadas sau galioja absoliučiai visus metus - tiesiog, griebti kiekvieną progą.

8. Dirbti su savo mintimis.
Darbas su savimi man nėra naujas dalykas ar kažkas, kas keltų kitiems nuostabą. Kiekvienais metais nusistatau esminę metų tobulėjimo kryptį, kurioje norėčiau tobulėti ir pasiekti daugiau, išlavinti ar kažką išgyventi iš savo minčių. Šiemet noriu sustiprinti optimizmą ir pasitikėjimą savo jėgomis, tiesiog, trūksta to truputį tvirtesnio pasitikėjimo savimi. Na ir antroji kryptis yra traukos dėsnio principų taikymas kasdieniame gyvenime. Apie traukos dėsnį žinojau jau pakankamai senai, tik nežinojau, kaip visa tai užvadinti, ir po truputį praktikuoju kasdien, tačiau norėčiau pabandyti sukūrus tikslą, nuo pradžios iki galo jį patikėti Visatai ir prisitraukti siekį Visatos dėsnio jėgomis. Tiesiog - įtvirtinti.

Paveiksliukas iš ČIA

Ir tikrai nepasakosiu, kad mano tikslai šiems metams yra tapti geresniu žmogumi, geresne žmona, padėti kitiems ar panašiai. Nemanau, kad tai gali būti tikslas. Kiekvienais metais, be kažkokio atskiro deklaravimo padedu sunkiai gyvenančioms šeimoms, stengiuosi būti gera mama ir žmona ir tai nėra mano tikslai, tai mano kasdienybė, kuri man kaip ir savaime suprantami dalykai yra beveik kasdieniai ir jų išsikelti į tikslui nereikalinga ir nenaudinga. O tapimas geresniu žmogu, kaip tikslas yra visiškai abstraktus ir pasmerktas žlugimui dar net nepradėjus jų vykdyti. Aš tikiu, kad išsikeliant tikslą jau turi turėti planą, susikurti taisykles ir žinoti, kaip to siekti, ką daryti ir kada tai realizuoti, kiek tam skirti laiko ir kiek ilgai tai trunka, koks pasiektas lygis tenkina.
Tad mielosios damos, linkiu protingai išsikelti tikslus, apgalvoti juos ir tikslingai siekti jų įgyvendinimo. Tuomet neteks po poros savaičių nusivilti neįgyvendintais tikslais ir nusivilti savo jėgomis bei valios pastangomis, tiesa? Tai sakykite, ką jūs pasižadėjote sau šiemet ir kaip sekasi tų pažadų laikytis?




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai