2017/03 kovo mėnesio pirkiniai ir naujienos: Organic Shop, Essence, Catrice, Douglas, Janeke ir kt.

Paskutinė mėnesio diena ir... metas naujiems pirkiniams. Kalbant konkrečiai apie šitą mėnesį, kažko labai konkretaus nereikėjo - atrodo turiu viską, ko man reikia, gal išskyrus vieną kitą dalykėlį, todėl viskas tokio, ne pirmo būtinumo, bet bene visais pirkiniais džiaugiuosi. Ir dar gavau kelis siuntinukus iš kompanijų, kuriuos taip pat parodysiu čia. Ką gi, daug nepliurpiant, keliaujam pasižiūrėti kas naujo Gėlėta kosmetinės lentynose. 😊


Kūnui

1. ALVERDE Stadt-gefluster dušo želė "Miesto šnabždesys", 250 ml
Jeigu kuris laikas skaitote mano tinklaraštį, jūs tikrai žinote, kaip myliu Alverde kompanijos produktus. Todėl jei kartais randu, visuomet nusiperku, nepriklausomai nuo to, ar man reikia to produkto dabar, ar reikės tik po kokio mėnesio. Tad taip, dušo želė dar turiu ir turiu nemažai, bet galvoju, kad pirmiausia naudosiu šią - būdama natūralesnė ji tikrai greičiau ges negu turimos Avon, todėl sekanti tikrai bus ši.
Pirkau: Dalli
Kaina: 1,00 EUR

2. FRUTTINI "My magic is passion fruit" kūno dulksna, 125 ml
Vėl, toks dalykas kurio gal nelabai reikia, nes šiaip dar truputį kūno dulksnos turiu iš praeitos vasaros, bet pauosčius šitą (aha, ir vėl perku su sloga, kažin, kaip bus kai ji praeis), man kvapas labai patiko.
Pirkau: vietinėje parduotuvėje
Kaina: 3,59 EUR

3. ORGANIC SHOP "Algae & Sea Salt" kūno šveitiklis, 250 ml
Garsosios Organic Shop kompanijos šveitiklis pagaliau ir mano tinklaraštyje. Aišku aš žinau, kad visos giria su mangais, bet pabandžiau šį kartą su dumbliais, o jei ką, visuomet spėsiu nusipirkti ir išbandyti ir su mangais. 😉
Pirkau: Elevita
Kaina: 2,25 EUR

Rankoms ir kojoms

4. DR. ORGANIC "Lavander" skystas muilas su levandomis, 250 ml
Tiesiog skystas muilas, šiek tiek natūralesnis, šiek tiek sveikesnis. Būtinai trumpai apie jį pakalbėsime tinklaraštyje.
Pirkau: Hiperfarma
Kaina: 8,34 EUR (pirkau akcijos metu už 5,84 EUR)

5. BIELITA Pro Pedicure kojų šveitiklis su Negyvosios jūros druska, 360 g
Įsigijau pėdų šveitiklį, nors dar turiu truputį dr.organic šveitiklio. Kodėl būtent šitą? Pamenate, pasakojau apie Bielitos profesionalų šveitiklį rankoms? Man jis labai patinka, atrodo, kad ta profesionali linija gerokai kokybiškesnė, todėl neatsispyriau smalsumui išbandyti.
Pirkau: Martina
Kaina: 10,24 EUR

6. Kosmetinis spiritas, 110 ml
Nuo tada, kai mano vaikas pradėjo vaikščioti, jam viskas labai smalsu ir įdomu, o ypač mano kosmetikos stalčiai, kurie yra gerokai prakraustyti. Dažnai pasitaiko, kad šešėlius arba pudrą mažasis numeta ant žemės, jie skyla ir reikia arba mesti lauk, arba tvarkyti. Spritą įsigijau ne veltui - su juo jau kelis kartus tvarkiau suskilusią kosmetiką.
Pirkau: vietinėje parduotuvėlėje
Kaina: 1,34 EUR

Manikiūrui

7. Silikoninis nagų dailės, manikiūro, štampavimo kilimėlis
Šitas dalykas yra nerealus daiktas, kai kuriate ar improvizuojate nagų dailėje, ruošiatės štampuoti ar tiesiog lakuoti nagus. Lakas nuo kilimėlio nusivalo lengvai ir patogiai, jis visiškai neslysta. Ant jo galima pasidaryti norimą nagų dailę, nuimti nuo kilimėlio ir užklijuoti ant nagučių: begalės variantų ir daugiafunkcinė priemonė.
Matmenys: 40.5*30.5 cm
Pirkau: ebay (pardavėjo parduotuvė ČIA)
Kaina: US $4.55 (4,24 EUR)

Veidukui

Šitų kaukių aš nepirkau - nepamenu, gal gavau pirkdama kokį drabužį iš Korėjos? Jie visuomet prideda dovanėlių arba mėginukų, kuriuos smagu išbandyti. Nežinau, dabar galvoju, gal jums padovanoti? Ar norėtumėte išbandyti?

11. LAVERA švelnus veido tonikas normaliai ir sausai veido odai, 125 ml
Nors kompanijos produktų išbandžiau tik kelis, tačiau man labai patiko ir panašu, kad ji bus ta kompanija, kurios produkcijos nuolat ieškosiu ir nuolat džiaugsiuosi. Ką gi, išbandysiu ir pasižiūrėsiu.
Pirkau: Hiperfarma
Kaina: 10,09 EUR (pirkau su nuolaida už 7,57 EUR)

Makiažo ir grožio priedai

12. REAL TECHNIQUES your eyes/ enanced starter set - akių makiažo šepetėlių rinkinys
Taip taip, dar daugiau makiažo šepetėlių mano namuose 😆reikia - vis dar neatradau tobulų akims, tad bandysiu šį rinkinį ir kada nors jums papasakosiu, ką apie jį manau, aišku, kai pakankamai ištestuosiu ir turėsiu tvirtą nuomonę.
Pirkau: pigu.lt
Kaina: 23,49 EUR

13. Ilgos dirbtinės blaktienos T01, 10 porų
Aš visiškai nemoku prisiklijuoti blakstienų, todėl šitas nusipirkau pasipraktikuoti ir pasimokyti priklijuoti. Tiek, kiek mokėjau man visiškai negaila, tikiuosi, kad vienos dėžutės pakaks praktikai? 😆
Pirkau: ebay (pardavėjo parduotuvė ČIA)
Kaina: US $1.59

14. REAL TECHNIQUES miracle complexion sponge - makiažo kempinėlė
Savo turimą Beauty Blender kempinėlę pamilau taip, kad nebeįsivaizduoju nė vieno makiažo be jos pagalbos, rimtai. Ir naudoju ją jau 1,5 metų, įsivaizduojat? Aišku, kad per tiek laiko ji jau spėjo nusidėvėti, atsirado įplyšimai, kempinėlės išorė šiek tiek patrupėjo, tampo ne tik vizualiai negraži, tačiau ir priemonės dengti su ja jau gerokai sunkiau, todėl nusprendžiau, kad metas keisti, o kadangi jau įsimylėjau BB, nusprendžiau, kad labai noriu išbandyti RT kempinėlę, po kurios visuomet galėsiu grįžti ar prie vieno, ar prie kito varianto. Tikrai stebiuosi, kad kempinėlė atlaikė 1,5 metų, aišku, ne kasdienio dažymosi, bet toks laiko tarpas yra tikrai ilgas.
Pirkau: topbeauty.lt
Kaina: 10,99 EUR


15. JÄNEKE plaukų šepetys Hair Brush+
Ačiū Vitrina Pro už šepetį, man visuomet nepaprastai smagu išbandyti naujoves, ypatingai nagų priežiūros ir plaukų priežiūros priemones, tad šepetys jau senokai naudojamas, ir netrukus jūs pamatysite nuomonę apie šį šepetį.

Douglas

Dėkoju Douglas už gausų rinkinuką mano akims. Reikės praktikuotis pačiose silpniausiose mano vietose makiaže - dirbtinėmis blakstienomis bei akių kontūro priemonėmis ir pravedimas. Tikiuosi jau netrukus papasakosiu jums apie šias naujoves.

Essence
Catrice


CATRICE ir ESSENCE kompanijų naujienos
Mane pasiekė Catrice ir Essence kompanijų 2017 pavasario ir vasaros naujienos, kurių kai kurias jau bandau ir kokių poros savaičių bėgyje, gal šiek tiek ilgiau, jau bus galima pradėti kalbėti apie šio sezono naujienas.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Štai tokios mano šio mėnesio naujienos. Beje, aš niekad nevardinu nei Essence nei Catrice siuntinuko sudėties, o gal jūs norėtumėte? Pasakykit, sekančiam kartuis surašyčiau, jei jums taip būtų patogiau. O kol kas, šitam įrašui tiek.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai