KATY PERRY "Royal Revolution" kvapnusis vanduo moterims

Kaip ir kiekvieną mėnesį, bandau papasakoti apie tam sezonui tinkančius arba/ ir pastaruoju metu dažniausiai naudojamus kvepalus, tualetinį vandenį ar kokios kitos formos aromatą. Pastaruoju metu pasirinkau Katy Perry "Royal Revolution" kvapnųjį vandenį iš gėlių ir medienos kategorijos. Kvapą, kuris man asocijuojasi su vieno sezono pabaiga ir kito pradžia, kvapą, kuris man idealus rugsėjui ir rudens pradžiai. O kaip teigia gamintojas - aromate rasime laukinio sukilimo ir Katy Perry revoliucijos dvasią. Pasižiūrim.

"Neįmanoma užauginti tobulo žmogaus, neugdant grožio jausmo"
R. Tagorė


Produktas: AROMATAI: KATY PERRY "Royal Revolution" kvapnusis vanduo moterims (EDP)
Gamintojas: "Coty". Pagaminta J.A.V.
Tūris: mano pakuotės - 100 ml, dar galima įsigyti 30 ml ir 50 ml pakuotėse
Kaina*: 30 ml - 29,95 EUR; 50 ml - 39,95 EUR
Kur galima įsigyti: Douglas, pigu.lt, save24, kvapalusala, kvepalupasauls ir kitur
Leidimo metai: 2014 metai
Kvapo kategorija: gėlių - medienos

Gamintojo aprašymas: Royal Revolution aromatas atspindi laukinį Katy Perry sukilimą. Nepakartojamas gėlių aromatas, pagaunantis vos iš pirmo įkvėpimo.
Gėlėta ir truputėlį vaisinė kompozicija pradžioje atsiveria rožiniais frezijų ir granatų kvapais, kuriuos pakeičia jazminų ir apelsinų žiedų dvelksmas praturtintas santalo kvapais širdies natose. Aromato pagrindą sudaro paslaptingi dygiųjų slyvų ir vanilinių orchidėjų kvapai.


Paveikslėlis iš ČIA

Viršutinė nata: granatai, rožinė frezija
Širdies nata: jazminai, apelsinų žiedai, sandalmedis 
Apatinė nata: vanilinė orchidėja, oda, muskusas, dygioji slyva


Sudėtis: Alcohol Denat., Aqua, Parfum, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool, BHT, Citral


Pakuotė. Pirmiausia tikriausiai reiktų pradėti nuo to, kad priemonės dėžutė tiesiog milžiniška: didžiulė, nors 100 ml kvepalų buteliukas atrodo vidutinio dydžio. Aš nežinau, ar tikrai reikia tokios didelės pakuotės, tačiau iš kitos pusės suvokiu, kas tas tvirtas plastikinis dėklas mažesnės pakuotės viduje netilptų, o buteliuką tas plastikas apsaugo tobulai gerai. Man patinka mėlynos ir sidabrinės spalvos tematika, gražūs iškilūs karališki raštai ant kartoninės pakuotės. Ir nors kvepalų žinovai rekomenduoja, jog kvapus reikia laikyti originaliose pakuotėse, tačiau aš vistiek tą kartoninę dėžutę, ir jos dėklą mesiu lauk - užima per daug vietos, o ir šiaip, man gražiau vidinė pakuotė. Vienaip ar kitaip, aromatų aš nesiruošiu kolekcionuoti - aš juos naudoju.


Man kvepalų buteliukas labai gražus, primena deimanto formą, tačiau visiškai nefunkcionalus pastatyti - guldyti ant šono - taip, pastatyti tikrai ne. Ir vėlgi, man jis visiškai nekompaktiškas, tačiau šiuo atveju mes tikriausiai turėtumėme ieškoti grožio, o ne funkcionalumo. Mėlynas buteliuko stiklas ombre efektu (nuo šviesiai mėlynos iki tamsios) sukurtas briaunuotu paviršiumi. Priemonės purkštukas įprastinis, tamsiai pilkas, kaip ir dangtelis. Į dangtelį norisi atkreipti dėmesį - jis plastikinis, tamsiai pilkas ir forma primena moterišką karūną. Ant jo turime pilną kvepalų ir kūrėjos pavadinimą, o herbe viršuje "K P" raidės bei kitoje pusėje - egiptietiškus priešinius primenantį herbą su katėmis, smuiko raktu ir kt. Viskas, kas iš esmės simbolizuoja Katy - muzika, o Katy nebūtų Katy be meilės katėms. 


Kvapas. Kaip ir su visais aromatais, tik pasipurškus jaučiamas stiprokas alkoholio kvapas, kuris palyginus greit išgaruoja ir aš bene iš karto užuodžiu granatų vaisius ir gėlių aromatą, skanią, vaisinę natą, kurią netrunka keisti svaiginančiai saldus gėlių aromatas. Mano mylimiausi jazminai, citrusų žiedai ir paslaptingai egzotiška saldalmedžio mediena. Galiausiai saldžias natas keičia svaiginančios pergalės kvapą simbolizuojanti vanilė, oda ir slyva. Džiaugiuosi, kad muskuso natos jaučiamos ne itin stipriai ir labiau papildo kitus aromatus, nes šiaip jau nesu didelė muskuso gerbėja. 

Kvapas man pasirodė gėlių ir medienos sinhronija - aromatas, kuris yra saldus, bet ne per stipriai, mediena prislopina pernelyg stiprų saldumą, o vaisių natos nėra intensyvios, jų mažiau, kaip ir gaivumo šiame kvape nerasite, to tyro gaivumo. Daugiau gėlių ir medienos...

Paveikslėlis iš ČIA

Mano nuomone kvapas tinkamiausias:
     ☂ rudens sezonui (nors, puikiai tinka ir pavasariui bei vasarai, man tai labiau pereinamojo sezono aromatas);
     ☀ dienos metui.


Kvapas man neišlieka ilgai, apie 4-5 valandas, po to jau norisi jį atnaujinti, mat praktiškai išgaruoja. Aišku, purškiant ant drabužių, išlieka šiek tiek ilgiau, tačiau, jau kuris laikas nebepropaguoju purkšti ant drabužių - dažni aromatai palieka dėmes, kurių išskalbti nebeįmanoma. Kvapas neturi to bam, pasipurškiau ir visi aplink visą dieną užuodžia mano kvepalus iš kito kambario kampo. Man aroamtas jaučiamas apie  20-30 cm nuo odos, kas yra nepaprastai gerai dieniniams kvepalams, kai nesinori aplinkiniams visą laiką įkyrėti su savo stipriais aromatais.


Man šitas kvapas toks basic aromatas, kuris primena mano nuolat naudojamus kvapus, tik kad vietoj gėlės + vaisiai, mes turime gėlės + mediena, ko pasekoje kvapas šiek tiek sunkesnis ir turi mažiau gaivos. Tačiau kur ta revoliucija? Tikėjausi kažkokio sprogimo, kažkokios netikėtos aromato natos ar neįprasto kvapo, bet nieko nei itin karališko, nei revoliucionalaus šiame kvape taip ir nesulaukiau. Geras, malonus kasdienis kvapas, bet revoliucijos čia tikrai nėra.

Panašūs aromatai:
- JUICY COUTURE "Viva La Juicy"
- VICTORIA'S SECRECT "Sexy Little Things Noir Tease"
- PARIS HILTON "Siren"




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai