KALVAITĖ AMBER gintaro papuošalai. Gintaro dirbiniai - ne tik vyresnių damų reikalas!

Gerai, prisipažinsiu, ilgą laiką gintaras, na gal ne tiek pats gintaras, kiek gintaro papuošalai man asocijavosi su atgyvena, kažkuo pasenusiu iš močiutės dėžutės. Gintaras daug metų man atrodė iš esmės vyresnių damų ir tik jų reikalas. Tikriausiai tuo galvoje sukosi mintys, kad su gintaro papuošalais neįmanoma atrodyti jaunatviškai, negalima būti stilingai ar madingai, tačiau taip buvo anksčiau.

Prieš gerus metus, prasidėjus live bumui Facebook platformoje atradau labai daug šaunių papuošalų gamintojų, tarp kurių buvo ir šiame įraše minima Kalvaitė Amber. Smalsumo vedama pažiūrėjau live, tada dar vieną, dar vieną ir... įsigijau savo pirmą gintaro papuošalą. Užteko pasimatuoti ir suprasti, kad gintaras man ne tik patinka - aš jį įsimylėjau ir net nepastebėjau, kaip greit mano ankstesnė nuomonė apie gintarą pakito.


Lietuvoje yra labai daug gintaro papuošalų kūrėjų, iš kurių nemenka dalis gali būti randama Facebook, yra gausybė internetinių parduotuvių ir važiuoti į Palangą pirkti gintarų jau senai nebereikia. Aha, mano pirmas gintarinis pakabutis buvo pirktas kelionės į Palangą metu, kai man buvo gal kokie 9-eri! Ir visgi, kodėl Kalvaitė Amber? Visų pirma mano žvilgsnį patraukė modernūs gintaro papuošalai. Modernūs tiek, kad tinkamų papuošalų gali rasti tiek vaikai, tiek jaunos merginos, tiek vyresnės damos, o ir prireikus dovanos širdies draugui - tikrai surasite tinkamą.

Su to tinkamo paieškomis, norisi akcentuoti, kad esant poreikiui galima derinti papuošalus pagal savo skonį - keisti grandinėlių ilgį, paprašyti kito metalo (gamintojai siūlo sidabro arba auksuoto sidabro metalą), o neradus tinkamo - užsakyti gamybai. Pastarosios atveju prireiks kiek daugiau kantrybės. O jei radote tinkamą - užsakymą gausite per kelias dienas!

Negaliu nepaminėti, kad papuošalų kūrėja Donata mielai pasidalina patarimais, padeda priderinti reikiamą papuošalą prie jau turimų ir apskritai, labai šiltai, maloniai bendrauja - sutarti galima praktiškai dėl visko. Rašydama šiuos žodžius tiesiog nekantrauju jums parodyti dalį įsigytų Kalvaitė Amber papuošalų ir papasakoti šiek tiek apie kiekvieną mano rankose atsidūrusį grožį.


KUBŲ VĖRINYS - TRANSFORMERIS

Kaina: 98 Eur
Ilgis: 60 cm
Kubelių dydis: 60 - 90 mm
Medžiagos: auksuotas sidabras, gintaras (skaidrus, geltonas, peizažinis, medaus, vyšnios, su žeručiu, su samanėlėmis)



Fantastiško grožio, rinktinių gintaro gabaliukų vėrinys, kuriame galima rasi beveik visų rūšių gintaro kubelių. Kubeliai nėra idealus, skiriasi jų dydis, šiek tiek forma, tačiau būtent dėl to šis vėrinys tinkamas praktiškai prie bet kokios aprangos.

Kuo ypatingi vėriniai - transformeriai? Tokio tipo vėriniai yra daugiafunkciniai. Norite vėrinio? Prašom, nešiojate vėrinį. Reikia puošnesnio papuošalo? Ant transformerio žiedo galite kabinti jums patinkantį masyvesnį pakabutį. O prie šio vėrinio tiks bet koks pakabutis: medaus, skaidrus, vyšnios ar geltonas -  praktiškai bet kurios spalvos atrodys puikiai, gal tik formą reikės derinti.

Pabodo vėrinys ir norisi kitokio efekto? Ant transformerio galima kabinti smulkesnius pakabukus. Aš pastebėjau, kad šio gamintojo auskarus galima drąsiai naudoti kaip pakabukus: kabinti ant grandinėlių ar to paties vėrinio. Fantazijos reikalas!

Man šis vėrinys yra elegancijos, klasikos ir modernumo mišinys. Nors yra pakankamai ilgas ir gana masyvus, tačiau gintaras lengvutis, nesveria kaklo žemyn ir puikiai atrodo tiek prie kasdienių rūbų, tiek puikiai šventei. Ir visai jis ne močiutiškas - tinkamas tiek jaunai, tiek vyresnei damutei. Ech, transformeriai man labai patinka, dabar dar pasvajoju apie idealių vyšnios rutuliukų tranformerį tik greičiausiai jau su sidabru. 


DEIMANTINĖS SERIJOS FACETUOTAS PAKABUKAS - KULONAS

Kaina: 52 Eur
Dydis: 4,5 cm ilgio; 3,5 cm pločio
Medžiagos: auksuotas sidabras, gintaras (skaidrus)


Milžiniškas skaidrus pakabutis su lapeliu ar tai bangele viduje. Kadangi gintaro gabalas skaidrus, vartant jį puikiai matosi viduje esantis lapelis, o iš skirtingų kampų jis atrodo vis kitaip. Pagalvoju, kad būtų šaunu turėti gintarą su kokiu retesniu inkliuzu, bet kol kas tam dar tik ruošiuosi - norisi įsigyti tokį, kur gintare įstrigęs vabzdys būtų puikiai matomas papuošalo centre ir iš visų pusių. 

Šis pakabukas yra facetuotas, tai yra, šlifuotas kampais. Toks šlifavimo būdas ne tik suteikia gaminiui deimanto formą, tačiau ir turi savybę ypatingai žėrėti saulėkaitoje. Pagautas saulės spindulys vis skirtingai lūžta gintaro pakabuke, tad atrodo tiesiog pasakiškai saulėtu oru. 


Tokio dydžio pakabuko nelabai pasikabinsi ant grandinėlės - tam jis per didelis. Galbūt visai tiktų odinė ar lino virvelė, tačiau ji suteiktų pakabukui kasdieniškumo. Man norisi juo puoštis. Ir čia puoštis tikrai yra dėl ko - didžiulis gabalas atrodo įspūdingai. Tad aš jį beveik visuomet kabinu ant kubelių transformerio, pasidažau raudonai lūpas ir pirmyn, žėrėti pavasario saulės spinduliuose. Abiejų gaminių duetas iš ties traukia aplinkinių žvilgsnius. Manau būtent šis derinys puikiai atrodys vasaros metu prie paprastutės, tiesaus kirpimo lininės suknelės - nuskins visus laurus. 


AUSKARAI IR ŽIEDAS 'PAVASARIS"

Kaina: po 24 Eur
Dydis: burbuliukas apie 1 cm
Medžiagos: sidabras, gintaras (putpelinis)


Pavasario auskarai buvo mano pirmasis pirkinys iš šio gamintojo. Beje, ar jums patinka papuošalai, kurie turi savo pavadinimus? Aš žaviuosi gaminiais, kurie kažkaip užvadinti - kartu į mano namus su vardu atsineša ir istoriją, mintį, idėją. Tikriausiai šio komplekto pavadinimas ir padiktavo mano nuotraukoje užfiksuotą ryškiai žalią aprangą. 

Pavasaris... pavasaris išdabintas putpelinio rašto gintaru, kuriame nuo baltos iki juodos; nuo švelniai gelsvos iki karamelinės ir tamsiai rudos... spalvų margumynas, labai pagyvinantis bet kokią aprangą. Kasdienis rinkinys.


Man pačiai labai neįprasta, kad tiek žiedą, tiek auskarus dėviu kartu. Nesu iš tų, kurios derina papuošalus tarpusavyje, man regis net idealiai derančių papuošalų iki šiol nesu turėjusi. Tačiau va šitas derinukas man labai patinka. 

Būtinai, būtinai privalau paminėti, kad Kalvaitė Amber mielai dalinasi dovanomis. Pavyzdžiui, sekmadienį prisijungiate į live transliaciją, pasidalinate live nuoroda ant savo sienos arba komentaruose žymite draugus arba dalinatės grupėse ir galite laimėti papuošalą. Būtent taip laimėtas va šitas žiedelis - už paprasčiausias dalybas ant mano sienos! Pasekti ir pasidalinti labai verta. Na, o jei nepavyko laimėti dalybų prizo, merginos iš visų pirkusių dar traukia kubilėlio laimėtoją - kuriame galite laimėti vertingus rinkinius ar vieną iš kelių prizų: apyrankių, žiedų, pakabukų, vėrinių... Apsilankykite sekmadieniais, 18 val ir patys viską pamatysite. 😉


KAKLO PAPUOŠALAS "AMŽINYBĖ"

Kaina: 64 Eur
Dydis: ilgis 5 cm, plotis 3 cm
Medžiagos: virvelė, briedžio ragas, gintaras (peizažinis)


Jei reiktų iš įrašo pasirinkti vieną, patį mėgstamiausią papuošalą, tai būtų "Amžinybė", esu tuo visiškai garantuota. Jei niekada nematėte papuošalų su briedžio ar elnio ragu, tai va, šitas papuošalas yra tobula dermė tarp rago ir gintaro. Apskritai Kalvaitė Amber turi labai nemenką papuošalų su ragu pasirinkimą. Ir būtent balta rago spalva suteikia visiškai netikėtą kontrastą bei savotišką prabangą. Gal Amžinybė prabanga nealsuoja dėl tos medžiaginės virvelės, tačiau kiti rago gaminiai turi rafinuotumo ir elegancijos.

Kaklo papuošalas suvertas ant slankios virvelės, tad pagal pasirinktus rūbus galiu kontroliuoti, kiek žemai nuleisti pakabuką ar kiek aukštai jį pasikelti. Žinau, kad tokia virvelė nėra pats ilgaamžiškiausias sprendimas, nes su laiku nusidėvės ir visgi, šita kasdieniškai nekasdienė dermė man labai patinka. 


O jau gintaro grožis! Peizažinis gabaliukas abiejuose pusėse atrodo visiškai skirtingai, 'blogoji' pusė labiau gelsva, o man labiau patinkanti turi švelnų, žalsvą atspalvį. Gabalėlyje yra nedidelių natūralių įgraužų. Įdomus ir rago pjovimas - atrodo lyg būtų užsuktas. Man šis pakabutis labai savotiškas meno dirbinys, kuriuo puoštis labai mėgstu. O jau kiek pasigėrėjimo žvilgsnių sulaukia... nuglostomas akimis ne vieno.  

"Amžinybė" - šiuo metu mano meilė: universali, kasdienė ir kartu nepaprasta meno šedevrą primenanti puošmena. Vis dar neatsidžiaugiu, kad būtent man pavyko jį įsigyti.


AUSKARAI KUBAI - SKAIDRUOLIAI

Kaina: 26 Eur
Dydis: 8 mm
Medžiagos: auksuotas sidabras, gintaras (skaidrus)


Dar vieni nuostabūs auskarai, kurių grožio nuotraukomis perteikti tiesiog neįmanoma. Visas šių auskarų žavesys pasimato gyvai, dienos šviesoje, kai saulė žaidžia skaidraus gintaro kubeliuose. 

Tikriausiai pastebėjote, kad šie kubeliai puikiai tinka prie pirmojo vėrinio? Tad kartais aš vieną auskarą pakabinu ant vėrinio arba ant aukso spalvos grandinėlės ir išgaunu dar kelis būdus, kaip pasipuošti, kai įprastai dėvėti nesinori.


Šie kubeliai tiesiog fantastiškai tinka kasdienai.  Va ir nuotraukoje aš darbo pertraukėlės metu, tik tik atsitraukusi nuo kompiuterio (aha, nešioju akinius, bet ne dėl prasto regėjimo, o saugau nuo mėlynos šviesos). Šiuos auskariukus tiesiog esu įsimylėjusi, nors nepirkau jų pati. Kodėl? Va dar vienas gaminys, kurį laimėjau dovanų! Sakiau, kad gauti dovanų pas Kalvaitė Amber - labai paprasta. Beje, gamintojai dažnai prideda ir papuošalų valymo servetėlę, kuri apsinešus gintarui gali lengvai nuvalyti jo paviršių. Aš taip nuvaliau savo senus pajuodusius sidabrinius papuošalus ir jaučiuosi du zuikius vienu metu nušovusi. ☺


ŽIEDAS "DRAUGYSTĖ"

Kaina: 28 Eur
Dydis: 2,2 cm
Medžiagos: sidabras, gintaras (geltonas)


Ir kaip be žiedo? Aš labai mėgstu masyvius žiedus, nors šis labiau vidutinio dydžio. Tačiau perkant mane sužavėjo žiedo forma, baltas kraštelis ir dvi rudos saulės žiedelyje. Sidabrinis žiedas reguliuojamo dydžio, tad tinka beveik visų dydžių pirštams. Mano pirštai smulkūs ir iš pradžių buvo sudėtinga (sidabras - kietas metalas) tinkamai suspausti žiedą, kad jį būtų patogu dėvėti. Tačiau susitvarkiau ir dabar labai džiaugiuosi. Jei derinu žiedą prie auskarų, renkuosi nedidelius geltonos spalvos auskarus, tačiau dažniausiai ausyse lieka sidabriniai vinukai, o ant mano piršto karaliauja ir dėmesį sau pasiglemžia Draugystės žiedelis.


Kalvaitė Amber papuošalus šiuo metu yra atradę nemažas ratas mano draugų ir giminaičių, kuriems ne tik užrodžiau gamintojo puslapį, tačiau ir dovanoms pirkau: tai sėkmės linkintį pakabutį - amuletą, tai iltelę, tai kasdienius auskarus. Ir dovanai šie papuošalai puikiai tinka, mat atkeliauja labai dailiose, pilkose dėžutėse - tokiuose dovanoti negėda, o sau įsigytus papuošalus patogu juose laikyti. Suprantu, kad pradžioje gali šiek tiek išgąsdinti kiek aukštesnė kaina, tačiau kiekvieno įsigyto papuošalo kokybė nepriekaištinga, o jei dar įvertinsime gamintojų gebėjimą prisitaikyti prie pirkėjo, šiltą komunikaciją, patarimų gausą ir žinoma, kūrybiškumą. Kūrybą, kurios pagalba gintaro gaminiai tampa ne tik vyresnių damų reikalas, tačiau sužavi mergaitės ir merginas, moteris ir damas, berniukus, vaikinus ir vyrus. 

Susidomėjote? Kalvaitės ieškokite:
Facebook paskyroje, tiesioginės transliacijos vyksta sekmadieniais, 18 val.
Arba įsigykite gaminius internetinėje parduotuvėje.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Gerai parašyta,labai gražūs papuošalai ir tinkantys visiems

    AtsakytiPanaikinti
  2. aišku, kad gerai parašyta, gi reklama :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Komentaro autore, jums paspaudus ant įrašo nuskaite bapkes ir ibruko papuošalus? Ir gerai, kad reklama, duok dieve puslapio autorė bent kiek gavo pinigų uz įrašą, ji tiek metų net savaitgaliais rašo įrašus, vertina produktus

      Panaikinti
    2. Ech, kaip būčiau norėjusi tokią krūvą gintarų gauti ar piniginį atlygį. Jei jums įdomu - niekas nesiūlė ir negavau nei gintaro dirbinių, nei pinigų (tokius atvejus bloge pažymiu privalomu žymėjimu įrašo apačioje). Dalinuosi savo nuomone tinklaraštyje - visai faina man pačiai atrasti naujų lietuvių gamintojų ir kūrėjų ir man atrodė jums bus faina paskaityti, o jei dar nežinojote ir pasižvalgyti būtent po šio gamintojo dirbinius. Šis įrašas gimė iš meilės naujai atrastiems gintaro papuošalams ir gamintojo kruopštumas, kūrybiškumas.

      Panaikinti
    3. Tai ką aprašė gintarų mylėtoja 100% tiesa…Pati perku ir stebiu Kalvaitė Amber feisbukečia gintarų šeimos dinastija,kurie išlaiko kokybę,modernumą palei kiekvieno pirkėjo norą,net daro individualiai užsakymus….Ir dovanos iš Kalvaitės Amber tikra tiesa…Ale nei vieno žodelio nepameluota,prisijungę į live ar el.parduotuvę įsitikinsite tuo patys…

      Panaikinti

Rašyti komentarą