#89/2021 Gruodžio mėnesį baigiau

Su Naujais metais!
Prieš Naują pradžią pirmiausia norisi pasidalinti keliais baigtais produktais dar praeitais metais. Jūsų dėmesiui - gruodžio baigtieji ir galutinės nuomonės apie produktus.


Kūnui

Pagaliau pilnai baigiau... pirkdama tikėjausi labai daug, tačiau man nepatiko niekas: šiek tiek sausino odą, labai erzino sintetinis, kvapas ir vaikiškas dizainas. Tikėjausi kasdien duše 'ragauti' vasarą, tačiau... kas kart nemaloniai nuteikdavo nepatrauklus aromatas. Na ir kas, kad gerai prausė - būna ir pigiau, ir geriau ir sveikiau.
Nekartočiau.

Jau nebesuskaičiuoju, kiek šio prausiklio pakuočių esame sunaudoję ir greičiausiai tai paskutinė? Mano vaikas griežtai nebenori kūdikiškų priemonių ir aš jam leidžiu rinktis. Pati augdama turėjau daug laisvės rinktis ką noriu, tad savo vaiką stengiuosi varžyti kiek įmanoma mažiau. Proto ribose, savaime suprantama. Šitas prausiklis yra nuostabus: labai saugios sudėties, švelnus odai, neutralaus kvapo, tad labai rekomenduočiau išbandyti ir tiems suaugusiems, kurių oda jautresnė.
Labai patiko, kartosime, jei ne vaikui, tai sau.

MĖGINYS.
Paprasčiausiai priemonės kiekis per mažas, kad būtų galima normaliai susipažinti su priemone - gamintojas akivaizdžiai pataupė, tačiau šiuo atveju ne savo naudai, nes sunku suprasti ar mėginys iš viso patiko. Man pasirodė, kad drėkinimas labai lengvas, nepakankamas, tačiau gamintojas akivaizdžiai stengėsi, kad priemonė suteiktų odai švelnumo. Sudėtis atrodo labai gera, bet... man atrodo yra geriau drėkinančių ir pigesnių priemonių.
Nesugundė pirkti pilno dydžio pakuotės,

Plaukams

Labai patiko: kaukė gana lengva, tad neapsunkina plaukų, neturi silikonų, tad neužglotnina plaukų. Ir visgi, priemonė suteikia plaukams švelnumo, minkštumo, paklusnumo jų visiškai neapsunkindama. Labai patiko ir kvapas, ir poveikis, ir draugiška kaina.
Manau ateityje tikrai kartosiu.

Veidui

Atgaivino odą, suteikė komforto jausmo, padrėkino paviršinį odos sluoksnį, oda įgavo skaistumo ir vizualiai atrodė jaunatviškesnė. Patiko, efektas pranoko lūkesčius.
Kartosiu.

MĖGINYS
Aš jau buvau bandžiusi kiek didesnę šio serumo pakuotę, tad atskirai apie efektą nepasakosiu - mano nuomonė apie priemonę nepasikeitė. Paskaityti galite patys, paspaudę ant priemonės pavadinimo. Ir visgi, naudojant tokius mažus mėginukus, priemonė atrodo visai gera: greit susigeria, švelnina odos paviršių. Kad pamatyti efektą reikia daugiau laiko arba bent paskaityti sudėtis - alkoholis priemonės pagrinde potencialiai ne tik sausins odą, bet ilgesnio naudojimo eigoje greičiausiai ir sukels papildomų odos problemų, kurių iki serumo naudojimo neturėjome. Hmm... su šia kompanija man visiškai nepakeliui.
Nebenoriu kartoti nieko iš šios komanijos.

Kaip ir dauguma šios kompanijos kremų, priemonė padrėkino odos paviršių, o silikonų pagalba įgavo lygumo ir švelnumo efektą. Deja, mano odai reikia intensyvesnio drėkinimo, giluminio drėkinimo, o su šiuo kremu, tad tikrais gyvenimo etapais, man labai to trūko. 
Nemanau, kad Clinique kremai man tinka, greičiausiai šiais kremais labiau džiaugtųsi mišrios odos savininkės, nei sausiaodės. Susipažinau ir nemanau, kad užsimanysiu pilno dydžio pakuotės.


8. MOLEKIN Imuno maisto papildai imuniteto stiprinimui, 30 tabl.
Šituos vitaminus gydytoja man išrašė po koronos, kai ir imunitetas nusilpo ir jaučiausi ne per geriausiai. Padėjo, situacija pagerėjo, tad visai geras dalykas, kai norisi imuniteto pastiprinimo. 
Vitaminas C 1000 mg - 1250% RMV
Vitaminas D - 50 ug - 1000 % RMV
Cinkas 10 mg - 100% RMV

Pats paprasčiausias, greičiausias būdas man visgi yra skutimas. Kol kas neatradau patogesnio skustuko nei Gillette Venus su galvutėmis, kurioms nereikia papildomų skutimosi putų ar kitų priemonių. 
Kartoju ir kartosiu.

Dekoratyvinė ir aromatai

Nors įraše vertinau vidutiniškai, tačiau per laiką su ja atradau bendrą kalbą ir susidraugavau, tad šiandien pagirsiu gražų efektą ant veido ir akivaizdžiai geresnes nuotraukas per fotoobjektyvą. Pirmus mėnesius man nepatiko matinis efektas, tačiau jį paslepiu naudodama veido dulksną ir hailaiterį. Ir nors labai nepatiko kvapas, bet pabaigiau su malonumu. Iš ties verta dėmesio, ypač jei reikia matiškumo.
Greičiausiai pakartočiau.

Tai ne pirmoji šios pudros pakuotė, kurią naudoju ir pabaigiau. Ši pudra nesuteikia spalvos, ji tik užfiksuoja ir suteikia matinį užbaigimą. Pati pudra baltos spalvos, tad padauginus gali pašviesinti makiažo pagrindą ir apsunkinti veido odą. Svarbu saikingai naudoti ir pakanka jos ilgai. Tiesa, nežinau, kaip ten su riebesne oda, bet man visai tiko ir patiko.
Gal kartočiau, bet ne dabar.

Jau rašydama apžvalgą, šios bazės beveik nebeturėjau, tad nenuostabu, kad ji atsidūrė šio mėnesio baigtuose produktuose. Greičiausiai dėl to nuomonės per daug nepakeičiau - vis dar manau, kad šis praimeris perteklinis, pernelyg primena paprastą veido kremą. O kam teptis ant kremo dar antrą sluoksnį kažką panašaus į kremą? Iš esmės produktas visai geras, bet nemanau, kad būtinas.
Nekartočiau.

Tyras, nekaltas ir moteriškai intymus aromatas, kurį mielai rinkausi kai norėjosi jaukumo, aromato sau ar žmogui, kuris mane apkabins ar prieis arčiau. Mano galva tai labai saugus, gražus aromatas, kuriame tik kiek ryškiau spindi rožių natos. Būtent ta gamintojo sukurta saugi aromato DNR tiks masėms, patiks nežinančioms ko nori ar ieškančioms neįmantraus, paprasto, moteriško, nosies neriečiančio aromato. 
Galbūt rinkčiausi ir pilną pakuotę. Šiuo metu man čia per daug rožių.
-------------------------------
Viskas, visa dėžutė ištuštinta ir nors priemonių pabaigiau ne daug, tačiau metų pabaigai ir dekoratyvinės kosmetikos buvo, o juk ją pabaigti pavyksta iš ties retai. Tikiuosi kitais metais pavyks pasiekti kosmetinių tikslų - dar labiau sumažinti dekoratyvinės kosmetikos klodus, ypač tos, kurią naudoju labai retai, bet išmesti vis pagailiu. Na o apie kitus tikslus - kol kas jie lieka daugiau mažiau tie patys, kaip praeitais metais: labai noriu tobulėti darbe - pastaruoju mėnesiu kiek labiau aptingau, noriu daugiau skaityti, mažiau stresuoti, daugiau sportuoti.
O kokie jūsų Naujųjų tikslai?




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai