ALLNATURE Epsomska Sul "Materidouška" - vonios druska su čiobreliais

Ar jau visiškai uždarėte vonios sezoną? Pas mus namuose vonios vis mažiau ir mažiau, aš jau nepamenu kada aš lindau į vonią, gal dvi - trys savaitės ir kai taip karšta - man nesinori. Bet mano vyrai mėgsta ir vis dar įšokti. Gal jei šiek tiek atvės orai, prisipilsiu ir aš, tačiau šiuo metu manau, kad vonios sezonas jau į pabaigą. Na, o užbaigtuvėms, paskutinė vonios priemonė - nuostabi, čekiška druska. 


Produktas: ALLNATURE Epsomska Sul "Materidouška" - vonios druska su čiobreliais
Gamintojas: "Allnature" s.r.o. Pagaminta Hradec Kralove, Čekijoje
Paskirtis: vonios procedūroms
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: kokybė
Labiausiai nepatiko: pakuotė
Tūris: 1000 g (1 kg)
Kaina: 5,90 Eur
Kur galima įsigyti: Notino

Ką žada gamintojas: Mėgstate ilgai gulėti karštoje vonioje? Jūsų mėgstamą atsipalaidavimo ritualą papildys ir naujų potyrių suteiks vonios druska Allnature Epsom salt. Susikursite kvapnią druskos vonią savo namuose, kuri sumažins įtampą ir vidinį nerimą bei pagerins savijautą. Tačiau vonioje ne tik pelnytai atsipalaiduosite dėl ypatingo druskos kvapo. Atsipalaiduodamas jūsų kūnas taip pat atsinaujins. Druskoje gausu natūralių mineralų, kurie regeneruoja odą ir malšina jos problemas.

NAUDOJIMAS: Berkite į šiltą vandenį ir leiskite ištirpti. Vandenyje išsiskirs visos svarbios ir gydomosios medžiagos.


Pakuotė. Milžiniškas plastikinis indelis su didžiuliu 1 kg druskos kiekiu. Pakuotė labai paprasta, elementari ir nėra pati gražiausia. Etiketė akivaizdu ne pati kokybiškiausia, netiksliai nukirpta, tačiau visuomet sakau, kad svarbiausia, kas indelio viduje, o ne išorėje.

Kvapas man pats maloniausias pasaulyje - kvepia čiobreliais. Tai vienas mėgstamiausių mano kvapų, man labai patinka čiobrelius naudoti virtuvėje, miške visuomet uostau čiobrelių krūmus, o namuose kelis metus auginau vazone (ne pati tinkamiausia vieta čiobreliui - jam reikia erdvės), pirmiausia dėl kvapo, o paskui - dėl naudojimo virtuvėje. Man labai patinka čiobrelių kvapas.

Konsistencija druskos kristalai su smulkintais čiobreliais. Beje, druska yra linkusi nuo menkiausios drėgmės sušokti į gabalus. Kadangi ši druska kiek smulkesnė - toks procesas natūralus ir naudojimui visiškai netrukdo.

Sudėtis: Magnesium Sulfate, Thymus Serpyllum Leaf.


Poveikis. Druskos sudėtį sudaro vos du ingredientai - pati druska ir čiobreliai.  O ko daugiau reikia? Druska pati iš savęs yra konservantas, o ir džiovinti čiobreliai tikrai negenda. Žinoma - proto ribose. Gaila, kad ant pakuotės nematau pilnos galiojimo datos - neaišku iki kurių metų.

Smulkesni druskos kristalai linkę sušokti į gabaliukus ir tai naudojimui visiškai netruko, gal labiau ne tiek estetiškai atrodo. Bet tuos gabalus galima patrinti ir atsiskiria, arba ištirpinti jau vonioje. Kristalai lengvai tirpsta ir džiovinti čiobreliai padengia vandens paviršių. Vandens paviršiuje pasklinda džiovinti čiobreliai, o kambarys prisipildo maloniu, sodriu čiobrelių aromatu. 


Kvapas nėra super duper intensyvus, tačiau pakankamas, kad pasimėgaučiau vonia. Aromatas man labai patinka, o po vonios jaučiuosi atsipalaidavusi, pasilsėjusi ir atsigavusi. Druska man labai, labai patinka. Kvapas geras, sudėtis puiki, kiekis didelis ir kaina juokingai gera - aš jums sakau - nors Čekija neturi jūros, tačiau vonios druskas gamina fantastiškai geras - svarbu nekreipti dėmesio į pakuotės estetiką. Čekiškos vonios druskos nepalyginsi nei su rusiška, nei su latviška, nei su lenkiška, nei su lietuviška, o ir už vokiškas man patinka daug labiau. Gera!




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai