EO LAB "Karite SPA" vitaminais papildytas kūno šveitiklis

Su Velykomis! Tikiuosi šventes sutikote smagiai ir spėjote pasimėgauti itin šiltu, pavasarišku savaitgaliu? Mes per šventes nusprendėme važiuoti pas mano tėvus, su šiokia tokia baime, mat mažylis vis dar serga, nors jau nebekarščiuoja. Ir viskas regis praėjo puikiai - sėdėjimas namie tiek man, tiek jam jau gerokai pabodo. O per šventes, tradiciškai, ir margučius dažėme, ir tvirčiausio ieškojome, ir lauke prabuvome...

Galiausiai grįžome namo ir aš vėl skubu pildyti blogą naujomis apžvalgomis. Šį kart noriu jums papasakoti apie EO Lab kūno šveitiklį, kuris mano vonioje gyvena regis jau visą amžinybę. EO Lab kosmetika tikriausiai puikiai žinoma jau daugumai merginų? Tai tikriausiai populiariausias rusiškas prekinis ženklas šiuo metu, tačiau ir tarp šių priemonių (kaip ir bet kurio gamintojo) yra ir perliukų, ir nelabai vykusių gaminių.

"Kūnas - tai sodas, kurio sodininkas - mūsų valia."
V. Šekspyras




Produktas: EO LAB "Karite SPA" vitaminais papildytas kūno šveitiklis
Gamintojas: "OOO Eko Laboratorija". Maskva, Rusija
Paskirtis: pašalinti negyvas kūno ląsteles, gerinti odos tonusą, suteikti jaunatviško spindesio, jauninti odą, aprūpinti odą vitaminais ir mineralais
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: labai maloniai kvepia
Labiausiai nepatiko: ant odos palieka nemalonią riebią plėvelę
Tūris: 250 ml
Kaina*: 7,49 EUR
Kur galima įsigyti: Eurokos, Elevita
Įvertinimas: 1,5/5

Ką žada gamintojas: Vitaminais papildytas kūno šveitiklis atgaivina odą. Gerina tonusą, suteikia jaunatviško spindesio. Sudėtyje yra 99,2% augalinės kilmės medžiagų. Be parabenų, silikonų. Sviestmedžių aliejus, kuriame gausu riebiųjų rūgščių ir vitaminų E, F, A, D, aprūpina maitinamosiomis medžiagomis ir jaunina odą. Organinis spanguolių ekstraktas aprūpina odą vitaminais ir mikroelementais, skatina odos medžiagų apykaitą, padeda išlaikyti reikiamą drėgmės kiekį. Smulkios migdolų dalelės švelniai nušveičia odą, skatina atkūrimą. 
Naudojimas: tepti gausiai masažuojamaisiais judesiais odą, nuplauti vandeniu.


Rudų atspalvių plastikinė pakuotė itin paprasta, tiesiog užsisuka plastikiniu dangteliu. Pro dalinai skaidrias sieneles matosi viduje esantis produktas. Dizainui pasirinkti balti gėlių žiedai šone ir užrašai: paprasta ir neįmantru. Smagiausias dalykas pakuotėje, o galbūt tiesiog praktiškiausias yra po dangteliu esanti apsauginė folija - taip aš esu užtikrinta, kad pirmoji atidarau pakuotę, kad iki manęs jos niekas nelietė. Ar jums yra pasitaikę nusipirkti byrantį ar sausesnės konsistencijos tušą? Galbūt kitą oro gavusį ar gesti pradėjusį produktą? Man yra ir visai nemalonu, kai kažkas parduotuvėje atidarinėja pakuotes, o paskui kiti nusiperka...

Kvapas man labai malonus, kažkuo primena moringos ar kažkurias kitas baltas gėles. Labai malonu, kai šveitiesi odą, o visa vonia kvepia dieviškai maloniu aromatu...

Konsistencija man visiškai nepatinka... Kažkokia tąsi, riebi masė su smulkiais grūdeliais. Ir tų grūdelių man pasirodė labai jau mažokai, kaip kūno šveitikliui.


Sudėtis: Glycerin, Sucrose, Butyrospermum Parkii Shea Butter, Ethyl Esters, Phytosqualane, Organic Vaccinium Oxycoccus Extract, Prunus Amygdalus Seed, Sodium Acrylates Copolymer and Lecithin, Tocopherol and Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum


Poveikis. Kažkoks labai jau keistas produktas - ne gana to, kad konsistencija keista, tačiau ir masažuojant ant odos nejaučiu jokio šveitimo, tik viską išsiteplioju ir išsiriebinu, tarsi tepčiau kažkokiu vazelino ar minkštu sviesto mišiniu... Fuij... norint, kad šveitiklis nors kiek pašveistų odą tenka jį nemenkai paspausti ir panaudoti nemažai jėgos. Visgi, mane labiausiai erzina ne per švelnus šveitimas, o tas riebalas ant odos. Regis ir nuskalauji, tačiau oda vistiek lieka riebi ir tarsi kažkuo ištepliota, atrodo riebumas užkimšo viso kūno poras.... Sausiaodės neleis sumeluoti, kad riebesnės konsistencijos šveitikliai tokio tipo odai yra malonesni, tačiau šiuo atveju, tai riebiausias šveitiklis kokį esu bandžiusi - tikrai ne gerąja prasme.

Taip, naudojau ir ketinu pabaigti visą priemonės pakuotę, man po šveitimo, tiesiog kūno odą dar nuplaunu dušo geliu. Įprastai to daryti šveičiant odą nereiktų, tik kad šiuo atveju, kitaip naudoti tiesiog negaliu. Nors iš pradžių atrodė, kad šveitiklis galės pamaitinti mano sausą odą, tačiau tokio baisaus riebumo neapsikenčiu ir aš - jau geriau tiesiog riebesnis ir kūno odos neerzinantis kremas nei tokio tipo priemonė.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visuomet galima rasti gaminio akcijų ar nuolaidų. Taip pat neturiu galimybės palyginti visų priemonės pardavimo vietų.

Komentuokite! Grįžtamasis ryšys svarbesnis nei atrodo! Nebus jūsų - neliks ir blogo!

Komentarai