CIEN "Jasmine Flower" muilas su alyvuogių aliejumi ir jazminų žiedų ekstraktu

Pastarąjį kartą, kai buvau Lidl, sugalvojau prigriebti ir išbandyti Cien gabalinį muilą. Nesupraskite ne taip, aš vis dar labai labai labai mėgstu Nesti Dante muilus, tačiau šiuo metu norėjosi kažko kito, šiek tiek atsitraukti nuo didelių muilų, tad paėmiau pigų muilą, naudojame jau antra savaitė, muilas beveik baigėsi, tad metas trumputei nuomonei.


Produktas: CIEN "Jasmine Flower" muilas su alyvuogių aliejumi ir jazminų žiedų ekstraktu
Gamintojas: "BETASOAP" Sp.z.o.o. Pagaminta Warszawa, Lenkija
Paskirtis: nuprausti odą, pašalinti nešvarumus
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: neblogas kainos ir kokybės santykis
Labiausiai nepatiko: per stiprus kvapas
Tūris: 100 g
Kaina: apie 0,49 Eur
Kur galima įsigyti: Lidl

Ką žada gamintojas: Muilas su alyvuogių aliejumi ir jazminų žiedų ekstraktu.

Sudėtis: Sodium Palmate, Sodium Palm Kernelate, Aqua, Glycerin, Sorbitol, Palm Acid, Parfum, Olea Europaea Fruit Oil, Sodium Cocoyl Isethionate, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Sodium Lauryl Sulfate, Palm Kernel Acid, Jasminum Officinale Flower Extract, Calcium Carbonate, Sodium Carbonate, Tetrasodium Etidronate, Tetrasodium EDTA, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Linalool, Geraniol, CI 77891.


Mano nuomonė. Visų pirma nesu labai sužavėta muilo pakuotė - apvalkalas popierinis, tačiau dengtas plastiko plėvele. Taip, suprantama, kad toks apsaugo nuo muilą nuo drėgmės, tačiau...popierinė pakuotė būtų tobula. Pakuotės dizainas nėra itin patrauklus, puoštas jazminų šakele su melsvais intarpais. 

Labiausiai bijojau odą sausinančios, žalingos sudėties, tačiau esu maloniai nustebinta saugiomis putojimą sukeliančiomis medžiagomis tokiame pigiame muile. Tačiau muilas labai, labai stipriai parfumuotas, dėl to sudėtyje yra daug kvapams skirtų medžiagų, kurios dažniausiai vidutinio saugumo ar net žalingos. 

Muilas labai gerai putoja vidutinio stambumo, itin švelniomis putomis ir švariai prausia odą. Oda po prausimosi jaučiasi kiek sausesnė nei esu pratusi, tačiau kadangi reguliariai naudoju rankų kremą, odos išsausėjimo nejaučiu. Priemonės aromatas, nors ir labai malonus, kosmetinis su gėlių (bet nebūtinai jazminų) užuominomis, tačiau per stiprus - po plovimo ant rankų lieka dar bent pusvalandžiui, o muilo popierėlis net po dviejų savaičių nuo muilo išėmimo, vis dar stipriai, intensyviai kvepia. Kvapas net ir man pernelyg stiprus! 

Nieko blogo šiame muile nėra, potencialiai gali šiek tiek sausinti rankų odą, tačiau mane labiausiai erzina kvapas - jis per stiprus, nusiplovus rankas kutena uoslę ir tik vos, vos trūksta, kad plaudama rankas pradėčiau čiaudėti.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Na va, kaip visiems skirtingai - man visai normalus kvapas, tikrai nėra kažkoks stiprus. Turbūt labiausiai patiko orange blossom iš šitų. Paprastas muilas ir tiek, aišku, stebuklo tikėtis neverta.
    O štai kur tikrai stiprus ir sakyčiau bent man bjaurus, keistas kvapas - tai muilas palmolive su alyvuogėmis, buvo nuolaida rimi, ech, geriau jau jau nebūčiau pirkusi :D Gerai, kad tik vieną ir ėmiau.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už komentarą.
      Ar visi Cien gabaliniai muilai tokio stiprumo kvapo? Man asmeniškai per stipru, norisi švelniau :)
      Palmolive man atrodo esu bandžiusi su alyvuogėmis, nepamenu, kad būtų baisus kvapas. :D

      Panaikinti

Rašyti komentarą