GOSH - mano pirmoji mineralinė pudra ir greitas pasigrąžinimas rytais sutaupant šiek tiek laiko

Pagaliau pradėjau daryti sau reguliarų, kasdienį veido makiažą, na, tik pradėjau, po truputį... Ar tas pavasaris susuko galvą ar kas kito, bet norisi bent minimaliai kasdien pasidažyti... Ir aišku, didžiausias iššūkis čia ne man, didžiausias iššūkis mano sūnui, kuris vis suka ratus ir laukia, kol mama pagaliau baigs grąžintis... Bad mom? Ne, per visą procesą skiru mažyliui po kelias minutes - atsisuku, pažaidžiu, kažką paduodu, tačiau vėl imu dažytis ir jis nėra itin patenkintas, kai visas dėmesys ne jam, tačiau po truputį, po truputį pratinamės, jog mama nėra tik prietaisas pakelti, paduoti, pažaisti... Aš ir anksčiau vis pasidažydavau, bet retai darydavausi pilną veido makiažą, dažniausiai lūpas arba akis, bet ne viską vieną dieną... Žodžiu, po truputį judu link normalaus gyvenimo... 😁

Tačiau ne visuomet viskas pavyksta taip, kaip planuoju, todėl nepaprastai džiaugiuosi savo pirmąja mineraline pudra, kurią galiu naudoti ne tik makiažo pagrindui užfiksuoti, tačiau ir tuomet, kai neturiu laiko kreminei pudrai ir padengiu mineralinę kaip makiažo pagrindą. Tad šį kartą noriu jums papasakoti apie Gosh birią pudrą, kuria džiaugiuosi nuo pat pirmos įsigijo dienos.

"Gražus veidas yra rekomendacija be žodžių."
Publijus Siras



Produktas: GOSH Mineral Powder biri mineralinė pudra (atspalvis - "002 Ivory")
Gamintojas: "GOSH Cosmetics". Pagaminta Danijoje
Paskirtis: dekoratyvinė veidui: sutvirtinti makiažą, suvienodinti odos spalvą, maskuoti
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: priemonės daugiafunkcionalumas
Labiausiai nepatiko: biri pudra lengvai pasklinda ore
Tūris: 8 g
Kaina*: 14,90 EUR
Kur galima įsigyti: Eurokos, Kristiana, Kosmada
Įvertinimas: 5/5

Ką žada gamintojas: Spindinti, nepriekaištinga oda – tai ne svajonė, tai realybė, naudojant Gosh mineralinę pudrą. Ypač lengvos tekstūros pudra lengvai pasiskirsto ant odos, suteikia vidutinį padengimą ar pilnai užmaskuoja odos trukumus, suteikiant odai matinį efektą. Sudėtyje yra titano dioksido, kuris apsaugo odą nuo kenksmingų saulės spindulių. Oda atrodys puikiai nuo ryto iki vakaro. Tinkama naudoti veganams.


Kadangi tai biri pudra, tai jos pakuotė visiškai tokia pat, kaip daugumos birių mineralinių pudrų: skaidraus plastiko indelis, užsukamas plastikiniu, šiuo atveju juodos spalvos dangteliu. Man patinka gosh produktų pakuotės, kuriuose naudojama juoda spalva su minimaliu dizainu, kuriame vyrauja baltos spalvos užrašai. Viskas atrodo profesionalu, rimta ir dailu.

Po dangteliu randame specialų įtaisą, kuris pasukus atidengia dozavimo skylutes, o pasukus priešingai - jas uždaro. Deja, bet tokios pakuotės niekuomet nėra visiškai sandarios ir dalis pudros pasklinda ore aplink, ant kosmetikos staliuko, ant pačios pakuotės, kartais ir ant rankų... Aišku, tas įtaisas viską padaro mažiau netvarkingą, tačiau vistiek. Ir tai mano akimis yra vienintelis šios priemonės minusas.

Kvapas. Silpnas, vos jaučiamas mica (panašios priemonės turi identiškus aromatus) kvapas.

Konsistencija. Priemonė biri, patrynus tarp pirštų jaučiasi nemažai drėgnumo ir slidumo, pudriškumo gerokai mažiau. Apskritai, lyginant su kompaktinėmis pudromis, pudriškumas jaučiamas ženkliai mažiau.


Sudėtis: CI 77891/ Titanium Dioxide, Mica,  Boron Nitride, CI 77492/ Iron Oxides, Aluminum Hydroxide, Magnesium Stearate, CI 77491/ Iron Oxides, Zinc Stearate, CI 77499/ Iron Oxides, Capryloyl Glycine.


Poveikis. Kaip jau minėjau įžangoje, šitą priemonę pirkau norėdama išbandyti mineralinę pudrą. Man smagu, jog ji daugiafunkcinė - su ja galiu ir užfiksuoti kreminę pudrą ir makiažą bei tiesiog dengti ant veido vietoj makiažo pagrindo ir toliau dažytis kaip įprasta. Tomis dienomis, kai noriu nors šiek tiek pamaskuoti veido netobulumus, tačiau visiškai neturiu laiko pilnam veido makiažui, kreminėms pudroms ir maskuokliams.

Man patinka priemonės konsistencija, patinka, kad ji biri ir jos reikia tokio nedidelio kiekio, kad indelio pakaks labai ilgam laikui, net jei naudočiau kasdien. Biri pudra turi vidutinį-stiprų maskavimą, todėl net po kreminės pudros likusius netobulumus gali užmaskuoti visiškai pilnai. Savaime suprantama, tikrai ne visus, mat jeigu netobulumai labai ryškūs ar apima didelį plotą, gali ir nemaskuoti.

Pudra veidui suteikia matinį efektą ir visiškai užfiksuoja bet kokį veido odos blizgesį. Tad manau mišriaodėms ir riebiaodėms labai labai patiks, o sausos odos savininkėms, gal nelabai. Nors aš naudoju ir pasausėjimų tikrai nepastebėjau, tačiau tą matiškumą pastaruoju metu man labai norisi nugesinti su spindesio suteikiančiu makiažo fiksatoriumi. O dėl pasausėjimų, juos pudra tikrai gali paryškinti, jei juos dengsime storesniu pudros sluoksniu.

"002 Ivory" atspalvis yra labai šviesus, jis atrodo ant tos plonytės ribos, kur gali būti per šviesus, mat sugeba šiek tiek pašviesinti mano makiažo pagrindo spalvą.

Kairėje - PAESE kreminė pudra ant veido
Dešinėje - kreminė pudra, užfiksuota su Gosh mineraline pudra

Man pudra ant veido išlieka visą dieną. Prašau nepamiršti, jog mano odos tipas yra normali/sausa, todėl ant mano veido odos beveik viskas išlieka ilgai, pakankamai ilgai. Nežinau, žinok šita priemonė man labai patinka: ir veido oda atrodo gerai, ir neapsunkina, ir maskuoja, ir naudojimo būdas (dengimas lengva ranka su šepetėliu) man patinka, tačiau labiausiai tai, jog neturėdama papildomos minutės, galiu tiesiog praleisti kreminę pudrą ir dengti mineralinę ir toliau darytis tiek makiažo, kiek man reikia. Man labai patinka, puiki priemonė, tik gal sekantį kartą ieškočiau mineralinės pudros, kuri neteikia matinio efekto? Man ir mano odai labiau patinka įprastinis 😊




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai