BOTANICA by AIR WICK purškiami namų kvapai: "Caribbean Vetiver & Sandalwood"; "Island Rose & African Geranium"; "Maroccan Mint & Pink Grapefruit"

O šiandien man norisi su jumis trumpai pasidalinti purškiamų namų kvapų ar tai oro gaiviklių nuomone. Pastaruosius bent porą metų šiuos kvapus naudoju vonios kambaryje. Anksčiau ten karaliavo areozoliniai puršiklių, kurių vengiu dėl aplinkos taršos ir mano plaučių reakcijos į didžiąją dalį areozolinių purškiklių. Jau daug metų renkuosi vandens pagrindo oro gaiviklius ir tik darbe dar tenka pasinaudoti areozoliniu. Na o namuose, namuose pakaitomis naudoju tris Botanica purškiklius, kuriuos renkuosi ir priklausomai nuo nuotaikos ir pagal sezoną.


 "Caribbean Vetiver & Sandalwood"
karibinių vetiverijų ir santalų kvapo.

Šio kvapo etiketė pirmą kart renkantis man pasirodė pati patraukliausia, tad pamenu, kad pirmam bandymui nusipirkau šio kvapo pakuotę ir nusivyliau. Tiesa ta, kad kvapnusis auksabarzdis ir santalo mediena, be pridėtų gėlių kvapų (o jų čia nėra), kvepia labai vyriškai. Kvapas gaivus, malonus, tačiau jokių abejonių - tik papuškus jaučiu aromatą, labiausiai primenantį klasikinius vyriškus kvepalus. Šį kvapą dažniausiai naudoju pereinamuoju metų laiku, kai šaltą sezoną keičia šiltas ir atvirkščiai. Abiem mano vyrams šis kvapas labai patinka, aš irgi visai mėgaujuosi, bet jei gyvenčiau viena - šio kvapo nesirinkčiau - moteriškumo šlakelio labai trūksta.

"Island Rose & African Geranium"
egzotinių rožių ir afrikinių snapučių kvapo.

Trūksta moteriškumo? Šis kvapas yra moteriškumo bomba ir jau rožinėmis gėlėmis iš tolo šviečianti pakuotė tą simbolizuoja. Žinote, kaip būna su moteriškais kvapais: tai šleikščiai saldus, tai nemalonus. Tik ne šis, jis man kvepia gaiviomis, moteriškomis, švelniomis, šiek tiek saldumo turinčiomis gėlėmis. Purškiklis man labiausiai patinka pavasario ir vasaros metui, kartais ir ankstyvą rudenį. Malonus, švelnus ir visiškai tinkamas kambario orui kvėpinti.

"Maroccan Mint & Pink Grapefruit"
marokinių mėtų ir rausvų greipfrutų kvapo

Pats gaiviausias, pats vasariškiausias aromatas su karčiai rūgščia greipfrutų nata ir jaučiama saldžia mėta. Taip, saldžia - keista, bet aromatas turi saldumo - jo čia lyg ir nesitikėtum. Tačiau tikiesi rūgštumo, dėl etiketėje matomų citrusinių vaisių. Šis kvapas maloniai gaivina - man labai patinka greipfrutų kvapas, tad juo galėčiau mėgautis visus metus, tačiau dažniausiai naudojame šiltuoju metų laiku.


Šie kvapai nėra iš tų, kurie gali išlikti visą amžinybę,  o ir kainos kategorija tą aiškiai pasako. Išlikimas man pasirodė trumpesnis, nei pageidaučiau. Purškiklius dažniausiai naudojame vonios kambariui, tad iki valandos išliekantis kvapas neerzina - to visiškai pakanka. Aromatai stiprūs, tad net ir didesnėje patalpoje puikiai jaučiami. Man asmeniškai šie kvapai tiesiog nepriekaištingai gardžiai kvepia, ypatingai paskutinis, džiaugiuosi, kad pakuotę po naudojimo išmesiu perdirbimui ir nereikės sukti galvos, kad dar viena pakuote užteršiau aplinką. Man šiek purškikliai vonios kambaryje labai pasiteisino.

Ar jūs esate bandę? Kokius kvapus renkatės namuose? Ar naudojate areozolinius purškiklius?


Gamintojas: "Reckitt Benckiser"/ Air Wick. Pagaminta Lenkijoje 
Kiekis: 1 buteliuke 236 ml
Kaina: 4,99 Eur/vnt. 




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Man su Air Wick kompanijos gaminiais kažkaip nesiseka susidraugauti, kiek teko turėti jų žvakių, parsinešus į namus kvapas pasirodydavo labai per stiprus, pradėdavo nuo jo tiesiog pykinti (nors uostant parduotuvėje viskas buvo gerai) ir tekdavo atsisveikinti su jomis...
    Areozolinių purškiklių nebenaudojame jau labai seniai, net nepamenu, kada tokį turėjome, turbūt prieš gerą dešimtmetį.
    Dabar naudoju amelum firmos namų purškiklį, gavau dovanų, na, gal šiek tiek per saldus, man patinka gaivesni. Bet šiaip kvepia maloniai, na, tik kaina didoka.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Žvakės iš ties labai stiprios - aš jas deginu labai trumpai, labai greit prisipildo kvapo namai.
      Patikrinau Amelum - tikrai brangoka, bet gal ilgam pakanka?

      Panaikinti
  2. "Užmačiau" netyčia, tad pranešu, kad maximoje švaros mugė ir oro gaivikliems šiems botanica 50 proc.nuolaida :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Droge 45proc.nuolaida

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą