AVON "Today. Tomorow. Always." kvapnusis vanduo moterims "TOMORROW"

Priešpaskutinis aromatas, apie kurį noriu jums papasakoti šį rudenį yra su šiokia tokia istorija. Kažkada, kai dirbau Avon konsultante ir vis dar mokiausi mokykloje, įsigyti šiuos kvepalus man nelabai leido kišenė - tik kiek vėliau uždirbusi šiek tiek iš tos pačios kosmetikos pirkau tą pačią kosmetiką, o galiausiai - ir šį aromatą, kuris buvo mano išleistuvių kvapas. Tuo metu jis man atrodė kažkas tokio, kam kažkada reikėjo labai taupyti... Po kelių metų pertraukos "Tomorrow" aromato buteliuką vėl nusipirkau ir karts nuo karto pasipurškaliodavau vakaro metu, o pastarąsias kelias savaites ir dienos eigoje. Šiandien noriu kiek plačiau papasakoti apie aromatą, natas, išlikimo laiką ir kitus 'rytojaus' aspektus.

"Jeigu jautiesi laisvas, tuomet ir esi laisvas.
Jeigu jautiesi pririštas, tuomet ir esi pririštas."
Šri Šri Ravi Šankaras


Produktas: AVON "Today. Tomorow. Always. Forever" kvapnusis vanduo moterims "TOMORROW" (EDP)
Gamintojas: "Avon Cosmetics". Pagaminta Lenkijoje
Tūris: 50 ml
Kaina: 27,00 EUR
Kur galima įsigyti: iš Avon konsultantų
Leidimo metai: 2005 m.
Aromato kūrėjas: Olivier Cresp
Kvapo kategorija: rytų - medienos

Gamintojo aprašymas: Švelnus ir mielas aromatas lyg jūsų mylimojo glamonės. Jis užliūliuoja pačiulių lapų, serenčių žiedų, indiškų jazminų, apelsinmedžio žiedų, santalo ir palisandrų akordais.



Viršutinė nata: pačiulis, pipirai, avietės, persikai, serentis
Širdies nata: našlaitės, apelsinų žiedai
Apatinė nata: santalmedis, brazilijos polisandras, baltas muskusas, gintaras


Sudėtis: Alcohol Denat., Parfum, Aqua, Benzophenone-3, Tocopheryl Acetate, TRIS (Tetramethylhydroxypiperidinol) Citrate, Glycerin, CI 14700, CI 47005, CI 17200, CI 60730, Cinnamyl Alcohol, Citral, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Farnesol, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Benzyl Benzoate, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene.


Pakuotė. Prieš pradedant pasakoti apie priemonės pakuotę, būtinai noriu paminėti, kad kvapas sukurtas jau senokai, todėl jo pakuotė nuo sukūrimo keitėsi jau kelis kartus, kartu labai labai labai nežymiai keičiasi ir priemonės kvapas.

Mano pakuotė paprasto švelniai rudo atspalvio, puošta auksiniais užrašais. Tiesą sakant kartoninė dėžutė man retai kada įdomi - visuomet įdomiau buteliukas. Kuris šiuo atveju atrodo, lyg būtų pagamintas iš labai storo stiklo. Apvalainos formos, horizontaliai ovalus buteliuko viduje švelniai rudas ar tamsiai geltonas skystis, kuris labiausiai ir puošia šią pakuotę. Tikriausiai vieną didžiausių puošmenų turėtų būti ir lyg ir stiklą turintis imituoti dangtelis, bet jis atrodo pigiai, plastikas nėra pakankamai kokybiškas, kad sukurti tą prabangios detalės efektą.


Kvapas. Aromato pirmosios natos šiek tiek aštraus pipiro, kuris pirmiausia kutena nosį, tačiau netrukus prislopsta ir vietą užleidžia sultingiems persikams, prinokusioms avietėms. Pirmosios natos man asocijuojasi su vaisių salotomis, pagardintomis saldžiais zefyriukais. Per 30-60 minučių kvapas ima sunkėti ir tapti šiltesniu - saldumą keičia kiek sunkesnės našlaitės ir optimizmu spinduliuojantis apelsinų žiedų aromatas. Pastarosios natos pirmąsias vietas galiausiai užleidžia egzotiškiems ir paslaptingiems medienos aromatams, sumišusiems su gundančio gintaro aromatu.

Išdžiūvęs ant mano odos kvapas tampa beveik kreminis, gardžiai paslaptingas, šildantis, optimistiškas ir labiau primena gurmanišką kategoriją, nei gėles ir medienas. Čia aš visiškai neužuodžiu pačiulio, kuo džiaugiuosi - paprastai nesu šio augalo gerbėja aromatuose, man sunku rasti kvapą, kuriame pačiulis gardžiai susigrotų su kitomis aromato natomis, dažniausiai pernelyg stipriai kutena mano nosį ir man sukelia nemalonius pojūčius.

Itin gardus, moteriškas, viliojantis, šildantis aromatas, kuris nėra pernelyg sunkus. Medienos natos, nors ir turi kremiškumo, dūminio poskonio ir sunkumo, neužgožia persikų, aviečių ir medienos dominuojančios darnos. Visa tai suteikia dieviško kvapo natas... man šis kvapas kažkas tooookiooooo...


Mano nuomone, kvapas tinkamiausias:
     ☂ rudens sezonui;
     ★ nakties metui.

Kvapas jaučiamas per ištiestą ranką ir net ant mano sausos odos, ant kurios niekas nenori išlikti, išlieka itin ilgai - apie 10 valandų, kai įprastinės EDP versijos pasižymi ne ilgesniu, nei 6 val išlikimu! Ir tai dar ne viskas - jei papurškiu aromato ant šalio ant pakliūva ant drabužių, jis išlieka mažiausiai 3 paras arba tiesiog iki skalbimo! Wow, kuo jau kuo, bet šios serijos kvapai stebina savo išlikimu.


Man labai patiko Avon TTA TODAY aromatas, ne ką mažiau patinka ir šis, tik būdamas šildantis, medienos grupės kvapas jis labiau tinkamas rudens metui, arba bet kurio sezono vakarui. Tikriausiai ne veltui TTA linijos kvepalai yra geriausiai vertinami ir perkamiausi kompanijos aromatai nuo pat pirmojo serijos aromato pasirodymo 2004 metais. Ilgas išlikimas, gardus kvapas ir nedidelė kaina - trys aspektai, kuriuos vargu ar galima nurungti. Kas jau kas, bet TTA linija man nepaprasta - jau galvoju pakartoti Today ir išbandyti Always.

Aromatas panašus į:
- AVON "Bond Girl 007"
- MEMO PARIS "Lalibela"
- AVON "Today Tomorrow Always Heart"




Ačiū, kad skaitėte,
Gėlėta kosmetinė

Buvo aktualu? Turite minčių? Norite pasidalinti? Komentuokite!
Grįžtamasis ryšys svarbus blogo egzistavimui ir jo krypčiai bei nepaprastai svarbus man. Nebus jūsų - neliks ir blogo!

Komentarai