TOP 5 skaitomiausi 2018 metų įrašai
Nors su Bethovenu tikrai nesilyginu ir niekad negalėčiau prilygti tokiam genijui muzikine prasme, tačiau suteikti laimės kitiems galima labai jau įvairiais būdais. Štai aš jau 4,5 metų pildau blogo puslapius apžvalgomis ir įvairiais skaitiniais. Visai nesenai buvau suabejojusi savo tinklaraščio reikalingumu ir tolimesne jo egzistavimo galimybe. Padariau išvadą, kad kasdienis rašymas atima beprotiškai daug laiko, kurį galbūt galėčiau praleisti naudingiau? Ištiko šiokia tokia egzistencinė krizė, ar "Gėlėta kosmetinė" vis dar telpa šiuolaikinio pasaulio reikalingų dalykų sąraše ir kas nutiks, jei nustosiu rašyti? Bendradarbiavimai niekad nebuvo mano siekiamybė, ir net šiandien, turėdama kelias kompanijas su kuriomis dirbu, galiu tik patvirtinti, kad ne nemokamas daiktas mane suvilioja, o galimybė išbandyti kažką naujo. Supratau, kad man visuomet trūko atgalinio ryšio ir aktyvesnio bendravimo iš jūsų, mano mielos skaitytojos. Rašydama blogą matau, kad skaitote oij kaip nemenkai, šiuo metu aktyviausiai per visą mano rašymo laikotarpį, bet laiko Facebook ar Instagram; komentaro bloge vis pagailite. Ir su laiku to ryšio tikrai nori! O kas nenori būti įvertintas?
Tokiomis mintimis 2018 lapkritį nusprendžiau laikinai sustoti, tačiau... negalėjau. Mintys traukė atsiversti blogo puslapį, o atsivertus pirštai pradėdavo bėgioti klaviatūra ir tuščiame juodraštyje gimdavo nauja apžvalga. Nusipirkus naują produktą niekaip nesugebėdavau jo tiesiog atsidaryti prieš tai nenufotografavusi... Tad suvokiau, kad niekur aš nenoriu bėgti, nenoriu atostogauti nuo rašymo. Aš noriu rašyti! Galiausiai nujaučiu, žinau, kad išguldydama savo potyrius galbūt esu kažkam naudinga. Jei tai jums suteikia laimės - tuomet jaučiuosi nuostabiai ir nepaprastai!
"Nėra nieko kilniau ir nuostabiau, kaip suteikti laimę daugumai žmonių"
L. van Bethovenas
Jau kelis metus iš eilės, sausio pradžioje ruošiu jums praėjusių metų skaitomiausius įrašus. Kažkuriais metais jų buvo 10, tačiau galiausiai juk visos žiūrime į tą populiariausią pirmąjį numerį ir norime sužinoti, apie ką kitos smalsavo labiausiai ir kokie įrašai tapo populiariausi, tiesa? Tad per kelis metus skaitomiausiųjų įrašas sutrumpėjo iki 5 ir kol kas šis skaičius stabilus. Taigi mielosios, aš namų darbus atlikau, išanalizavau praėjusių metų populiariausius įrašus ir pačius skaitomiausius rodau jums:
NR. 5.
Labai keista, kai tarp skaitomiausių įrašų atsiduria net ne praeitų, o užpraeitų metų įrašas. Dar keisčiau, kad jį vertinu kaip trumpąjį įrašą, kuriame visuomet trumpiau, glausčiau apibūdinu dalykus, apie kuriuos nesinori daug kalbėti. Bet užvis keisčiausia, kad puikiai pamenu, kaip šio įrašo net neplanavau rašyti, nes... na soliariumo kremas. Nei jo soliariume parodysi, nei kažkaip kitaip įmantriai įvyniosi į įrašo apvalkalą. Tad tai labai paprastas įrašas, o jei reikia dar priminti apie produktą - tai esu bandžiusi daug skirtingų kompanijų soliariumų kremų, ir šis iš tiesų geriausias baltaodėms, niekaip negalinčioms įdegti. Ar tai reiškia, kad soliariumai vėl tampa populiarūs ir į madas grįžta įdegusi oda?
NR. 4.
Priešingai nei soliariumo kremo įrašas, antakių įrašo populiarumas manęs nestebina. Nors mados ir stilistai pasaulyje bando mus gražinti prie visiškai natūraliai atrodančių antakių, tačiau lietuvaitės mėgsta juos susitvarkyti. Apskritai lietuvaitės esame nepaprasto grožio ir visuomet prisižiūrime bei rūpinamės savo išvaizda, tad ir pasitikėti savimi turėtume labiau!
Maybelline su nulupamais antakių dažais 2018 pavasarį pavyko sukelti didžiulę revoliuciją ir susidomėjimą, tą rodo ir šio įrašo skaitomumo rodikliai. Net ir šiandien dalis skaitytojų ieškojo būtent šio produkto apžvalgos! Nors nemanau, kad produktas yra visiška tobulybė, bet lenkiuosi prieš idėją, sukeltą revoliuciją ir tikiuosi priemonės patobulinimo.
NR. 3.
Berods kiekvienais metais tarp skaitomiausių įrašų patenka tendencijos apie plaukus ir dažniau šukuosenas, nei plaukų spalvas (nors ir pastarasis įrašas buvo labai netoli, bet tarp populiariausių nepateko). Merginos iš tiesų dažnai ieško šukuosenų įkvėpimo, tad jei turėčiau nors truputį talento jas daryti ar būčiau plaukų stilistė - tikrai kurčiau daugiau turinio, kaip pasidaryti įspūdingas šukuosenas žingsnis po žingsnio, arba filmuočiau youtube filmukus. Idėja, tiesa! Kol kas mano idėjos plaukams apsiriboja tendencijomis, tad džiaugiuosi, jei jos jums teikia laimės (matau, kad stebite, tad noriu tikėti, kad taip ir yra).
NR. 2.
Matau ir labai džiaugiuosi, kad tarp populiariųjų patenka ir nagų tendencijų įrašai. Nagai vis dar yra mano silpnybė, ir nors lako neturėjau jau ilgokai, būtinai prie nagų lakų apžvalgų, o gal ir dailių - dar grįšiu. Tiesa, man visuomet labai įdomu, ko konkrečiai ieškote tokiose įrašuose? Ar lietuvaitės jau pamėgo vakarietiškas nagų dailes ar vis dar linksta prie rytietiškų margumynų ir perkrauto piešiniais ir efektais nago? Tendencijose, savaime suprantama, atsispindi vakarietiškos mados, kurių esmė pastarąjį dešimtmetį yra kuo paprastesnė, daug laiko ir pastangų nereikalaujanti puošyba. Valandų valandas užimančiam manikiūrui niekas nebeturi laiko...
NR. 1.
Na ir galiausiai - numero uno! Daugiausiai jūsų peržiūrų ir susidomėjimo sulaukė pavasario nagų įrašas ir buvo jis populiarus ne tik pavasario metu! Visus metus tarp skaitomų mačiau šio įrašo pavadinimą, visus metus vis grįždavote ieškodami spalvų, pavasariško manikiūro idėjų ir pavasarį populiarių tendencijų, net tuomet, kai už lango ūkavo vėjai, apsiniaukęs dangus šykštėjo menkiausio saulės spindulio, net tuomet kai susisukę į bespalvius paltus žmonės skubėjo į šiltus ir jaukius namus. Ar tai reiškia, kad pradedame gyventi spalvingiau? Net jei tai tik nagų lakas, aš labai džiaugiuosi! Pasaulyje ir taip pilna nuo jaudai - baltos ar rudai - nude'inės elegancijos.
Viskas, va tokius penkis įrašus labiausiai mylėjote jūs. Kai kurie įrašai didesnio populiarumo susilaukia pasidalinti tam tikruose saituose. Pamenu kažkuriais metais stebėjausi, kodėl vienkartinė lakštinė kaukė pateko tarp skaitomiausių, tačiau ji buvo pasidalinta socialiniuose tinkluose ir iškeliavo į tarptautinius vandenis! Jeigu jums aktualus ir svarbus kažkuris įrašas, nepamirškite pasidalinti su draugais, paskleiskite žinią plačiau; nepatingėkite kartas nuo karto pakomentuoti ar tiesiog uždėti emociją ar laiką - patikėkite, tas vienas mažas veiksmas, tokiems mažesniems kūrėjams, kaip aš, reiškia nepaprastai daug!
Ir labai noriu pasinaudoti proga, bei padėkoti už jūsų palaikymą visose socialinėse mano platformose, už kiekvieną jūsų komentarą, šypseną, ar pakeltą nykštį į viršų. 2018 metai blogui buvo puikūs, o kas laukia šiemet? Ar tavo mylimiausias įrašas pateko į šį sąrašą?
Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė
Buvo aktualu? Komentuokite! Jūsų komentaras - geriausias atlygis!
Aha, pastebėjau, kad ir pas mane komentarų nebėra 😔 sumažėjo grįžtamasis ryšys, bet skaitomumas aukštas 😁
AtsakytiPanaikintiManau, kad žmonės tiesiog taupo laiką. Visi jau įprato scrollinti instagrame ir neskaityti, kas parašyta po nuotrauka - taupo laiką. Galbūt ir bloguose permeta tekstą akimis ir sužino nuomonę, lygiai taip pat taupo laiką. Informacijos srautai didžiuliai, aš ir pati ne visuomet pakomentuoju ten, kur noriu, tad reikia suprasti ir skaitytojus :)
PanaikintiAš tai nemanau, kad tai laiko taupymas. Žmonės tiesiog nebemoka skaityt :). Ir nebenori, nes tai sunku, vargas :).nes kai po veido šveitimo aparatu klausia apie depiliaciją, suvoki, kad iš vis net paveiksliukų atidžiai neapžiūri :):):)
AtsakytiPanaikintiO mane labai stebina tendencijų populiarumas :). Ko gero niekur ir niekada nesu perskaičiusi tokio pobūdžio teksto :)
Oho, rimtai? Gal šiaip pasinaudojo proga ir paklausė kas rūpi komentare? Nors man dažnai būna vis nori iš manęs pirkti vieną ar kita aprašytą priemonę - galvoja gal kad parduotuvė? Niekaip nepaliauja manęs stebinti, juolab, kai apžvalgoje nurodau kur pirkti...
PanaikintiTendencijų įrašuose ir nėra ką skaityti, vos keli sakiniai, gal žmonės tiesiog ieško įkvėpimo?
Būtų įdomi gilesnė statistika tų tendencijų, pvz., kiek naujų žmonių jas perskaitė ir ar tų naujų daugiau nei įprastame įraše. Na, noriu pasakyti ar jais domėjosi nuolatiniai skaitytojai, ar tiesiog googlinėtojai, kurie ateina tą dieną į šimtą tendencijų straipsnių, bet vėliau nebegrįžta... Aš turiu tokių keletą tekstų, kur google labai daug žmonių atveda.
PanaikintiAš tai nenoriu savo statistikos viešinti konkrečiai. Jei įdomu dėl tendencijų - galim asmeniškai pakalbėti. Jas skaito ir nuolatiniai, bet didesnį procentą tikrai sudaro atėję iš paieškos sistemų :)
Panaikinti