2019/10 Spalio mėnesio pirkiniai ir naujienos: AA, Revolutio, Danielle Laroche ir kt.

Su šiurpnakčiu! Tiems, kurie priėmė į savo namus ir švenčia Halloween'ą ar jam prijaučia. Man asmeniškai ši šventė nepatinka, bet... aš neturiu visiškai nieko prieš švenčiančiu. Ir apskritai - kodėl gi ne? O ir viena švente daugiau pilkais rudens vakarais. Susirinkome čia tikrai ne mano patinka - nepatinka išvedžiojimų paklausyti, o pasižiūrėti į mano šio mėnesio pirkinius. Aš dažnai perverčiu senus blogo įrašus ir mėgstu pasižiūrėti, o kur prieš metus ar porą metų buvau bloge, ar mano nuotraukų kokybė pagerėjo, ar mano įrašai tobulėjo... na ir atsivertusi tuos praeitų ar užpraeitų metų spalio pirkinius už galvos susiimu. Na kodėėėėlll? Užtat šiandien man labai gera, lengva ir pasižiūrėjusi į pirkinių krepšelį galiu drąsiai šuktelėti, kad ir pati sau: Pagaliauuuuu! Ką gi, metas pasižiūrėti kuklius mano pirkinius bei trumpai papasakoti - kodėl juos pasirinkau bei ko iš jų tikiuosi.

"Akmenis kelyje instinktyviai paversdavau savo namo plytomis."
Marie Dressler



Šiuo metu tokios paskirties kremą naudoju tiesiog odos stangrumui, bet nebe labai daug turiu, o kažkokį rimtesnį kremą problematiškiausioms vietoms norisi naudoti, ypač kai žiemą sportas dažniausiai būna tiesiog primirštas. Tad šį kart bandysiu AA serumą ir labai tikėsiuosi, kad rezultatai bus vizualiai matomi.
Eurokos, 8,99 EUR

Visai nebloga dantų pasta, kurią mažylis mielai kartoja. Galbūt būtume rinkęsi kitą, tačiau šalia namų esančioje vaistinėje vaikiškos pastos pasirinkimas buvo labai ribotas, tad rinkomės jau patikrintą, geriausią variantą.
Camelia vaistinė, mokėjom 1,78 EUR (pilna kaina 2,23 EUR)


Jau kuris laikas dairausi naujo serumo su vitaminu C - tokius naudoju tik šaltuoju metų laiku, tačiau prieš tokio serumo pradžią labai noriu pabaigti porą aliejinių serumų buteliukų. Nežinau ko tikėtis iš DL kompanijos produkcijos, tačiau nepabandęs - nesižinosi, tiesa?
Elevita, 16,99 EUR

Domina mane šis prekinis ženklas... o kai domina - reikia bandyti. Pastaruoju metu aš tikrai perku mažiau, rečiau ir dažniau apgalvoju priemones, tačiau blogeriškas smalsumas tikrai niekur nedingo - mane vis dar galima sudominti geru gamintojo aprašymu, įdomia pakuote, ar mano standartus atitinkančiu etiketės dizainu. Šios kompanijos gaminiai atrodo lyg gaminti namie ar natūraliai, tad tikriausiai dėl to mane nuolat traukia grįžti prie šių kompanijos gaminių lentynų.
Martina, 2,37 EUR


Mano paties mylimiausio, Catrice maskuoklio pakuotė beveik tuščia, tad metas pasirūpinti nauju buteliuku. Į parduotuvę ėjau galvodama, kad pirksiu Catrice, o išėjau su Revolution maskuokliu. Pastarąjį berods vasarą labai gyrė visos, kurios tik bandė ir sakė, kad net geresnis nei Catrice! Sunku patikėti, bet atsiliepimai tikrai sugundė, tad išbandyti labai norėjau. Tik gal kiek brangesnis nei Catrice variantas, bet svarbiausia, kad  būtų iš ties geras.
Eurokos, 5,99 EUR  
------------------------------------------
Viskas, mano visi kuklūs pirkinukai. Kaip ir pastaruosius kelis mėnesius - džiūgauju, kad mano pirkinių krepšelyje tik tie būtiniausi produktai, kurių man iš tiesų reikia, kuriuos suplanavau iš anksto ir neprisipirkau kažkokių bereikalingų nesąmonių, kurios paskui tik kaupiasi kažkur visiškai nenaudojamos. Na ką, keliaujam į paskutinį rudens mėnesį?




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Jūsų komentaras - geriausias atlygis ir didžiausia motyvacija!

Komentarai