PHYSICIANS FORMULA "Organic Wear" Organic Rose Oil - lūpų šveitiklis su rožių aliejumi

Lūpų šveitikliai nėra būtina kosmetikos priemonė, kurią privaloma turėti. Tiesą sakant lūpų šveitiklius lengva pakeisti cukraus ir aliejaus mišiniu, pagamintu namuose, lūpas galima nušveisti drėgnu rankšluosčiu ar dantų šepetėliu. Tačiau lūpų šveitikliai man asmeniškai patinka - naudodama juos jaučiuosi geriau - kas kart naudojant matinius dažus būtinai nušveičiu lūpas, kad jos atrodytų maksimaliai lygios, o dažai - nepriekaištingai. Šį kart turiu nepigų šveitiklį iš Physicians Formula, kurio pakuotė dabar yra pasikeitusi, tačiau tiek formulė, tiek greičiausiai ir visa kita išliko lygiai tokie pat. Tad kokie mano potyriai.


Produktas: PHYSICIANS FORMULA "Organic Wear" Organic Rose Oil - lūpų šveitiklis su rožių aliejumi
Gamintojas: "Physicians Formula" Inc. Pagaminta JAV
Paskirtis: nušveisti lūpas, pašalinti negyvas lūpų odos ląsteles, maitinti
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: šveitimo efektas
Labiausiai nepatiko: konsistencija
Tūris: 14,2 g
Kaina: 11,49 Eur
Kur galima įsigyti: Eurokos

Ką žada gamintojas: Švelnus šveitiklis atgaivina sausas šerpetojančias lūpas, pašalina negyvas odos ląsteles. Priemonė pasižymi maitinamosiomis savybėmis. 
Sudėtyje yra organinio erškėtuogių aliejaus, cukraus dalelių, sviestmedžių ir kokosų aliejų.
Naudojimas: Tepkite šveitikliu švarias lūpas, švelniai masažuokite, nuvalykite servetėle.


Pakuotė. Mano rankose senesnio leidimo pakuotė, kuri man atrodo ženkliai patrauklesnė ir gražesnė, nei dabartinė: šveitiklio indelis rožinio aukso spalvos dangteliu ir tvirto, skaidraus plastiko pagrindas. Pakuotėje radau tokio pat rožinio aukso spalvos šaukštelį priemonei kabinti. Pakuotė atkeliavo kartoninėje dėžutėje ant kurios prikrauta daug informacijos, dizainas akivaizdžiai perkrautas ir gal ne itin patrauklus. Man labiausiai patiko būtent matomas rožinio aukso spalvos akcentas.

Dabartinė pakuotė atrodo ženkliai paprastesnė - vietoje rožinės spalvos akcentų atsirado žalios spalvos intarpai. Dangtelio spalva pakito į paprastą baltą. Gal pakuotė taikosi prie knitančių tendencijų pakuočių pasaulyje, tačiau jau minėjau - senoji mano rankose man daug patrauklesnė ir dailesnė.

Kvapas švelnus gėlių aromatas. Kvapas neprimena tikro rožių kvapo, jaučiasi sintetinis aromatas, užuodžiu aliejus ar riebumą. Būna ir malonesnių kvapų, kita vertus - neerzina ir nėra atstumiantis.

Konsistencija. Man patinka drėgnesnės konsistencijos lūpų šveitikliai. Šiuo atveju šveitiklis labai sausas, tirštas, man labai trūksta lengvesnės, skystesnės konsistencijos. Su tokio tirštumo priemonė sunkiau dirbti, aliejai ilgiau tirpsta ant odos. Konsistencija neįkvepianti.


Sudėtis: SUCROSE, ROSA CANINA FRUIT OIL, COCOS NUCIFERA OILPOLYHYDROXYSTEARIC ACID, CERA ALBABRASSICA CAMPESTRIS/ ALEURITES FORDI OIL COPOLYMER, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, HELIANTHUS ANNUUS SEED WAX, AROMA, ROSA GALLICA FLOWER POWDER, CI 77491, CI 77742.


Poveikis. Lūpų šveitiklio sudėtis labai saugi naudoti: pagrindą sudaro šveitiklis - cukrus. Toliau seka erškėčių, kokosų aliejai, emulsiklis, bičių vaškas, rapsų aliejus, taukmedžių sviestas, saulėgrąžų vaškas, kvapiosios medžiagos, erškėtrožių vanduo ir du kosmetiniai dažikliai. Priemonės sudėtyje daug aliejų, kurie minkština ir kondicionuoja lūpų odą šveitimo metu ir vaškų, kurie suteikia priemonei konsistenciją.

Jau minėjau, kad man konsistencija pasirodė per sausa, ne mano skonio ir man ne itin maloni. Kita vertus, dėl sausos konsistencijos šveitiklio sunaudoju mažiau, produktas skalsesnis, tad pakaks ilgesniam laikui. Nuo kūno šilumos sudėtyje esantys aliejai patirpsta ir produktas tampa šiek tiek lengviau valdomas. 

Cukrus visai gerai šveičia lūpų odą, suteikdamas joms švelnumo ir malonaus lygumo. Tačiau man nepatinka, kad ant paviršiaus, net ir nuplovus vandeniu lieka vaškų ir aliejų. Lūpų oda apsunksta, tad norint jas gražiai padažyti, pavyzdžiui, matiniais dažais visus likučius nuvalyti būtina. Aš po šveitimo lūpų odą nuprausiu veido prausikliu, kuriuo plaunu makiažo likučius, kad būtų pašalinti visi likučiai ir jau tuomet, jei yra poreikis lūpas drėkinu balzamais. 

Iš esmės šveitiklis tikrai neblogas - sudėtis labai gera, priemonė efektyviai šveičia, produktas skalsus. Tačiau ne mano skoniui sausa, sunki konsistencija, man nepatinka, kad ant lūpų lieka rieboka plėvelė. Sunaudosiu, bet nemanau, kad verta šveitiklį pirkti pilna kaina - jei norisi išbandyti, rekomenduočiau palaukti akcijų.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai