ETANCARE rankų dezinfekantas

O buvo laikai, kai dezinfekcinis skystis buvo didžiulis deficitas ir va toks ar panašios talpos butelaitis kainuodavo 10, 15 ir net 20 Eur! Labai smagu matyti, kad lietuvių gamintojai gana greit sureagavo į kilusią paklausą ir tarkim Biok laboratorija pagamino didžiulius dezinfekcinio butelius (jų kiekvienoje parduotuvėje pastebiu mūsų didžiausiame vietiniame prekybos centre). Neseku, kokia situacija buvo su UAB Valentis gaminamu rankų dezinfekantu - ar jis iš viso buvo gaminamas prieš virusą aš negaliu patvirtinti ar paneigti. Kažkuriuo momentu, tam deficitiniam periodui artėjant į pabaigą, vyras dezinfekcinio parnešė į namus, porą buteliukų man nematyto, skysto produkto, kuris etiketėje žada kovoti su Civid-19 ir kitais panašiais virusais.

"Neišsigąsk, jei iš pradžių pasirodo sunku. Tai tik pirmas įspūdis. Svarbiausia neatsitraukti. Tu turi valdyti save."
O. Korbut



Produktas: ETANCARE rankų dezinfekantas
Gamintojas: UAB "Valentis". Pagaminta Vilnius, Lietuva
Paskirtis: dezinfekuoti rankas, apsisaugant nuo virusų
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: geras kainos ir kokybės santykis
Labiausiai nepatiko: neskalsus
Tūris: 100 ml
Kaina: 2,30 EUR
Kur galima įsigyti: Camelia vaistinėse, Eurovaistinėse

Ką žada gamintojas: Rankų dezinfekantas, pagamintas pagal Pasaulio Sveikatos Organizacijos rekomenduojamą formulę Nr. 1. Pagal šią formulę pagaminti rankų dezinfekantai, kai naudojami tiksliai pagal naudojimo instrukciją, efektyvūs prieš apvalkalinių (lipofilinių) virusų grupę, kuriai priklauso ir SARS-CoV-2 (2019-nCoV) virusas.
Naudojimas: Užpilkite dezinfekanto ant delno, padenkite visa rankų paviršių ir trinkite rankas, kol nudžius. Tik išoriniam naudojimui. Vengti kontakto su akimis.

Sudėtis: gamintojas tik nurodo, kad sudėtyje yra etanolio, glicerolio, vandenilio peroksido.

Mano nuomonė. Kaip dezinfekantas kovoja su koronos virusu ar negaliu patvirtinti ar papasakoti - kol kas neužsikrėtėm, bet ir naudojom ne vieną, o kelis skirtingus dezinfekantus, kišenėse abu turim po gelinį, naudojamės parduotuvėse esančiais skystais ir va šituo. Mano nuostabai, jis visiškai skystas produktas - kaip ir viskas gerai, tačiau aš esu pripratusi prie gelinės tekstūros dezinfekcinių priemonių - su jomis paprasčiau, jos taip greit neišgaruoja nuo rankų ir regis lengviau jomis naudotis. 

Dezinfekcinis skystis parduodamas plastikiniuose buteliukuose su pipietę primenčia dozavimo anga. Tokio tipo pakuotėje namuose turiu salicilio spiritą (vaistams leisti ir visokioms žaizdelėms išvalyti) ir tai tikrai ne pats patogiausias dezinfekcinio skysčio pardavimo būdas, tad aš esu įpylusi į buteliukus su pompomis ir tiesiog išpurškiu rankas bei jas ištrinu priemone. Man asmeniškai daug patogiau rankas dezinfekuoti su žele, o kalbant apie veiksmingumą - labai sunku kažką konktretaus pasakyti.

P.S. purškiklį visuomet naudojom ir maisto produktų pakuotėms dezinfekuoti - išpurški ir kažkiek ramiau. Šiai dienai siuntinius parai palieku balkone, kaip ir maisto pirkinius, jei tai nėra greit gendantys maisto produktai, kuriems reikalingas šaldytuvas. Su šituo skysčiu daiktų dezinfekcija greita ir patogi. O jūs vis dar dezinfekuojate maisto produktų pakuotes? 




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. nežinau, aš per didelės baimės dėl to viruso neturėjau ir pakuočių nedezinfekuodavau. tik grįžus iš parduotuvės rankas ir po prekių iškraustymo vėl plaunu rankas, na ir nieko nenutiko, nors kas ten žino, gal ir žaidžiau su ugnimi ir buvau ant ribos :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kiekvienas žiūriu labai skirtingai reagavo ir tikriausiai viskas su tuo gerai - svarbiausia rezultatas ;) Aš ir prieš virusus tuos dezinfekcinius naudodavau tai tik pačiame pike prisidėjo prekių pakuočių valymas. :)

      Panaikinti

Rašyti komentarą