TRIFLE COSMETICS Atlantis Cookie prismatic highlighter - hailaiteris "Pink Galaxy"

Pastaruoju metu mano dienos keistos ir padarytų darbų kiekis ne visai mane tenkina. Atrodo, kad pas mane vėl sunkaus susikaupimo fazė, tačiau šiemet, priešingai nei kada ankščiau per daug nepergyvenu, žinau, kad esminius dalykus padarau, o visa kita gali ir palaukti. Tiesa, šiandien priėmiau man asmeniškai labai sunkų sprendimą ir nusprendžiau mokytis rusų kalbos! Taip, taip, aš viena tų pirmųjų, kurie vietoj rusų mokykloje rinkosi vokiečių ir išvengė bet kokių rusų pamokų. Nors universitete turėjau pusmečio kursą pradedantiesiems, bet realiai įvykusias paskaitas galėčiau suskaičiuoti ant vienos rankos pirštų, net abėcėlės normaliai taip ir neišmokau.... Problema dar ir ta, kad man rusų kalba nelabai patinka kaip kalba, skamba grubiai ir mano ausiai keistai. Jeigu ispanų net nereikėjo mokytis gramatikos ar kažkokių taisyklių, užteko bendrauti ir pajausti kalbą, kad išmokti, tai rusų - net ir kaldama taisykles bijau, kad galiu palūžti ir viską mesti. Tačiau jei nors truputį pramoksiu - labai didžiuosiuosi savimi, mat asmeniškai man tai pati sunkiausia kalba, kokią esu nors truputį čiupinėjusi. Palinkėkite man sėkmės, jau šiandien nuteikinėju savo protą, kad man pavyks, kad sugebėsiu, išmoksiu... Prieš penkis metus buvau nusipirkusi gramatiką ir kelias knygas pradiniam lygiui, tik tiek kad jos yra iš rusų į anglų - reikės eiti ieškoti, kur esu pasidėjusi ir pradėti, manau nuo kitos savaitės. 

Na, o šiandien, prieš pradėdama ruošti mėgiamiausius metų gaminius, dar noriu papasakoti apie dekoratyvinę kosmetiką - hailaiterį. Pastaruosius kelis mėnesius hailaiteriai man yra vienas mėgiamiausių produktų, suteikiančių veidui spindesio ir sveikos išvaizdos. Tačiau toli gražu ne visi hailaiteriai vienodi ir ne visi geba atrodyti nepriekaištingai ant veido odos, tiesa? tai koks tas Trifle "Atlantis Cookie" hailaiteris, ant kurio dėžutės puikuojasi vienaragiai, o pakuotė labiau primena kažką vaikiško ar saldaus nei suaugusiems skirtą hailaiterį.

Dažnai atrodo savaime supranta, kad kūnas geba pasveikti. Pamąstyk, kas vyksta nusibrozdinus kelį ar kovojant su užkratu.
Šiandien prisimink, kaip kūnas geba gydytis. Išbandyk ir suprasi.


Produktas: TRIFLE COSMETICS Atlantis Cookie prismatic highlighter - hailaiteris "Pink Galaxy"
Gamintojas: "Trifle cosmetics" Ltd, UK Sukurta Italijoje, pagaminta Kinijoje
Paskirtis: dekoratyvinė - veidui
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: nedidelė, kompaktiška pakuotė su veidrodėliu
Labiausiai nepatiko: blizgučiai per stambūs 
Tūris: 2,5 g
Kaina*: $24,00 US
Kur galima įsigyti: trifle cosmetics, lookfantastic
Įvertinimas: 3/5

Ką žada gamintojas: Pasaldink savo išvaizdą su delikačiai žvilgančiu, povandeninį pasaulį primenančiu hailaiteriu. Jo švelnūs, prizmatiniai pigmentai su rožine koralo baze švelniai atspindi šviesą ir keičia spalvą ant jūsų veido. Formulė praturtinta sezamo sėklų aliejumi ir karambulos vaisių ekstraktu maitina odą, taigi ji visuomet išliks nuostabi!
Naudojimas: su šepetėliu perbraukite pudrą ant skruostikaulių ir skruostų, kad išgautumėte undinės spindesio efektą. Truputį padenkite ant nosies ir kupidono lanko.


Jau kokio saldumo šitos kosmetikos priemonės pakuotė... Kartoninė dėžutė puošta vienaragio galva, keksiukais, saldumynais ir debesėliais rožiniame fone - atrodo labai mergaitiškai bei saldžiai, tačiau kartu labai miela ir nuteikia maloniai. Ir nors paparastai išmetu kartonines pakuotes, tačiau šį kartą ją pasilaikysiu ir pasidžiaugsiu, kol nenusibos.

Na, o viduje esanti mažytė pakuotė balto plastiko su ryškiai rožinės spalvos apvadu įspausta vienaragio galva ir kompanijos pavadinimu. Gaila, kad man šita pakuotė jau apsidėvėjo ir pasitrynė. Labai malonu tokią mažytę pakuotę imti į rankas, juolab, kad po dangteliu yra mažas veidrodėlis - labai patogu nedidelį kiekį pasiimti su savimi kažkur važiuojant. Pakuotei be abejonės skirta daug dėmesio ir nors galima vertinti dviprasmiškai, bet man labai labai patinka.

Kvapas primena sausų veido produktų kvapą, gal kiek intensyvesnis nei esu pratusi.

Konsistencija itin švelni, minkšta ir dengiant kietesniu šepetėliu linkusi truputį pabyrėti. 


Sudėtis: Talc**, Mica**, Ethylhexyl Palmitate**, Magnesium Myristate**, Silica**, Kaolin**, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil*, Averrhoa Carambola (Starfruit) Fruit Extract*, Sorbic Acid**. 
May contain: Mica**, Titanium Dioxide (CI 77891)**, Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)**, D&C red no. 7 ca lake (CI 15850).
*iš daržovių
** natūralus
Netestuota su gyvūnais
Veganiškas
Be mineralinių aliejų
Be parabenų
Be Ftalatų
Be gliuteno
Su sezamo aliejumi ir karambulos ekstraktu
Hypoalerginis
Nekemša porų


Poveikis. Pirmiausia noriu pradėti nuo to, kad šitas atspalvis yra prizmatinis. Žiūrint į pakuotę jis atrodo baltas su gelsvu atspalviu. tad padengus ant odos ir judinant ranką aukso spalvą keičia koralinė ir rožinė, kartu su kiekvienu judesiu. Būtent tas atspalvio keitimas mane labai žavi ne tik hailaiteriuose, bet ir apskritai kosmetikos priemonėse. Nuostabu, magiška ir pastaruoju metu itin madinga.

Priemonės pigmentacija gera, jis maloniai ir lengvai nugula ant odos, tačiau kažkas su šita formule yra ne taip. Dengiant ant odos hailaiteris dengiasi negražiai ir netolygiai: labai stipriai paryškina odos netobulumus, kiekvieną odos įdubimą ir pakilimą. Ir tai matoma ne tik žiūrint iš labai arti, tačiau ir iš gero pusmetrio, o tai yra labai daug. Be to, ant odos atrodo lyg būtų pasidengęs netolygiai, tarsi ant odos būtų gabaliukai storesnio priemonės sluoksnio. Galbūt konsistencija pernelyg minkšta ir rezultatas gaunasi toks? O gal kalta pati formulė? O gal kai kur matomi, itin stambūs blizgučiai, kurių nėra daug, bet ant odos matosi...


Gamintojas sako, kad hailaiteris maitina odą, tačiau aš to negaliu pasakyti - man atrodo, kad pastebėti teigiamą dekoratyvinės kosmetikos poveikį apskritai yra sunku, tad į tokius pažadus paprastai tiesiog nekreipiu dėmesio.

Labai gaila, kad hailaiteris neišlieka ilgai - sakyčiau kokias 4 valandas maksimaliai, o tai yra žiauriai trumpai kaip tokiai priemonei. Be to, lengvai nusivalo ir nusitrina vos prisilietus prie odos! Išlikimas visiškai nežavi... Taip, žavi sudėtis, kompanijos politika, pakuotė, prismatinis efektas, tačiau formulė ir išlikimas labai taip sau - ne tiek, kad visiškai nenaudočiau, bet man produktas labai vidutinis - tobulėti dar labai daug kur!




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai