2016 pavasario mėgstamiausi / Spring favourites

Pavasarį atgyja, sužaliuoja ir žiedais apsipila visa gamta, šyla orai, vis dažniau ir drąsiau kurpiame ateinančios vasaros planus, ruošiame kūną bikinio sezonui... Pavasarį šilumos lepinama pražysta ne tik gamta. Pražysta ir moterys, merginos, panelės. Būtent pavasario metu mes kaip niekad rūpinamės savimi: puoselėjame ir gaiviname po žiemos papilkėjusią odą, stipriname ir saugome plaukus nuo slinkimo, ruošiame kūną pirmiems saulės bučiniams ir bronziniam įdegiui...

"Pavasaris rodo ką Dievas gali padaryti su šiuo nuobodžiu ir purvinu pasauliu"
Virgil Kraft

Be abejonės, pavasaris svarbus laikas mūsų išvaizdai, kūno ir plaukų grožio puoselėjimui. Kiekvienais metais, kiekvieną pavasarį aš skubu ne tik sportuoti, lieknėti, tačiau ir puoselėti išorinį grožį, ypatingą dėmesį skirdama kūnui, veido odai ir plaukų stiprinimui. Deja, bet šio pavasario pasiruošimas buvo sujautas mažo mielo berniuko, atėjusio į šį pasaulį pavasario viduryje. Vis gi tikiuosi, jog spėsiu bent minimaliai pasiruošti ateinančiam vasaros sezonui... Na o šį kartą noriu jums parodyti pačius mėgstamiausius praėjusių trijų mėnesių produktus, kurių naudojimas buvo malonus, o efektas - toks, kokio tikėjausi ir kokio man reikėjo.




Pasitinkant pavasarį labai svarbu pasirūpinti kūno oda, šiuo atveju nušveisti, kad ne tik pašalinti žiemos metu atsiradusius odos pasausėjimus, tačiau ir paruošti kūną sveikai atrodančiam, spindinčiam įdegiui. Šį pavasarį išbandžiau nemažai kūno šveitiklių ir vienas geriausiųjų buvo Uogų Uogų. Visgi, geri dalykai yra paprasti: natūralus, kvapnus, gerai šveičiantis.



Bet kad ir kaip man patiko Uoga Uoga šveitiklis, aš negalėjau pasirinkti, kuris geresnis Lush ar Uogų variantas. Abu jie labai geri.Tik Lush skiriasi savo efektu odai: jis nepaliko ant odos visiškai jokio riebaliuko sluoksnio, nors stebuklingas drėkinamasis efektas buvo jaučiamas. Labai fainas šveitiklis, kurio pakuotę mielai įsigyčiau dar kartą.



Po gimdymo ir nėštumo kūno stangrumas labai stipriai pasikeičia, todėl jam reikalingas ne tik sportas, kuriuo galima užsiimti vėliau, bet ir papildomos kūno stangrinimo priemonės. Po gimdymo į pagalbą man atkeliavo saflora kūno kremas, ir nepaisant to, kad neturiu strijų ( o jis skirtas būtent tam), man jis patiko. Viršutinis odos sluoksnis gana greitai tapo stangresnis, oda atgavo elastingumą.



Kai oda išsausėjusi ir jai reikia greito komforto jausmo ir gero drėkinimo, pavasarį tepiau ją su eledos kūno aliejumi. Priešingai nei kiti aliejai, šis labai greitai susigeria, nepalieka jokio lipnumo jausmo, kvepia maloniai, o odelė tampa sveikai atrodanti, švytinti, spindinti. Labai geras variantas tiek vasarai, tiek žiemai.



Kalbant apie plaukus, šį pavasarį jie buvo tragiškos būklės: visai nenuostabu, po nėštumo besikeičiantys hormonai pakeitė ir plaukų būklę. Todėl retos plaukų priežiūros priemonės man įtiko. Galbūt kaip geriausią galėčiau įvardinti Dove plaukų kaukę pažeistiems plaukams. Priemonė sugebėjo suvaldyti besipučiančius plaukus, suteikė švelnumo, minkštumo, blizgesio. Išdžiūvę plaukučiai atrodė sveikiau, negu prieš kaukės naudojimą.



Didžiausią įspūdį kartais palieka tie gaminiai, iš kurių tikiuosi nedaug. Šita kaukė veidui yra nuostabi, efektas odai - sudrėkino, pamaitino ir kas svarbiausia, ji tikrai daro įtaką raukšlėms, jos tapo mažiau matomos. Apmažinus savo kaukių likučius būtinai ieškosiu ir tikiuosi galėsiu nusipirkti daugiau šitų kaukių.



Visai fainas micelinis vandenukas, nuvalantis makiažą, gaivinantis ir raminantis veido odą. Aišku, su akių srities makiažu pavargti tenka, tačiau tikriausiai tas pats galioja visiems miceliniams vandenims. O kas man nepatinka, tai aukšta pakuotė ir labai nesandari pompa, su tokia prasta pakuote keliauti tikrai negalima - ji tinkama naudoti tik namuose.



Rankų kremų pakuotės šį pavasarį seko greitai kaip niekad. Reikėjo daug, naudojau daug. Iš kelių patinkančių variantų išsirinkau Seba Med rankų kremą, nors jame man visai nepatinka gan aukšta kaina. O va efektas, susigėrimo laikas, poveikis odai buvo tobuli. Rankos labai greitai atsigavo, nebeskeldėjo, tapo lygios ir švelnios it kūdikio oda.



Vienas geriausių dalykų, kai norisi atrodyti tvarkingai ir turėti sutvrkytus namus, o namuose gyvena dėmesio reikalaujantis kūdikis, yra gelinis lakavimas. Išlėkti iki grožio salono laiko nėra, o va pasidaryti gelinį lakavimą, kuris laiko apie 8-10 dienų namų sąlygomis visos galimybės. Pavasarį mielai naudojau Catrice gelinio lakavimo sistemą ir džiaugiausi tvarkingais nagais ilgiau, negu būčiau lakavusi tiesiog paprastu laku.



Mėgstamiausia kosmetikos priemonė mano lūpoms pastaruoju metu yra vokiška Lacura kosmetika, kurios pakuotės jau baigėsi... Aš nemėgstu labai lengvų lūpų balzamų, nes paprastai jie nėra tinkami mano nuolat sausoms lūpoms drėkinti. Tačiau nepatinka ir labai riebūs, apsunkinantys lūpas. Lacura buvo vos vos sunkesni nei aš norėčiau, tačiau buvo geriausi, kuriuos naudojau per šį sezoną.



Akių šešėliai, kuriuos norisi rekomenduoti pabandyti visoms: ilgai išlieka, pasidengia lengvai, atrodo gerai. Aš nusivyliau tik tuo, jog spalvos atrodo visiškai kitaip nei pakuotėje, o ir pasirinkimas jų visai nedidelis. Tad testuokit parduotuvėj, ir jei tiks spalva - būtinai bandykit.



Man labai patiko L'Oreal antakių želė formulė ir konsistencija bei patogus šepetėlis. Net ir neužpildytus pudra tarpelius, ši želė sugeba labai padoriai sutvarkyti, paslėpti ir natūraliai paryškinti plaukelius. Verta išbandyti, tačiau atspalvius rekomenduoju rinktis atsargiai, nes mano turimas Light/ medium yra pernelyg šilto atspalvio, sekantį kartą mieliau rinkčiausi bespalvę, negu su spalva.



Ar įsivaizduojate paletę, kurioje yra viskas, ko gali prireikti antakių priežiūrai? Essence sukūrė būtent tokią, tačiau kažkodėl Lietuvos rinkos ji nepasiekė. O gaila - dėžutė atrodo tiesiog tobulai ir yra tinkama beveik visų atspalvių antakiams.



Aš niekad net neįsivaizdavau, kad originali Beauty Blender taip skiriasi nuo analogų viskuo, ir dengimu ir pojūčiu ant odos ir efektu ir naudojimo laikotarpiu.... galėčiau vardinti ir vardinti. Išbandžiusi kempinėlės originalą aš tikrai nebenoriu grįžti, ką ten grįžti, net pagalvoti nebesinori apie makiažo pagrindo dengimą su kietomis analogų kempinėlėmis



Kvėpintis, kai namie mažas kūdikis nerekomenduojama. Iš tiesų kvepalus šį sezoną naudojau labai retai ir labai išskirtinėmis progomis, tada, kai kažkur keliaujam ir reikia atrodyti bei jaustis gerai. Dažniausiai naudojami šį pavasarį buvo Calvin'o Klein'o Euphoria - mano vieni mylimiausių jausmingų, paslaptingų, gundančių aromatų. Neprastas, nors ir labai populiarus kvapas labai mylimas mano kolekcijoje aromatas.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tokie buvo mėgstamiausi mano pavasario kosmetikos, grožio, kūno priežiūros ir higienos gaminiai. Pavasaris man buvo trumpas ir nespėjau papasakoti ir išbandyti net pusės to, apie ką norėjau, tačiau mėgstamų gaminių, kaip ir kiekvieną sezoną surinkau net penkiolika.
O kuo pavasarį labiausiai mėgavotės jūs?




Ačiū, kad skaitote,

Gražaus vakaro,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai