ORIFLAME "Divine" kvapnusis vanduo moterims

Aš jau kelis kartus esu minėjusi, kad per ateinančius metus bus daugiau aromatų mano namuose, tad ir daugiau įrašų apie aromatus tinklaraštyje. Nieko brangaus ar beprotiško, nieko išskirtinai nišinio aš neieškau, bet šiuo metu leidžiuosi į dviprasmę kelionę: atsimenu senus aromatus ir atrandu naujus. Kažkada senai esu minėjusi, kad buvau tiek Avon, tiek Oriflame konsultantė ir nepasakyčiau, kad prastai sukausi - visai neblogai, tačiau jau po antrųjų studijų metų laiką pasirinkau investuoti į tikrą darbą, o ne MLM verslą. Tuo metu pasilikti galimybės daryti užsakymus tik dėl savęs nebuvo, tad tyliai ramiai palikau abi kompanijas. Šiai dienai žinau, kad abi jos suteikia galimybę prisijungti paprastiems vartotojams, nesiekiantiems uždarbiauti ir užsisakinėti produktus su nuolaida tik sau. Taip ir padariau su Oriflame ir turėjau kelis kuklius užsakymus su tikslu prisiminti senai mylėtus kvepalus, kuriuos naudojau studijuodama, kuriuos daugiau mažiau mylėjau ir galbūt atrasti kažką naujo? Kas ten žino. O kol kas buvau įsigijusi Divine aromatą, kurį pirmą kart bandžiau 2006-2007 metais! Jis šiek tiek per laiką pakito, tačiau apie viską iš eilės.


Produktas: ORIFLAME "Divine" kvapnusis vanduo moterims (EDP)
Gamintojas: "Oriflame Cosmetics". Pagaminta Lenkijoje
Tūris: 50 ml
Leidimo metai: 2002 m.
Aromato kūrėjas: Jean Jacques
Kaina: 33,00 Eur
Kur galima įsigyti: Oriflame.lt internetu arba iš Oriflame konsultantų
Kvapo kategorija: gėlių 

Gamintojo aprašymas: Jauskitės it žvaigždė ir spindėkite kiekvieną akimirką su naujuoju „Divine“ aromatu, kuriame atsiskleidžia galingas gėlių kvapas. Nuostabi baltųjų gėlių puokštė iš lelijų ir frezijų spindi širdyje, o gaivios natos suteikia kvapui lengvumo, kad šis užburiantis aromatas taptų tobulu kasdieniu aromatu. Prabangus, naujo dizaino buteliukas, įkvėptas gražių „haute couture“ suknelių.

Rafinuotos našlaičių, bambukų ir hiacintų gėlių natos atveria neįtikėtiną aromatą, suteikiantį malonų pirmąjį įspūdį. Aromato širdyje atsiveria nuostabių baltųjų gėlių puokštė iš lelijų, rožių, jazminų ir frezijų, spinduliuojanti galingu ir nepamirštamu moterišku grožiu. Jausmingos sumedėjusios sandalmedžio ir baltųjų muskusų natos dvelkia amžinybe ir išskirtine kokybe.

ČIA

Viršutinė nata: našlaitė, bambukas, hiacintas
Širdies nata: rožė, lelija, jazminas, frezija
Apatinė nata: slyvos, maltasis muskusas, santalmedis


Sudėtis: ALCOHOL DENAT., AQUA, PARFUM, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, BENZYL SALICYLATE, ALPHA - ISOMETHYL IONONE, HYDROXYCITRONELLAL, LINALOOL, CITRONELLOL, LIMONENE, EUGENOL, GERANIOL, PHENOXYETHANOL
+/-: CI 42090, CI 17200.
ČIA

Pakuotė. Nuo aromato paleidimo į rinką pakuotė keitėsi bent kelis kartus: aš atsimenu tris - pirmasis buteliukas buvo apvalus volelis, antras kartas, kurį pati turėjau - lenktos formos ir dabartinis. Nors greičiausiai per tą laikotarpį galima būtų rasti dar kelias versijas?

Kartoninė dėžutė aukšta, kvadrato formos, puošta aukso spalvos ir skirtingų mėlynų atspalvių akcentais. Aš prisimenu beveik baltą kartoninę, turėtą paskutinį kartą. Pakuotės forma primena moterišką suknelę, skaidraus stiklo su aukso spalvos apvaliu dangteliu. Nelabai patinka man tas aromato užrašas ant kamštelio - jo galėtų nebūti ir tokiu atveju pakuotė atrodytų ženkliai elegantiškiau. Tačiau turiu pripažinti, kad aukso spalvos kamštelis ir mėlynai dažytas aromatas iš ties puošia buteliuką.


Kvapas. Uostau, testuoju šį aromatą ir man regis jis šiek tiek kitoks, nei prisimenu, tačiau pagrindinis kvapo išskirtinumas išliko visiškai toks pat. Tik pasipurškus ant odos jaučiamas gaivus, tačiau kartu ir pudrinis kvapas. Pudriškoms našlaičių ir hiacintų natoms gaivumo duoda greičiausiai bambukas. Pradinė nata labai gaivi, primena vandenį, tačiau ne jūros - jūros vanduo tyras, galima užuosti gaivą ir druską, o čia, pudriškumas man labai primena didelį ežerą, kurį supa vandens augalai, kuris turi gylio, ramų ir bemaž be jokio bangavimo.

Netrukus pirmąsias natas papildo baltų gėlių puokštė, suteikianti aromatui muiliškumo, puikiai jaučiu visas keturias gėles (rožės, lelijos, jazminas, frezija), kurios darniai suskamba neužgoždamos viena kitos ir nesislėpdamos. Retas gėlių akordas taip harmoningai sugroja aromate - dažniausiai kažkurios gėlės dominuoja, o kitos tik lengva papildo dominantes. Divine gėlės skamba dieviškai, kaip lygiavertės aromato kompanionės.

Apatinėje aromato natoje ryškiausiai suskamba muskusas ir santalmedis. Deja, tačiau slyvos man nesugroja taip, kaip tikėjausi, labiau primena džiovintas slyvas, kurios dar atneša savotiško sausumo ir prislopina viršutinės natos vandenį primenantį gaivumą. Galiausiai nudžiūvus ant odos jaučiu gardų muskuso, baltų gėlių ir vos jaučiamą kvapą. "Divine" "švarus", gaivus, moteriškas, elegantiškas aromatas, lengvas ant odos, nesukeliantis čiaudulio ir oi kaip puikiai gaivinantis dabartinių karščių metu!

ČIA

Mano nuomone, kvapas tinkamiausias:
     ☀ vasaros sezonui;
     ☄ dienos metui.

Aš puikiai prisimenu, kad šis kvapas ant mano odos išlikdavo be jokio vargo apie 7 valandas, bemaž visą dieną ir tik retkarčiais man reikėdavo atnaujinti, kai uoslei vėl norėjosi atidarančių natų gaivos. Deja, po transformacijų manau gerokai nukentėjo ir kvapo išlikimas. Divine ant mano odos išlieka 4-6 val. Teisybės dėlei jau po 4 valandų aromatas gana stipriai nuslopsta ir aš jau norėčiau atnaujinti, tačiau iš esmės jaučiamas apie 6 valandas. 
Tai nėra stiprus aromatas, juo neužpildysite viso kambario tik į jį įėjus. Manau jaučiamas daugmaž 30-40 cm nuo kūno odos, kiek mažiau nei per ištiestą ranką. Dienai stiprumo visiškai nereikia, ypač, kai taip karšta, tačiau ilgesnis išlikimas tikrai pradžiugintų.


Unikalus gaivus, ežero vandenį primenantis kvapas su muilišku poskoniu. Nors kvapas per 20 metų nuo jo atsiradimo kelis kartus keitėsi, tačiau jo pagrindas vis dar toks pat - kvepia 'švariai', lengvai, moteriškai ir elegantiškai. Dėl silpnos projekcijos kvapas netinkamas vakarams, tačiau puikiai tiks karštoms vasaros dienoms, tokioms kaip ši - tos vandens natos atrodo gaivina mintis ir kūną.

Aromatas panašus į:
- GIORGIO BERVERLY HILLS "Giorgio Beverly Hills Blue"
- FRAGONARD "Ile d'Amour"
- GIORGIO ARMANI "Acqua di Gio"




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai