FLOSLEK "Hand Care" drėkinantis - maitinantis rankų ir nagų kremas "Moisturizing & Soothing" su šilko proteinais, vitaminu E ir vandens lelijų ekstraktu

Kad jūs žinotumėt, kaip kartais man "sekasi"... Nusipirkau rankų kremą, kuris galioja tik ateinančius du mėnesius. Aišku, pati žiopla, nepasižiūrėjau į datas... Nors paprastai rankų kremą sunaudoju per 1-1,5 mėnesio, bet mėgstu nejausti streso su trumpiau galiojančiomis kosmetikos priemonėmis... Ypatingai, kai atidarytų ir nebaigtų rankų kremų pas mane beveik visuomet yra.

"Gyvenimas yra sunkus; ir jis dar sunkesnis, jei esi kvailas"
John Wayne

Floslek yra lenkų kompanija ir lenkų gamintojai, kurie siūlo nebrangius kosmetikos gaminius. Aš jau esu išbandžiusi lūpų balzamą, kuris buvo toks vidutinis, o paakių kremas man visai patiko, tad kodėl neišbandžius pažinties ir su rankų kremu? Su tokiais dalykais suklysti iš viso sudėtinga, ar ne? Vienaip ar kitaip kremą sunaudosiu, nors mano rankos ir yra pakankamai lepnios, linkusios greitai sudirgti, sudiržti...



Produktas: FLOSLEK "Hand Care" drėkinantis - maitinantis rankų ir nagų kremas "Moisturizing & Soothing" su šilko proteinais, vitaminu E ir vandens lelijų ekstraktu
Gamintojas: "Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK Furmanek Sp.". Pagaminta Varšuva, Lenkija
Paskirtis: drėkinti, raminti, minkštinti rankų odą
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: poveikis rankoms
Labiausiai nepatiko: nemalonus kvapas
Tūris: 100 ml
Kaina*: 2,39 EUR
Kur galima įsigyti: Norfa


Ką žada gamintojas: Kasdienė apleistos ir sudirgintos rankų odos, kurią veikia žalingos atmosferos sąlygos ir detergentai, priežiūra. Kremas intensyviai drėkina delikačią rankų odą, iškart slopina sudirgimus ir pašalina epidermio šiurkštumo jausmą.

Šilko proteinai regeneruoja sunykusį epidermio sluoksnį, odai sugrąžina minkštumą ir elastingumą.
Vitaminas E lėtina odos senėjimo procesą.
Vandens lelijų ekstraktas mažina epidermio jautrumą dirgikliams, užtikrina tinkamą odos drėgnumą ir lygumą.
Naudojimas: nedidelį kremo kiekį užtepkite ant rankų odos ir nagų. Naudokite reguliariai.


Rankų kremo pakuotė tradicinė - tubelės formos. Plastikas baltos spalvos, minkštas ir patogus išspausti kremą. Dizainas gana paprastas: lenkiški užrašai, rankų paveiksliukas ir žalia spalva. Tikriausiai dėl žalios spalvos jis pirmiausia mane sudomino :D Ir man labai smagu, kad kremo dangtelis buvo užpakuotas plastiku, apsaugotas nuo atidarymo: vadinasi iki manęs kremo tikrai niekas nebuvo atidaręs ir jis šviežias, nepradėjęs gesti nuo kažkieno atidarymo dar parduotuvės lentynoje.


Kremo dangtelis tūbelės apačioje, žalios spalvos. Dangtelis neatsisuka, dalis jo atsikemša ir atveria patogią dozuoti angą.


Kvapas. Man visiškai nepatinka kremo kvapas, man jis nemalonus, pigus ir visiškai sintetinis. Jeigu paklausite, ką jis man primena, aš negalėčiau pasakyti, tiesiog pigus, sintetinis kvapas, kuris išlieka dar kelias minutes po kremo padengimo. Galėtų išgaruoti ir greičiau. :)

Konsistencija. Baltos spalvos kremas atrodo labai lengvos konsistencijos, bet paskirstant ant rankų jaučiamas nestiprus riebumo pojūtis.


Sudėtis: Aqua, Glycerin, Stearic Acid, Paraffinum Liquidum, Ricinus Communis Seed Oil, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Panthenol, Dimethicone, Sodium Palmitoyl Proline, Nymphaea Alba Flower Extract, Hydrolyzed Silk, Triethanolamine, Parfum, Tocopheryl Acetate, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Alpha-Isomethyl Ionone.


Poveikis. Rankų kremas lengvai paskirstomas ir dėka gana lengvos konsistencijos, gana greitai susigeria į rankų odą. Iki pilno susigėrimo jaučiasi šioks toks lipnumas ir nestora kremo plėvelė ant odos, kuri labai greitai dingsta, vos kremas pilnai susigeria į odą.

Kalbant apie efektą rankų odai, kremą galiu tik girti ir girti. Priemonė iš karto nuramina sudirgusias rankas, nors jei turima smulkių pažeidimų, kremas juos vos vos dirgina, oda dilgčioja; tačiau neilgai. Kremas pašviesina, tarsi išlygina rankų odą, praktiškai iš karto, vos po pirmo naudojimo dingsta šiurkštumo jausmas. Oda tampa minkšta, švelni, lygesnė, elastinga ir drėgna. Kremas šiek tiek maitina rankų odą, todėl vasaros metu gali būti per riebus, o ir šiuo metu aš jį naudoju vakarais, prieš miegą, kad ryte pabusčiau su kūdikio švelnumo ir sveikai atrodančiomis rankomis.

Man labai labai patinka efektas rankoms, gaila, bet erzina nemalonus kvapas, nors jį galima ištverti ir pakęsti. O va mano vyrui tas kvapas visai netrukdo: pasak jo tai tiesiog normalus kremo kvapas. O ir kaina jo visai nedidelė, verta išbandyti dėl efekto.




Ačiū, kad skaitote,

Saulėtų nuotaikų,
Gėlėta kosmetinė


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai