Apvalus kabuki formos šepetėlis makiažo pagrindui

Prieš kokius 5-10 metų bene visos, kurios darė makiažų filmukus naudojo daugiausia kabuki tipo šepetėlius makiažo pagrindui dengti. Tuo metu kabuki šepetėliai bent jau Lietuvos rinkoje buvo šiokia tokia naujiena, sulaukusi didesnės populiarumo bangos. Regis visą amžinybę makiažo meistrai kremines pudras siūlė dengti plokščiu šepetėliu, tačiau realybėje jis vargiai prigijo, dauguma naudojo pirštus makiažo pagrindui, tad savaime suprantama visi kabukiai sukėlė susidomėjimą bei populiarumo bangą. Aš plokščiuoju šepetėliu naudojausi, o kabukiai tuo metu man niekaip neprigijo. Paskui sekė Beauty Blenderių era ir dauguma regis iš viso pamiršo opciją makiažo pagrindus dengti šepetėliais. Kabukis šiam tikslui man taip niekuomet ir neprilipo, tačiau pamačiusi "tą" šepetėlį, kurį taip dažnai mačiau Youtube filmukuose, labai norėjau išbandyti. Šiuo metu kabuki pas mane jau gerus metus, tad kaip ir metas trumputei nuomonei - ar jis vertas dėmesio?

"Niekas negali spręsti apie kitus, kol neišmoko spręsti pats apie save."
J. V. Gėtė


Produktas: Apvalus kabuki formos šepetėlis makiažo pagrindui
Gamintojas: nenurodytas. Pagaminta Kinijoje
Paskirtis: makiažo pagrindui, skystai bei sausai pudrai, skaistalams
Medžiagos: medis, metalas, sintetiniai plaukeliai
Labiausiai patiko: švelnūs šereliai
Labiausiai nepatiko: galvutė per maža patogiam makžiao pagrindo dengimui
Matmenys: 10 cm ilgio
Kaina: $1,95-3,39 US
Kur galima įsigyti: ebay, aliexpess
Įvertinimas: 2,5/5

Ką žada gamintojas: Makiažo šepetėlis skirtas makiažo pagrindui dengti, sausai pudrai, skaistalams.


Paprastai tie kinietiški šepetėliai atkeliauja plastikiniuose maišeliuose, bet šį kart buvau visai maloniai nustebinta - šepetėlis neturėjo nereikalingo maišelio, buvo apsaugotas tinkline įmaute. Pastaroji tiesiog puikus sprendimas apsaugoti šepetėlio šerelius nuo deformavimosi ir nusilankstymo, ypač keliaujant. Baltas makiažo šepetėlis trumpas, apvalus standartinio sprendimo: šerelius su mediniu koteliu jungia metalo juostelė. 

Labai stebiuosi kokybiškai ir pakankamai tvirtai sudėta šepetėlio galvute ir labai švelniais šepetėlio šereliais - atrodo tik imk ir džiaukis!


Visgi, mano patirtis sako, kad nors šepetėlis atrodo visai fainas ir kokybiškas, tačiau funkcionalumo jame ne tiek daug. Tokio tipo šepetėlį atrodo logiškiausia naudoti makiažo pagrindui/ skystai pudrai dengti ir minkšti šereliai bei pakankamai tvirtai sudėta galva tam puikiai pasitarnauja. Deja, bet tokiam tikslui šepetėlis man kiek per mažas, tenka ilgokai vargti kol padengiu visą veidą. Tiesiog jei jau dengiu šepetėliu skystas pudras, tai noriu didesnios galvos ir spartesnio dengimo. Gamintojas dar pasiūlė juo dengti skaistalus, tačiau su tokiu šepetėliu tai net nelogiška - gautųsi blynai ant skruostų. O va sausos pudros šepetėlis negeba pakankamai išsklaidyti. Apskritai, ką galvoja pardavėjai, ypač kinai, nurodydami visas galimas makiažo funkcijas specifiniams šepetėliams? Ar tai skatina pardavimus? Bent kiek patirties turintiems vargu, užtat painiavos mažiau patyrusiems daug. Na ir galiausiai šepetėlis visai neblogai padengia mineralinius makiažo pagrindus, tačiau vėlgi, man šiek tiek per mažas. Realiai tai šepetėlį naudoti tikrai įmanoma, jo šereliai kokybiški, tik gamintojas regis šiek tiek pagailėjo plaukelių - būtų galėjęs būti puikus. Šiai dienai nors ir kartas nuo karto panaudoju, bet iki iš tiesų patogaus įrankio dar toli toli.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Jūsų komentaras - geriausias atlygis ir didžiausia motyvacija!

Komentarai

  1. O aš norėčiau pasidalinti džiaugsmu atradusi, mano nuomone, kokybišką ir geros kainos makiažo kempinėlę - kažkada čia rašiau, kad neberandu RT oranžinės kempinėlės, tad ieškojau alternatyvos jai. Eurokos pamačiau WET N WILD kempinėlę, su nuolaida kainavo 3,50 euro. Perskaičiau šimtus gerų atsiliepimų ir buvau nustebusi, kad anksčiau nieko neteko girdėti apie šią kempinėlę - įsigijau ir esu tikrai maloniai nustebusi kokybe - tikrai kartosiu šią kempinėlę ateityje, tiesą sakant, ji man patinka netgi labiau nei RT :)
    O dėl makiažo pagrindo dengimo šepetėliu - esu bandžiusi šį būdą, bet jis man netiko ir nepatiko - netolygiai padengdavo, sausesnės vietos būdavo išryškintos, ilgiau užtrukdavo nei su kempinėle.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labai ačiū, kad pasidalinote <3 Kaip tik greit reikės naujos kempinėlės, tad būtinai pasižiūrėsiu kas per Wett n Wild reikalas ;)
      Iš ties kempinėle sluoksnis plonesnis ir natūralesnis efektas. Bet bent jau man kartais prireikia ir to storesnio makiažo sluoksniuko :)

      Panaikinti

Rašyti komentarą