SAMPLE SIZE. NOREVA "Exfoliac" šviesaus atspalvio toninis veido kremas "Tente Clair"

Šiandien dar noriu jums papasakoti apie vieną iš didesnio dydžio mėginėlių, deja, skirtą visai ne mano odos tipui. Apie Noreva kompanijos produktus jau buvau šiek tiek girdėjusi iš Lietuvos youtuberių, tačiau tikriausiai tik apie vieną, matidiane kremą iš Irmos. O čia, beveik dekoratyvinė kosmetika, tiksliau kremas su spalva, tačiau skirtas spuoguotai ir riebiai odai. Aš tokios neturiu, bet mėginį išbandžiau ir trumpą nuomonę išdėstyti noriu.



Ką žada gamintojas: Priemonė specialiai sukurta spuogams šalinti ir maskuoti, kad jūsų oda atrodytų tobulaiSkirta nelygiai, bėrimų varginamai, riebaluotis linkusiai odai. Suteikia odai matinį efektą, šalina spuogus ir inkštirus, slopina bakterijų dauginimąsi, koreguoja ir maskuoja odos trūkumus.
Naudojimas: Tepkite ryte ant švarios, sausos odos.

Dermatologų vertinimas: Gerai toleruojama, nekemša porų, puikiai suvienodina odos spalvą ir paslepia trūkumus. Be parabenų ir fenoksietanolio.

Pilno dydžio pakuotė

Sudėtis: sudėtinių dalių ant mano mėginuko nėra nurodyta, tačiau radau informaciją, jog kremo veikliosios medžiagos yra: mikrokempinėlės, vitaminas PP, ceramidai, natūralūs pigmentai.

Kiekis: mėginuko kiekis 5 ml. Pilnas gaminio kiekis 30 ml
Kaina: 19,55 EUR
Kur galima įsigyti: Eurovaistinė, Camelia vaistinė, noreva.lt

Ups, gerokai per daug išsispaudė

Mano potyriai. 5 ml veido kremo man pakako 10 dienų kasdieniam pasitepimui. Tai pakankamai ilgą laiką, jo konsistencija lengva, tačiau vistiek primena skystoką makiažo pagrindą. Dengiasi itin lengvai, be jokio vargo, kaip koks kremas, tiek pirštais, tiek kempinėle, svarbu tik tinkamai išsklaidyti ties veido kontūrais. Priemonė turi keistoką ir gan stiprų kvapą, kuris man pasirodė išlieka pakankamai ilgą laiką, tas kažkiek erzino, tačiau ne tiek, kad negalėčiau priemonės naudoti.

Tiesa, aš turiu šviesaus atspalvio kremą, tačiau man jis net vasarą per tamsus (matosi pagal kaklo liniją). O šiaip jau vasarą aš dėviu 2 arba 20 numerio pudras, ne pačias šviesiausias - tai koks čia šviesus atspalvis? Reiktų atsargiai rinktis, jei esate šviesiaodė.


Man labai patiko, kaip lengvai jis dengiasi ir nepaprastai smagu, kas suteikia visiškai natūraliai atrodantį efektą, tačiau pilnai užmaskuoja spalvos netobulumus, spuogelius ir paraudimus, tiesiog tobulai visas veidas išlyginamas, bet nesukuria kaukės efekto. Todėl šitą priemonę aš naudojau kasdien, net tomis dienomis, kai visiškai nesidažiau ir nesiruošiau dažytis.

Kadangi kremas skirtas riebiai ir spuoguotai odai, aš nežinau, ar jis gerintų ar kažkaip veiktų tokios odos būklę? Tik pastebiu, kad mano veidas tampa matinio efekto, dingsta natūralus blizgesys, todėl tikriausiai neblogai prislopintų riebesnės odos blizgėjimą. Tačiau mano odai šitas kremas daro vieną blogybę - nu jau taip baisiai visas raukšleles, odos nelygumus ir didesnes poras išryškina, kad baisu - aišku, ne iš karto, kažkur po 4-6 valandų vaizdas tampa nemaloniai negražus. Tačiau naudodama kremą sau vis primindavau ir pakartosiu jums, jog tai nėra makiažo pagrindas, o kremas suteikiantis spalvą (nežinau, kaip teigia gamintojas, bet man taip atrodo) ir antra - tai ne mano odai skirta priemonė. Bet nepaisant to, man patiko, kaip kasdienė, lengva priemonė odos spalvai pagerinti. Žinokit verta bandyti, jei jūsų oda riebi ar mišri.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai