2018/08 Rugpjūčio mėnesio pirkiniai ir naujienos: Maybelline, L'oreal, Catrice, Marc Anthony ir kt.

Paskutinė mėnesio diena ir metas jums parodyti naujienas ir pirkinius. Keistokas tas rugpjūtis: kaip visuomet šį mėnesį imu pristatinėti tendencijas, paruošiu krūvą įrašų, šiemet leisiu mažiuką į darželį, pradėjau gilintis į visiškai man nepažįstamą darbo sritį, tad vėlgi, turiu krūvą informacijos, į kurią noriu įsigilinti, suprasti, suvokti, išbandyti save ir galbūt kuriam laikui turėti naują mylimą sritį? Viskas bus aišku eigoje, tačiau kol kas - viskas vienu metu ir aš tuo džiaugiuosi - iššūkiai, tobulėjimas, saviraiška - mano arkliukai! Tikiu, kad ir su vaikučiu viskas bus gerai - greit adaptuosis darželyje ir mėgausis naujomis veiklomis su kitais pipiriukais. 

Tokiais pamąstymais, naujais etapais savo gyvenime noriu pradėti ir naujų pirkinių įrašą - šį mėnesį vėlgi, nepasakyčiau, kad pirkau labai daug, tačiau turiu neamažai kompanijų naujovių, kurias noriu parodyti.

"Gyvenimas nėra lengvas, tačiau jis mums duoda meną, tikėjimą ir meilę."
A. Kamiu


Plaukų priežiūra

Kadangi prasideda įsielektrinusių, pasišiaušusių plaukų sezonas, ir kaip tyčia mano senojo lako buteliuke nedaug, tad metas naujam. Nežinojau ką rinktis, tad iš visų variantų Got2b buvo tas, kuris intrigavo labiausiai - mielai išbandysiu.
Eurokos, 6,29 EUR

Prieš gerą savaitę baigėsi mano plaukų putos, tad kartu su laku įsigijau ir putas. Priemonė su  argano aliejumi ir keratinu, žada plaukams suteikti apimties. O jau kvapas... labai malonus. tikiuosi ir poveikis bus nepriekaištingas.
Eurokos, 10,90 EUR

Taip, tai vaikiškas šampūnas, bet jį pirkau toli gražu ne plaukams plauti. Šampūną jau senai pamėgau kaip gerą ir efektyvų makiažo šepetėlių ploviklį, nors pažadu būtinai išbandyti ir kaip įprastą plaukų šampūną (jei tik apie jį rašysiu įrašą).
Eurokos, 2,49 EUR

Kūnui

Įsigijau intymiai higienai, bet matau, kad tinkama ir kūnui prausti. Mano santykiai su kompanijos produkcija taip sau - bandžiau tris jų produktus, ir iš jų tikrai patiko tik vienas, vienas buvo taip sau, o trečias - tiesiog nepatiko. Bandysiu, ir kada nors papasakosiu.
ČIA, 1,95 EUR

Grožio smulkmenos

Tiesiog servetėlės rankinei ir automobiliui. Paprastos servetėlės ir tiek.
LIDL, po 0,20 EUR

Gavau dovanų, bet bus smagu išbandyti. Šitos tailandietiškos dantų pastos labai veiksmingos ir man patinka, tačiau dar nesusigaudžiau kokia kompanija jas gamina, kurios kompanijos produktai geriausi - truputėlį padrika ir nesuprantama.

Kažkada norėjau dar vieną muilą iš šios kompanijos, tad nusipirkau šį kartą. Ir nors siūloma juo prausti veidą, tačiau veido plauti tikrai neplanuoju.
Kosmada, 1,09 EUR

Makiažo šepetėliai ir įrankiai

ebay, $ 3,39 US

Top Beauty, 10,43 EUR

ebay, $ 1,52 US

ebay, $ 2,59 US

Keli makiažo šepetėliai papildymui. Nesu tikra ar man jų reikia, ar ne, tačiau baltu šepetėliu noriu dengti makiažo pagrindą, kirstu noriu pabandyti pravesti kontūrą. Mažiukas vėduoklės tikiuosi padės pasidengti hailaiterį, tuo tarrpu kontūravimui  - na esu pasiryžusi dar kartą pamilti drėgną kontūravimą, tad man tam reikia patogaus įrankio. Būtinai gerai išbandžiusi papasakosiu.

Vitrina PRO


Visą liniją, pažeistiems plaukams gavau testavimui iš Vitrina PRO. Visas jas naudoju jau kuris laikas ir tikiuosi gan greit aprašyti visus pojūčius ir potyrius naujame, linijai skirtame įraše. Ačiū Vitrina PRO!

Maybelline I


Labai smagu sulaukti šviesesnių spalvų maskuoklių Lietuvos rinkoje ir pasižiūrėti, ar šį kartą tiks mano odos atspalviui. Na o BB kremo nesu bandžiusi, kiek pergyvenu, kad su salicilio rūgštimi, tad mano odai gali visiškai netikti. Tačiau naujovėmis  džiaugiuosi - ačiū Maybelline.

L'OREAL plaukams


Šiame siuntinyje žvaigždė ir naujovė be abejonės yra plaukų kaukė. Kol kas šitas siuntinys liko nebandytas (bet jau netrukus), nes bandžiau Vitrina Pro plaukų liniją, bet ankščiau ar vėliau būtinai papasakosiu kaip ši kokosinė linija veikė mano plaukus.
Ačiū L'Oreal atstovams. 


24. CATRICE naujienos rudeniui
Praeitą kartą bandžiau išskirti ir išvardyti visus gaminius, bet man tai pasirodė per ilgas ir beprasmiškas darbas, todėl tiesiog kviečiu pasižiūrinėti nuotrauką, o jei norisi apie kažką išgirsti anksčiau, būtinai parašyti komentaruose. Ačiū atstovams, kad apdovanojo gausiu ir labai įdomu siuntiniu.



Ir nerealios naujienos iš L'Oreal dekoratyvinės kosmetikos padangės. Makiažo pagrindas ir dažai nerealūs, o tušą tik pradariau, tai dar nieko negaliu pasakyti, reikia truputį palaukti.

MAYBELLINE II

36. MAYBELLINE Face Studio Blur stick poras mažinantis pieštuko formos praimeris "100 universal", 9 g

Ir labai daug praimerių - bazių veidui bei blakstienoms išbandyti iš Maybelline. Kai kuriuos jau bandau, bet šį mėnesį naujovių gausu, tad negaliu pasakyti, kad apie visus jau turiu tvirtą nuomonę.
---------------------------------------------------------------------

Viskas, visi mano pirkiniai ir visos mano naujienos, kuriomis norėjau pasidalinti šį mėnesį. Atsisveikinu su vasara iki kitų metų, o su jumis - iki kito įrašo. Labanakt,




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai