Mano pirmasis SwapBox!!!! Dalinamės vienaragiais su Salomėja iš Venividi

Aš niekad iki šiol nebuvau dariusi jokio swapBox! Milijoną kartų buvau prisiskaičiusi, prisižiūrėjusi nevykusių mainų. Įsivaizduokite, stengiesi galvoti apie kiekvieną detalę, rūpiniesi ir ieškai daugiau informacijos apie žmogaus pomėgius, bandytus ir nebandytus dalykus... O tau ima ir atsiunčia šlamšto krūvą... Matyt anksčiau prisibijojau, tačiau dar labiau tikriausiai bijojau nuvilti, negu nusivilti pati. Kaip išrinkti tai, kuo nepažįstamas, arba mažai pažįstamas žmogus būtų patenkintas? Tikriausiai pirmiausia reiktų bent šiek tiek pažinti žmogų, kuriam ruošiesi rinkti staigmenų dėžutę?


O kas nepažįstate Salomėjos iš VeniVidi tinkalraščio? Aš Salomėjos blogą skaitau jau senai: atėjau, pamačiau, paskaičiau ir pasilikau, kaip nuolatinė skaitytoja. Aš myliu Salomėjos rašymo stilių, subtiliai skanų humorą ir sveiką apžvalgų dozę - labai stengiuosi ir pati išlaikyti tokį pat balansą, bet žinau, kad ne visuomet pavyksta. Apskritai Salomėja aš žaviuosi - iš visų apžvalgų ir bene kiekvieno perskaityto įrašo susikuriu iliuziją, kad pažįstu, nors norėčiau realiai susitikti puodeliui kavos. Kada nors!


O šiam kartui, susitarėme, kad darysime swap. Jo esmę jau žinojau seniau - susitari sumą, surenki dovaneles ir išsiunti žmogeliukui, laukdama tokio pat siuntinuko iš jo. Staigmenos faktorius garantuotas - juk niekad nežinai, kaip tave mato kiti ir ką parinks į mainus? Dėžutes su siuntinukais abi gavome tą pačią dieną, išpakavome irgi, tik aš vakar jau neturėjau kaip parašyti šito įrašo, tad kviečiu šiandien pasižiūrėti, ką Salomėja man parinko mainams.


Pirmiausia parsinešiau va tokią, visai nemenką dėžutę su krūva spalvingame popieriuje supakuotos magijos... Kaip ir Salomėja rekomendavo, pradėjau nuo vokelio, ant kurio puikavosi va toks įrašas:


Salomėja rekomendavo pirmiausia išpakuoti dovanas ir tik tuomet skaityti jam skirtą atviruką, taip ir dariau, o kadangi dar ir sunumeruoti, taip pradėjau eilės tvarka.

Pirmosios turinys:


Didžiulė krūva visokiausių veido kaukių, pasilepinimo dalykėlių. O tos TonyMoly jau senai mano žiūrinėtos, tik vis nenusipirkdavau:
- TONYMOLY I'M Real Makgeoli Skin Purifying lakštinė veido kaukė
- TONYMOLY I'm Real Tomato Radiance lakštinė veido kaukė
- TONYMOLY I'm Real Avocado Nutrition lakštinė veido kaukė
- APIVITA Express Beauty with cucumber intensyviai drėkinanti veido kaukė
- SKINLITE intensyviai drėkinanti rankų kaukė
- THE FACE SHOP Jeju Vulcanic Lava valomosios nosies juostelės
HOLIKA HOLIKA Smooth Egg Skin Peeling Foam - putojančios veido prausimosi putos. MĖGINYS
DAVINES Nourishing Vegetarian Miracle maitinantis kondicionierius sausiems, lūžinėjantiems ir šiurkštiems plaukams.MĖGINYS


Raštelis sako, kad čia super duper pasilepinimo maišelis! Tikrai pasilepinimo, ir toks gausus gausus... Tikrai mėgstu lakštines ir šiaip visokius vienkartinius dalykėlius bandyti. Noriu griebti antru numeriuku pažymėtą dalykėlį, bet vis dar vartau kiekvieną maišelį ir galvoju, nuo kurio aš čia pradėsiu? 😆

Keliaujam toliau. O čia pati didžiausia dėžutės pakuotė. Jaučiu, kad bus kažkas apvalaus ir didelio - gal koks kūno šveitiklis iš Organic Shop?


Ne, ne, čia randu Eco Lab juodą muilą kūnui ir plaukams! Kai buvo ta Babuškos Agafjos muilų banga, kažkaip vis žiūrinėjau, žiūrinėjau ir neišdrįsau nusipirkti... Va, kaip tokie dovanų mainai priverčia išbandyti tai, ko pati gal niekad nenusipirktum. 😊


Ačiū, Salomėja, mielai išbandysiu.

Keliaujant prie kito numerio, prie manęs prilekia mažasis ir bando pagriebti pasilepinimo maišelio turinį arba bent jau dalį. Vyriokas, o matyt žino, kur čia geri dalykai slepiasi. 😆


Kito paketėlio turinio spėlioti nebandau ir iš karto plėšiu. Randu labai saugiai užpakuotą kvapnų kūno purškiklį. Mmm... kvepia maloniais mangais ir prieskoniais. Ir nors atrodė labai saugiai užpakuota, visa dėžutė kvepia šituo purškaliuku...


O jau atviruko grožis... Visi rašteliai ant atvirlaiškių yra be abejonės, Salomėjos arkliukas ir šito swapo unikalumas - aš klijavau paprastus raštelius ant kiekvieno daiktelio, o čia, su kiekvienu randu po nuostabią atvirutę... Nuteikia maloniai... Apskritai man labai labai patinka dailūs atvirukai, kažkada esu juos kolekcionavusi, bet dėl vietos trūkumo ir nuolatinio kraustymosi, esu visą krūvą atidavusi sesei, dalį išmetusi ir pasilikau tik tuos, kurie man patys šilčiausi ir artimiausi. Per tuos metus aistra atvirukams nebeišaugo iki tolio lygio, kaip pauglystės metais, tačiau šituos žadu branginti, džiaugtis bei saugoti...


Safloros rožių vandenukas! Man patinka rožių vanduo, mano veiduko oda labai gerai jį toleruoja kaip veido toniką, todėl džiaugiuosi! Šypsena vis labiau ir labiau puošia mano veidą...


Ir neįsivaizduoju, ar ta šypsena dėl produktų, dailių atvirukų ar Salomėjos raštelių. Nuotaikai kylant matau savo mažiuką vėl sėlinantį link manęs, apsikrovusios krūva neatidarytų pakuočių, išlukštentų šiukšlių, krūvelėje sudėtų atvirukų bei dėžutėje surikiuotų produktų. Noriu susikaupti naujam, bet metas vakarienei...

Po vakarienės mano vyrai sugula ant sofos, vaikas vis neša vyrui knygutes ir prasideda vakaro žaidimai. O aš tyliai tipenu prie krūvos, paliktos ant grindų ir tikiuosi ramiai išlukštenti paskutinius šešis paketėlius.


Toliau - šveitiklis veidui! Žinote tas mano citatas apžvalgų įrašuose be autoriaus? Tai va, ten mintys ir protingi sakiniai, kurių esmė yra traukos dėsnis - kuo toliau, tuo labiau pradedu juo tikėti. Prieš porą mėnesių neturėjau nė vieno veido šveitiklio ir galvoje sukosi mintys, kaip man jo reikia. Tada nusipirkau Čistaja Linija, bet vos pabandžiusi, gavau testavimui Moshi, tada dar vieną iš Douglas, o dabar - dar ir iš Salomėjos. Tad nors specialiai nedariau focus weel, kad gauti/ nusipirkti/ įsigyti įdomių ir man tinkančių šveitiklių, tačiau mintis labai greitai tapo kūnu. Teisingai sakoma, būt atsargus dėl to, ko nori - išsipildys! 😉


Šiek tiek nuklydom į lankas, tačiau su mano įrašais dažnokai taip pasitaiko, tad jei mane skaitote ilgesnį laiką, tikriausiai jūsų tai nebestebina. Grįžtant prie šveitiklio - jis nematytas, negirdėtas, kaip ir Salomėjai. Apžvalga bus, tik dar neįsivaizduoju kada. 😉


Jau paėmus paketėlį į rankas buvo aišku kas čia bus... Flomar ir H&M nagų lakai! Ma atrodo kad ne tik Salomėja, bet ir visi, kas nors kartą skaitė mano įrašus žino, kad nagų lakai yra didelė didelė mano silpnybė... 160-kažkelintas buteliukas į mano kolekciją - beje greitu laiku planuoju visą ją parodyti ir jums. 😉


Taip Salomėja, nagų lakų tikrai niekad nebūna per daug - turiu daug, bet visuomet norisi naujų spalvų, geresnės kokybės ir greitesnio džiūvimo. H&M esu bandžiusi ir man patiko, o va Flomar nepataikiau kai jų buvo Cascadoj šalia mano namų, tai taip ir likau nenusipirkusi, juolab, kad pastaruoju metu save stabdau su naujų spalvų pirkimais.


Septintasis paketėlis slepia spalvotus pieštukinius šešėlius ir H&M. Taip taip, violetinė mano mėgstamiausia spalva, o akims aš naudoju ne tik nude atspalvius.


Tad tikrai smagiems eksperimentams, o ir spalva puikiai tiks rudens makiažams! Vėlgi, atvirutė labai labai daili, mano skonio!

Čia dar ne viskas, paketėlių dėžutėje yra daugiau. Keliaujam prie 8-ojo!


Kadangi prieš išlupant paketėlį, pirmiausia pasižiūriu į atvirutę - kuri lyg ir pakursto smalsumą ir gal duoda užuominą apie viduje besislepiantį produktą (nea, į antrą pusę nežiūriu, tiksliau žiūriu į skaičiuką, bet neskaitau). Tai pirmiausia atvirukas sukėlė didelę, plačią šypseną - tetulė Olia atrodo tokia susikaupusi, bet man kažkuo juokingai miela... O šalia jos porelė H&M antakių pieštukų - tamsi spalva man truputį per tamsi, o ta šviesi visai tinka. 😊


Salomėja raštelyje klausia ar mačiau Olios antakius? Nebaigusi skaityti užsikvatoju juoku, o mano mažiukas, maigęs Kakės Makės mobiliaką pradeda kvatoti kartu su manimi ir prilekia žiūrėti, ko čia ta mama tokia laiminga? Ale rimtai kokie dideli tos tetos Olios antakiai? Sakai H&M naudojo? 😆


Kažkas rožinio? Labai maloniai kvepiantis lūpų blizgesys iš Jelly Pong Pong.


Salomėja sako, kad šitą rado grožio dėžutėje, bet nenaudoja dėl spalvos. Aš žinau kurioje, pati ne taip senai pirkau tokias dėžutes 😋 Jo, tai rožinės, švelniai rožinės lūpos man patinka, apskritai, lūpų dažų gal tik žalių nesirinkčiau ir tik gal. Šypsausi, nes pati dėjau iš tos pačios dėžutės produktą Salomėjai - cha-ha, tikri manai! 😂


Paskutinis paketėlis slepia nepaprastai įdomų Schwarzkopf BC micelinį plaunantį kondicionierių! Kas kas? Apie tokį net nebuvau girdėjusi, verčiu kitą atviruko pusę, gal Salomėja paaiškino?


Sako, kad čia jos metų atradimas! Tik paskaičius kitą pusę daugmaž aišku, kad naudoti kaip šampūną. Tiesa, pamenu Salomėja berods vasaros viduryje rašė apie kokosinį plaunamą kondicionierių - reiks bėgti dar kartą perskaityti, primiršau...


Viskas, va koks gausus dovanėlėmis swapas... Salomėja, tai kur mano rožinės vilnonės kojinės? 😂😆
Širdis džiaugiasi ir nuo veido nedingsta plati plati šypsena... Jaučiuosi gausiai apdovanota visokeriopu gėriu ir nepaprastai džiaugiuosi viskuo viskuo. Čiupinėju tai vieną, tai kitą ir galvoju, ar reikia prieš rimtesnius bandymus nufotkinti, ar rašysiu įrašus? Tad laiminga iki ausų dėkoju Salomėjai 💗 O jei nori pažiūrėti, ką aš išrinkau venividi autorei į dėžutę ir kokie buvo Salomėjos įspūdžiai, spausk ČIA!




Ačiū, kad skaitėte,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

Rašyti komentarą