SAMPLE SIZE. DELIA "Cameleo" kaukė dažytiems ir balintiems plaukams su keratinu ir marulos aliejumi

Ir mano paskutinis šiuo metu turimas plaukų priežiūros mėginukas yra Delia kompanijos "Cameleo" kaukė dažytiems ir balintiems (!) plaukams prižiūrėti. Iš tiesų tokios, spalą apsaugančios kaukės paprastai neduoda didelės naudos šviesintiems plaukams, nes į plauką ne įvedamas pigmentas, kaip tai daroma su kitomis spalvomis, o išimamas. Žodžiu, supranta tik kirpėjos, maniškė paaaiškino tik tiek ir prisakė geriau jau rinktis maitinančias arba drėkinančias priemones, bet ne spalvą apsaugančias - man iš tokių maža naudos.
Tad, kai pamačiau jog šita kaukė tinka ir šviesintiems plaukams, labai nekantravau išmėginti ir pasižiūrėti, o kaip gi yra? Tiesa, esu bandžiusi šios kompanijos Cameleo priemonę pažeistiems plaukams ir man didelio įspūdžio ji nepaliko, todėl daug tikėtis nenorėjau. Pasižiūrim.


Ką žada gamintojas: Plaukų kaukė apsaugo dažytų ir šviesintų plaukų spalvą. Kaukė turi apsaugą nuo karščio ir UV spindulių. Po naudojimo plaukai tampa lengvai šukuojami, lengviau kuri įvairias šukuosenas.
Naudojimas: po plovimo šampūnu, padenkite ant drėgnų plaukų. Palaikykite 1-3 minutes ir išskalaukite.

Sudėtis: Aqua, Cetyl Alcohol, Bis-Cetearyl Amodimethicone, Ceteareth-7, Ceteareth-25, Behenamidopropyl Dimethylamine, Cetearyl Alcohol, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Ceteareth-20, Lactic Acid, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Methylparaben, Propylparaben, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Parfum, Cetrimonium Chloride, Disodium EDTA, Dimethylpabamidopropyl Laurdimonium Tosylate, Linalool.

Kiekis: mėginio kiekis 10 ml. Pilnas gaminio kiekis 200 ml
Kaina: apie 4,63 EUR
Kur galima įsigyti: Eurokos

Mano potyriai. Priemonės konsistencija tiršta, kaukė baltos spalvos. Kvapas vidutiniškai intensyvus, ir patinka ir nepatinka, toks lyg ir daugumos kosmetikos priemonių, tačiau jaučiasi kažkokios pigos kvapo natos... Kalbant apie kaukės poveikį, tai po plovimo, kaip ir įtariau, mano plaukai buvo stipriau nei įprastai susivėlę, vadinasi kaukė nepapakankamai pamaitino mano plaukučius, nepakankamai juos suglotnino, mat aplink galvą, it kokia aureolė skraidė koks milijonas plaukelių...Išdžiūvus plaukams aš nepastebėjau jog jų spalva atrodytų geriau. Kadangi plaukus iššukavau šlapius, jie nebeatrodė tokie susivėlę kai išdžiūvo, tačiau kad kaukė būtų palengvinusi plaukų šukavimą, aš nepasakyčiau. Na tiesiog... Nepaliko man šita priemonė jokio teigiamo įspūdžio ir nepasakyčiau, jog čia buvo Beauty Balm mano plaukams, todėl nesudomino, kad pirkčiau pilno dydžio pakuotę.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. O aš gavau porą šios kaukės mėginukų dovanų, užsakydama internetu kosmetiką, ir pabandžiau. Mano plaukai natūraliai šviesūs, ilgi, linkę dažnai veltis, būnant palaidais plaukais, šukuoti juos reikia kas kelias minutes. Sunaudojau tą mėginuką, ir ši kaukė labai man patiko, nes dabar plaukai mažiau veliasi ir yra kur kas švelnesni. Žinoma, ant visų plaukų poveikis būna skirtingas :)
    P.s. Noriu pagirti už straipsnius, jie labai informatyvūs ir naudingi. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Džiaugiuosi kad jums tiko. Mano plaukai reikalauja labai intensyvios priežiūros, tad matyt to efekto paprasčiausiai nepakako. :)
      Labai ačiū už jūsų įvertinimą :) Man tai labai svarbu ir visuomet nepaprastai džiaugiuosi, jei skaitytojas randa naudos ;)

      Panaikinti

Rašyti komentarą