2018 metų mano mėgstamiausi I: kūnui, plaukams ir veidui

Tradiciškai nei vienas sausis neapseina be mėgstamiausiųjų produktų įrašo. Man visuomet smalsu, ką kitos atrado ir pamilo per metų laikotarpį, ką mielai kartotų ir kuo susižavėjo taip, kad patektų tarp metų mėgiamiausiųjų? Tokius sąrašus, iš visų savo bandytų produktų metų eigoje darau ir aš, tad šiam kartui pirmoji dalis ir produktai, skirti kūnui, plaukams ir veido odai.

"Tik du dalykai padeda laimei - tikėjimas ir meilė."
Š. Nodjė


KŪNUI:


Ar pažįstami tie rytai, kai negali atplėšti akių, jautiesi apsnūdęs, trūksta energijos ir norisi kažkaip įgauti žvalumo? Šitas prausiklis yra būtent toks- buvo nepaprastai smagu rytais juo praustis - regis ir akys plačiau atsimerkia nuo malonaus aromato. Kokybiška, gera, tiesa, - ir nepigi priemonė.



Jei kūno prausikliui nesinori išleisti daug, labai rekomenduoju Dove kūno prausimo priemonės. Man patinka kreminiai kompanijos prausikliai, tačiau vasarą išbandytos dušo putos patiko dar labiau. Vasaros metu nesinori vežiotis kempinių, norisi itin greitai nusiprausti, o putos iš tiesų greičiau nusiskalauja lauk, nei kreminiai produktai. Labai malonaus kvapo, švelnios konsistencijos, o ir odai suteikia labai jau malonaus švelnumo.


Kalbant apie vasarą, visos mes norime nors šiek tiek įdegti, tiesa? Užjaučiu savo drauges baltaodes, kurios tai sunkiai sekasi, su šia problema ir pati dažnai susiduriu - kad ir kiek praguliu saulėje, įdegti man retai kada pavyksta. O va šiemet turėjau beveik šokoladinį įdegį ir tik pigutės, Samba Sun įdegį spartinančios priemonės dėka. Kažkas nerealaus - priemonė dėl kurios visą vasarą šokinėjau iš džiaugsmo ir tokį pati tikriausiai pirksiu vėl.



Nors Australian Gold priemonė skirta raminti odą jau nudegus, kas man nutinka itin retai, tačiau ją pamėgau po deginimosi. Kai oda įkaisdavo ar jausdavosi išsausėjusi, žinia, odą reikia gerai drėkinti po saulės vonių ir geriausią pavyzdį matome paplūdimiuose, kai nuo besaikio deginimosi ir priemonių nenaudojimo oda susiraukšlėja, išsausėja, sparčiai sensta... Ir kas tada iš to įdegio?



Šis losjonas mane maloniai nustebino. Tai vienas iš tų paprastų produktų, kuris neturi nei labai gardaus kvapo, nei didelių stebuklų daro. Greit susigerianti priemonė maloniai ir intensyviai drėkina odą jos neapsunkindama, tad puikiai tinka šiltesniems sezonams, kai nesinori sunkių ir riebių produktų.



Tikriausiai geriausiu dezodorantu galiu įvardyti vyrišką Old Spice. Tos, kurios dar nebandė vyriškos kosmetikos - labai rekomenduoju, tikriausiai nustebsite, kad vyriški vienkartiniai skustuvai skuta geriau, o dezodorantai apsaugo intensyviau. Aš nesiskundžiu intensyviu prakaitavimu ir man pakanka įprastų dezodorantų, tad tikriausiai vyriško nuolat nesirinkčiau, tačiau vasaros metu, kai daugiau prakaituojame - mielai.



Intensyvus, malonus aromatas, spalvota vonia ir visiškas atsipalaidavimas. Kol kas, kad ir kiek skirtingų priemonių voniai esu išbandžiusi, Lush vis dar karaliauja pirmose vietose!



Na, o jei norisi kažko pigesnio ir lengviau įsigyjamo, labai rekomenduoju riboto leidimo kalėdiškai atrodančią druską, kuri labiau primena tiesiog sutrintą vonios burbulą. Kvapas nerealus, vonia su šia priemone nuostabi... Taip ir knieti išbandyti kitas šios kompanijos limituoto leidimo vonios "druskas".


PLAUKAMS:


Išsirinkti mylimiausią šampūną šiemet man buvo sunku: bandžiau tikrai efektyvių iš Vitrina Pro, labai  patiko L'Oreal Elvital Extraordinary oil, bet ne kokosinė, o įprasta linija. Patiko ir Dove pažeistiems plaukams, bet smagiausia man buvo Phyto linija pažeistiems plaukams. Gundausi įsigyti pilno dydžio produktus.



Negaliu nepagirti praeitų metų naujovės, kurią tikriausiai išbandė dauguma. Garnier Fructis kaukės su dievišku, tikrus vaisius primenančiu aromatu... Mmm...Kaukę aš pamilau labiau kaip kondicionierių, nei kaukę, suteikia plaukams švelnumo, purumo, minkštumo, šiek tiek paklusnumo. Labai geras kainos ir kokybės santykis - būtinai pirksiu dar.



Na, o jei reikia priemonės, kuri suvaldo pašišiaušusius plaukus, suteikti glotnumo, spindesio, švelnumo, minkštumo - tuomet labai rekomenduoju šitą. Per kelis naudojimus mano tuo metu dar šviesinti plaukai, atsigavo. Kaukė pakankamai riebi, tad labiau patiks sausiems plaukams. Mano šviesiaplaukės draugės, kurios pasitikėjo mano rekomendacijomis ir išbandė, labai džiaugėsi, tiek poveikiu, tiek skalsumu.



Sausų šampūnų pastaruoju metu naudoju vis rečiau ir rečiau. Šį sausą šampūną įvertinau nepalankiai išsigandusi spalvos ir byrėjimo, tačiau poveikis man patiko - pats plaukas neapsunkintas, nesulipintas, galvos oda švari ir lengva - gero, kokybiško produko poveikis. Jei tik spalvų būtų kitokių...



Iš šios linijos labiausiai patiko serumas, kuris padeda suformuoti plaukus, užpildo jų pažeidimus. Plaukas įgauna daugiau apimties, minkštumo ir purumo. Labai smagi priemonė, kai aliejaus nesinori. Naudoju serumą iki šiol ir mano nuomonė per visą naudojimo laiką nė kiek nepakito.



Pats geriausias plaukų aliejukas šiais metais! Tirštas, skalsus, suteikiantis glotnumo, padeda gražiai suformuoti ir suteikia spindesio bei glotnumo. O jau kvapas... labai fainas viskuo.



2018 metai buvo smagūs eksperimentams su plaukais: metų pradžioje vis dar norėjau būti ilgaplauke blondine, o pabaigoje jau esu trumpaplaukė, nors dar ne visai tamsi. Metų vidurys atnešė smagius ekperimentus su plaukais - keičiau ir mėlynas ir rožines sruogas, bandžiau violetinę, o paskui ir blizgučius. Spalvas mano akimis dar riekia tobulinti, tačiau vistiek, kol kas tai geriausi laikini plaukų dažai, kuriuos bandžiau.


VEIDUI:


Pats smagiausias šių metų prausiklis - pigutės ECO LAB prausimosi putos. Labai švelniai prausia odą, pašalina ne tik nešvarumus, bet ir makiažą, nedirgina odos, suteikia jai skaistumo. Viskas, ko gali norėti iš veido prausimo.



Rinkdamasi šveitiklį suabejojau dėl šio, ir L'Oreal Smooth Sugars šveitiklių, tačiau visgi mano sausai odai labiau tiko šis: švelnios šveičiamosios dalelės gelyje nėra nė kiek per aštrios veidui. Švelnus mechaninis šveitiklis veidui.



Visais čia esančiais produktais regis esu apžavėta ir sužavėta, ne išimtis ir šis Mixa valomasis gelis - tiesiog tobulos konsistencijos, švelniai ir labai gerai nuvalo makiažą, jį švelniai pašalina ir akių srityje. Tiesiog tobulas...



Šiaip jau nemėgstu makiažo valyti servetėlėmis - nei gamtai labai padedu, nei odai labai sveika, nei buvau atradusi kažką nepaprasto. Iki šių metų, kai išbandžiau Comodynes! Tobulas jau pats pluoštas, tankaus audimo, bet tamprios, pakankamai didelės visam veidui nusivalyti. O ir valo puikiai, ne tik veidą, bet ir akių makiažą, be jokių problemų.



Mylimiausias paakių ir veido kremas 2018 metais be abejonės iš Lierac, skirtas stangrinti odai. Rezutatus pamačiau labai greitai, ir raukšlės mažesnės, ir oda stangresnė ir jautėsi labai komfortabiliai. Tiek kad, negaliu mylėti tokių aukštų kainų, reikia gerokai pataupyti tokiems pirkiniams.



Tikrai ne visos galime pirkti Lierac produktus kas mėnesį ir leisti tokias sumas vien veido priežiūrai, todėl negaliu nepaminėti antro mėgiamo produkto, kuris šiaip jau yra serumas, tačiau visą vasarą naudojau kaip įprastą kremą. Lengvutis, odos neapsunkinantis produktas, intensyviai drėkina odą, neleidžia jai išsausėti ir suteikia malonų jausmą. Girdėjau, kad patinka ne tik sausiaodėms.



Drėkinimas, drėkinimas ir dar kartą drėkinimas... Serumas iš Isana mane nustebino kiek riebesne nei tikėjausi konsistencija, tačiau drėkinimas nerealiai geras. Apie visus čia kalbamus produktus galima paskaityti plačiau paspaudus ant pavadinimo. Važiuojam toliau.



Esu tikra, kad metų bėgyje naudojau daugybę nuostabių kaukių, kurių poveikis man patiko, sužavėjo, pradžiugino, patenkino mano odos poreikius. Tačiau šiandien noriu paminėti tik Earth Kiss, iš kurios bene nieko nesitikėjau, bet poveikis maloniai nustebino - vienas iš tų retų atvejų, kai pavalo odą, bet nei kiek nesausina, netraukia ir netempia.



Nemanau, kad į tokio tipo įrašus noriu traukti vaikišką kosmetiką ir netrauksiu, jei pati jos nenaudoju. Per didesnius šalčius su vaiku vis tepamės žandukus Weleda apsauginiu kremu ir po ilgų pasivaikščiojimų prie jūros, po dūkimo sniege nuolat galiu pasidžiaugti minimaliai (ženkliai mažiau nei be) sudirginta veido oda. Regis šitas dalykas yra kiekvieno šaltojo sezono must, tiek kad - man visai nepatinka ant jo dengti makiažą, todėl tepuosi tik tais atvejais, kai visiškai nesidažau (mažyliui naudoju kas kart einant į lauką šaltuoju metų laiku).



Ir... negaliu nepaminėti pačios geriausios priemonės veido ir kūno atgaivai kai karšta ar tiesiog vakarais, kai nusivalau makiažą. Avene šiais metais buvo perkamas ne kartą, tobulą dulksną purškiantis produktas buvo naudojamas visų. Manau jau metas ieškoti naujos pakuotės.

-----------------------------------------------------------
Viskas, štai tokie produktai mane džiugino, stebino ir rūpinosi mano kūno ir veido oda bei plaukais. Visi man labai patikę ir pasiteisinę. Jau greit pildysime antrą metų mėgstamiausiųjų dalį, o kol kas noriu priminti, kad jei kažkuris produktas man nepatinka, nereiškia, kad taip bus ir jums; jei man kažkas labai patinka - puikiai suvokiu, kad kitam tai gali būti ir labai prasta priemonė...
Ar jūs turite priemonę, kurią laikote 2018 metų atradimu? Pasidalinkite 😉




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Buvo aktualu? Komentuokite! Jūsų komentaras - geriausias atlygis!

Komentarai

  1. Bandžiau mėlyną Masterline kaukę - tokios nesąmonės nesu bandžiusi. Bet oranžinę vistiek noriu išbandyti, sudominai!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Hmm... nebandžiau mėlynos, net pati linija nepasirodė patraukli. Oranžinė skirta sausiems ir pažeistiems plaukams - maniškiams labai tiko, bet spėju linkusiems riebaluotis ne.

      Panaikinti

Rašyti komentarą