CIEN. Pats patogiausias ir greičiausias būdas nagų lakui nuvalyti

Pastaruoju metu savo manikiūrą valau su pigučiu ir paprastučiu nagų lako valikliu iš Cien. Taip, taip tai pigus prekės ženklas, parduodamas Lidl parduotuvėse. Mano įsigytas valiklis yra su specialia kempinle, kuri turi palengvinti nagų valymą ir jų valymui visiškai nereikalingi jokie papildomi medvilniniai vatos diskeliai. Išbandžiau, naudoju, ir šiandien noriu papasakoti, kaip man sekėsi ir ar verta tokį valiklį pirkti?

"Jeigu keliausite tik saulėtomis dienomis, niekuomet nepasieksite kelionės tikslo"
Paulo Coelho


Produktas: CIEN "Dip-In" nagų lako valiklis be acetono
Gamintojas: "Cosmolux" GmbH. Pagaminta Vokietijoje
Paskirtis: nuvalyti nagų laką nuo nagų plokštelių
Tinkamas tipas: visiems tipams
Labiausiai patiko: patogus ir greitas valymo principas
Labiausiai nepatiko: kempinėlės, esančios viduje, kokybė
Tūris: 75 ml
Kaina*: 1,39 EUR
Kur galima įsigyti: Lidl
Įvertinimas: 3/5

Ką žada gamintojas: Paprasčiausiai įkiškite pirštą į kempinėlę ir pasukiokite, kol nagų lakas bus nuvalytas. Nusiplaukite rankas, kas kartą po naudojimo, užsukite.


Mano akimis pakuotė yra visiškai neišvaizdi: baltas, vitaminus primenantis plastikinis buteliukas užsuktas baltos spalvos dangteliu. Etiketė man nelabai patinka: raudono ir rudo atspalvio su smulkiais užrašais: atrodo nieko ypatingo, ir tikrai nieko, kas būtų patraukęs mano žvilgsnį. Jei ne faktas, kad man tuo metu labai reikėjo nagų lako valiklio, aš jo net nebūčiau pastebėjusi parduotuvės lentynoje. Atidarius pakuotę randame pilką kempinėlę, ties viduriu įkirptą ir prisotintą nagų lako valikliu.

Kvapas. Stiprus acetono kvapas, būdingas nagų valymo priemonėms.

Konsistencija. Pilka kempinė, prisotinta skystu nagų lako valikliu.


Sudėtis: Ethyl Acetate, Alcohol Denat., Aqua.


Poveikis. Naudojimas labai paprastas: įkiši pirštą į prakirptą vietą, pasukioji ir ištrauki pirštą su jau švariu nagu. Pirmiausia turiu pasakyti, kad man visiškai nepatiko kempinėlė; ji labai nekokybiška, nes nuo nagų lako valiklio kempinė trupa ir palieka pilkus kempinės plaušelius ant piršto. O ir įkišus pirštą, kažkaip viskas jaučiasi labai laisva, man reikia spausti pirštą prie indelio sienelių, kad normaliai nusivalyčiau nagus. Tad pati kempinėlė man didelio įspūdžio nepaliko.

Na, o kalbant apie gerus dalykus: tai pats valiklis atrodo tikrai kokybiškas. Nagų lakas labai greitai nuvalomas nuo plokštelių. Po valymo nagas nepabaltuoja, neįgauna sausumo, tad skysčio kokybe aš nesiskundžiu.

Aišku, tokie nagų lako valikliai naudojami trumpiau nei įprastai, nes kempinėlė greitai nusiteplioja spalvotu nagų laku ir nuvalyti bus kas kartą vis sunkiau. Tačiau toks nuvalymo būdas man patinka, yra greitas ir efektyvus. O ir nagų lakus su blizgučiais manau įveiktų daug greičiau nei įprasti nagų lako valikliai. Kalbant konkrečiai apie šią priemonę - ji vidutinės kokybės. Jei ne prasta kempinėlė, priemonę vertinčiau geriau, tačiau dabar - naudoti galima, tik erzina tas kempinėlės trupėjimas.




Ačiū, kad skaitote,
Gražios dienos,
Gėlėta kosmetinė
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai