#117/2024 Balandžio mėnesį baigiau

Pirmoji mėnesio diena tinklaraštyje visuomet yra apie baigtus produktus, galutines nuomones ir ištuštėjusias pakuotes. Kartu su baigtomis priemonėmis iš mano namų iškeliauja ir priemonės, kurių nebenaudoju - neprisiverčiu naudoti, nepatiko ar tiesiog sugedo. Tad šį kart pusę krepšelio, daug smulkių produktų ir galutinės nuomonės apie kiekvieną jų.


Kūnui

Maloniai kvepėjo, buvo skalsus. Akivaizdžiausias ir stipriausias efektas - daug, daug odos švelnumo ir lygumo. Odos paviršius tampa malonus liesti, tarsi šilkas. Šiek tiek drėkino, tačiau labai labai sausai odai drėkinančio efekto bus per maža. 
Man patiko, kartočiau.

Keistoka konsistencija, kuri atrodo tuoj tuoj subyrės tarp pirštų, bet masažuojant į odą, puikiai laikosi. Šveitiklis geras - maloniai, efektyviai šveičia odą ir ant paviršiaus palieka ploną riebalo plėvelę, dėl kurios atrodo, kad oda pamaitinta. Aš tą plėvelę mėgstu nuplauti, man nepatinka ją jausti ant odos. Bet apskritai - šveitiklis fainas, patiko natūralus aromatas. Mielai pakartočiau.

Puikiai apsaugo nuo nemalonių kvapų ir drėgmės pažastyse. Kvapas labai stiprus, malonus, net ir dienos pabaigoje jaučiu pudrinį aromatą. Dezodorantas geras, Nivea iš pigesnių be abejonės yra rinkos lyderis. Kartočiau.

Plaukams

Ir nors buvau skeptiška, tačiau ampulės man patiko. Žinoma, vien tik ampulės negali padaryti viso darbo - plaukus reikia gydyti kompleksiškai: masažai, aliejai, augimą skatinančios, slinkimą mažinančios priemonės, tinkamai sudėliota plaukų rutina. Tačiau po šių ampulių plaukai atrodo sveikesni, o ir tikiu, kad poveikį daro. Tačiau nekartočiau dėl sudėtyje esančio alkoholio - norisi rasti be jo.

Kaip ir reikėjo tikėtis - kaukė baigėsi, o šampūno dar turiu. Šita porelė labai pigi, tačiau didžiai mano nuostabai veiksminga ir tikrai plaukų slinkimas sumažėjo ir augimą skatina. Tikriausiai dėl plaukų augimo reikia patikslini? Jokia priemonė negali skatinti plaukų augti greičiau - tai neįmanoma, tačiau tokio tipo produktai skatina naujų plaukelių augimą, tad palaipsniui padeda greičiau ataugti išslinkusiems plaukams ir atgauti plaukų apimtį.
Patiko, nors buvau labai, labai skeptiška. Kartočiau.

Veidui I

Labai, labai skalsus produktas, kurį dėl sunkesnės, dvifazės aliejinės konsistencijos aš naudojau tik vakaro metu. Buvau sužavėta efektu - priemonė drėkino, suteikė putlumo ir nesijautė nė trupučio riebi. Jei ne sudėtyje esantis alkoholis - pirkčiau didesnę aliejaus pakuotę dabar pat. Bet alkoholio veido priemonių sudėtyse griežtai vengiu, tad nekartosiu.

Lahde serija yra mano mėgstamiausia iš visko, ką bandžiau. Serumas intensyviai, puikiai drėkina, sudėtis gera, kaina protinga, tad mielai pakartočiau ir pilno dydžio produkto pakuotę. Iš ties geras, intensyvaus drėkinimo serumas.

Suteikė skaistumo ir trumpalaikio švytėjimo efektą. Tačiau dideliam mano apmaudui - sudėtyje yra alkoholio, kurio vengiu. Naudojant - kaukė dilgčioja ir lyg ir nori dirginti odą, o kvapai tiesiog per stiprūs kosmetikos produktui. Nekartočiau ir nebuvau labai sužavėta.

Veidui II: kaukės

Puiki veido kaukė, kuri drėkina, maitina, suteikia skaistumo ir veido oda atrodo jauniau. Sraigių sekretas yra stebuklingas dalykas ir nieko čia šlykštaus. Jei nebandėte kažko su sraigėmis - būtinai išbandykite. O kaukę mielai kartočiau.

Plonytis lakštas, intensyvus drėkinimas ir šiek tiek švelnumo. Lyginant su pirmąja, gal efektas kiek silpnesnis, tačiau nepaisant to, kaukė man labai patiko. Pakartočiau.

Iš ties puikiai skaistina, suteikia tolygaus ir sveikai atrodančio atspalvio. Efektas labai geras, nors papildomo drėkinimo tikėtis nereiktų. Kaukė gera, efektas patiko - kartočiau.

Rankoms

Mes labai pasitikime Frosch prekiniu ženklu ir namuose yra nemažai šio gamintojo priemonių. Šitas muilas perkamas jau ne pirmą kartą ir pirmiausia, kas patinka - malonus, gaivus aromatas. Priemonė skalsi, gerai putoja, švariai prausia ir nė trupučio nesausina rankų odos. Kartosime tikriausiai dar ne kartą.

Mano mylimiausi gabaliniai muilai yra iš Nesti Dante - ne visi aromatai man vienodai patinka, tačiau muilo formulės, efektas ir didžiulis gabalas yra tie aspektai, kurie sužavi. Šis muilas kvepėjo pavasariu, gaiva ir maloniu žalumos aromatu. Sunaudojau ir žinau, kad kartosiu. Šiuo metu darau šiokią tokią pertrauką, nes greičiausiai pabodo, norisi pasižvalgyti po kitus, bet mes būtinai sugrįžim.

Ir dar vienas perliukas mano kasdienybėje yra Bath & Body Works dezinfekuojančios rankų želė. Visiškai nesausina rankų odos, apsaugo nuo bakterijų ir nešvarumų ir visuomet labai maloniai kvepia. Šis - vienas geriausių kvapų, kuriuos pamenu gaivus arbatos aromatas su žiupsniu sodresnio, sunkesnio šalavijo kvapo. Mielai pakartočiau ir šio aromato - šiuo metu naudoju kitokio kvapo, tos pačios linijos kvapą ir esu labai patenkinta.


Nusipirkusi galvojau, kad va čia jau bus kažkas ypatingo, tačiau naudojant supratau, kad visgi jausti burnoje putojančio vyno skonį man nepatinka (nesu didelė alkoholinių gėrimų ir apskritai gėrimų mėgėja - geriausias gėrimas man vanduo :) ). Pačiai pastai trūko efektyvesnio apnašų šalinimo ir gaivos. Išsivalydavau ir toks jausmas, kad trūko švaros pojūčio ir dantys lyg nevisiškai išvalyti. 
Nesu sužavėta, nekartočiau.

Naudojau vos kelis kartus ir eina sau, kaip su šitomis priemonėmis sunku... veidrodinis efektas išryškina kiekvieną nago nelygumą, naudoti sudėtinga ir nors gaunu gražų veidrodžio efektą, bet... jis ima luptis po kelių valandų. Kam man toks lakas? nežinau ir nemanau, kad kas nors turi laiko kasdien persilakuoti nagus. Kadangi priemonės niekuomet nepatiko, laikau, nenaudojau ir tvarkydamasi šį mėnesį tiesiog atsisveikinu. Žinodama koks tai produktas, niekuomet nepirkčiau.

18. KASAKO DOCAI skystas lateksas
Apie priemonę tinklaraštyje niekuomet taip ir nepapasakojau, nors naudojau ne kartą. Tai skystis, dengiamas ant nagų odelių, kad jas apsaugoti nuo nusitepliojimo nagų laku. Paprastai lakuojant nagus neverta su tokiu žaisti, bet kai darai kokį ombre ar įmantresnį manikiūrą - daug greičiau nulupti latekso sluoksnį, nei nuvalyti visas odeles. Kol kas pakaitinio pirkti neplanuoju - retai naudojamas produktas tiesiog sugenda.

Dekoratyvinė ir aromatai

Aš nežinau, abejojau, svarsčiau ir galiausiai nusprendžiau, kad nesu visiškai patenkinta makiažo pagrindu. Jis praktiškai nemaskavo ir tikrai nedrėkino, o bandant sluoksniuoti - dienos eigoje storesnis sluoksnis sukrisdavo į odos raukšleles ir nelygumus. Hmm... taip, skaistumo ir lengvo švytėjimo odai suteikdavo, bet tai nėra geriausias mano bandytas makiažo pagrindas. Paskutinius kartus naudojau su mintimis, kad kuo greičiau pabaigti. Ir manau, kad nekartočiau - yra ir esu bandžiusi ženkliai geresnių.

Pagaliau baigėsi ir dėl to esu labai laiminga. Nesupraskite klaidingai - antakius formavo puikiai, tačiau naudojimas buvo tikra tragedija - indelis per siauras su kažkuo iškabinti, o ir produktas ne gelis, o kietas, kietas vaškas... Efektas fainas, bet privargau naudodama. Ir vien dėl pakuotės nekartočiau.

Brangesnė, tačiau labai faina, maloni naudoti ir laikė daug ilgiau, nei kitos makiažo dengimo kempinėlės, na bent jau tos, kurias bandžiau pastaruoju metu. Rinkinyje yra dar viena, tad kelis mėnesius esu visiškai rami. Spyruokliuojanti, patogiai dengianti ir ilgai neplyštanti - išlaikė man virš 4 mėnesių.

Paaiškinkite man, kas perka tokį brangų lūpų šveitiklį? Ir dar, kad būtų geras... bent priemonė primena lūpų blizgesį su keletu šveičiamųjų, pavienių dalelių, kurias masažuoji į lūpas ir tikiesi, kad padės. Kažkiek padeda, lūpos tampa šiek tiek minkštesnės, tačiau po šveitimo, tokios sausos, kad skubi ieškoti lūpų balzamo. Esu naudojusi daug geresnių ir bent 4 kartus pigesnių lūpų šveitiklių. Šio nesupratau, man pasirodė išpūstas reikalas. Niekada nekartočiau.

Geras lūpų pieštukas man yra tas, kuris visiškai netepa, be vargo išlieka ant lūpų ir atlaiko mano įprastus dažus. Galiu net pakęsti kietesnę konsistenciją, jei tik pieštukas man žada gerą išlikimą. Tačiau šis... šis buvo visiška priešingybė to, ką aš vertinu ir mėgstu. Priemonė stipriai tepė viską aplink, tad likučius sunaudojau vietoje lūpų dažų ir tai, mane labai labai erzino būtinas nuolatinis atsargumas su šia priemone. Džiaugiuosi, kad pagaliau baigėsi ir ramia širdimi atsisveikinu - nekartočiau.

Kadangi po bandymų pakuotėje buvo likęs nedidelis kiekis, nusprendžiau tiesiog sunaudoti ir nebepalikti kažkada nenumatytai ateičiai - kvepalai pakuotėse irgi genda, ir jei jų mažiau, tai ir deguonies pakuotėje daugiau ir tas gedimas greitesnis. Tai universalus vanilės ir gėlių kvapas, kuris tikriausiai būtų tinkamas beveik visoms amžiau grupėms, bemaž visoms progoms. Man pasirodė nelabai įsimintinas, gal net kiek nuobodokas, tačiau toli gražu ne prastas. Tiesiog toks, kai visi, kai kovą man norėjosi būti visokiai, tik ne tokiai, kaip kiti.
--------------------------------------------

Viskas, ištuštinau savo balandžio mėnesio dėžutę, visos priemonės aptartos ir keliausiu po truputį pildyti gegužės. Jau matau, kaip link pabaigos artėja keletas didesnių produktų pakuočių, bet apie jas papasakosiu sekančiame baigtų priemonių įraše.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai