ECOTOOLS "Precision Blush" - tikslus skaistalų šepetėlis Nr. 1306

Patogūs ir kokybiški makiažo šepetėliai padaro pusę darbo atliekant makiažą bei ruošiantis naujai dienai. Su patogiais įrankiais ženkliai paprasčiau pasiekti norimą rezultatą, o ir makiažą atlieku daug greičiau, nei įprastai. Nors dauguma daiktų jau yra mano namuose ir esu išpakavusi visus turimus makiažo šepetėlius, tačiau iš jų esu atsirinkusi gal 20-šimt, kuriuos pakaitomis naudoju nuolat. Ko iš ties reikia kasdieniam makiažui, - kempinėlės (ar šepetėlio) makiažo pagrindui; sausai pudrai, skaitalams ir bronzatui, hailateriui ir vieno antakių šepetėlio. Akių šepetėliai labai priklauso nuo kiekvieno poreikių, man regis jie nėra būtini, ypač kai nesidažoma šešėliais kasdien. Nors bloge nerodytų šepetėlių dar kelis turiu, bet šį kart man norisi jums trumpai papasakoti apie Ecotools skaistalams sukurtą šepetėlį.


Produktas: ECOTOOLS "Precision Blush" - tikslus skaistalų šepetėlis Nr.1306
Gamintojas: "Ecotools." JAV. Pagaminta Kinijoje
Paskirtis: biriems, kreminiams ir kompaktiniams skaistalams padengti
Medžiagos: sintetiniai plaukeliai, aliuminis, bambukas
Labiausiai patiko: švelnūs šereliai
Labiausiai nepatiko: nepatogi galvutės forma
Matmenys: šepetėlio ilgis 16,5 cm; šerelių ilgis: 3 cm
Kaina: 8,49 Eur
Kur galima įsigyti: Douglas, topbeauty.lt

Ką žada gamintojas: Skaitsalų šepetėlis skirtas tiksliam birių, kreminių ir kompaktinių skaistalų padengimą ant veido.


Makiažo šepetėlis atkeliavo paprastoje įmautėje, kurios viena pusė skaidraus plastiko, o kita - žalios spalvos medžiagos. Ant pakuotės dar papildomai užmauta popierinė etiketė, ant kurios pateikta informacija apie gaminį. Tiesa, aš visiškai nesuprantu kodėl gamintojas pakuotei pasirinko plastiką susiūtą su medžiaga? Norėdama išmesti rūšiuoti turėsiu nuardyti medžiagas vieną nuo kitos. O ar ši kompanija nėra apie ekologiją, gamtą ir tvarius sprendimus? Tarkime, tokia įmautė gal būtų patogi įsimesti šepetėlį kelionei, tačiau ji per stipriai suspaudžia plaukelius, tad kelionės metu gali deformuoti šepetėlio formą. Ir vėl... nepatogu ir neapgalvota... Įmautę aš mesiu į perdirbimą, tačiau prieš tai dar turėsiu papildomo darbo.


Makiažo šepetėlis pagamintas iš bambuko ir itin švelnių, sintetinių šerelių. Bambukinis kotelis masyvus, patogus laikyti rankose. Tačiau nesupratu, kodėl gamintojas nusprendė, kad šepetėlio galvutę reikia sudėti suspausta, plokščia forma? Ši forma visiškai netinka skaistalams dengti. Tokio tipo, plokšti šepetėliai tinkami bronzatui, nes brėžia griežtą liniją. Apskritai plaukeliai man pasirodė nors ir maloniai švelnūs, bet paėmus produkto - šepetėlis pirmu prisilietimu viską ir padengia ant veido. Būtent dėl to priemones šepetėliu sunku išsklaidyti kosmetikos produktus. 


Aš labai norėjau, kad šis šepetėlis pasiteisintų, tačiau jo forma tiesiog netinka nei kreminiams, nei kompaktiniams, nei biriems skaistalams padengti. Plokščia šepetėlio forma atitinka skruostikaulio vietą, kurią dažome bronzatu, bet ne skaistalų dengimo sritį. Šepetėlis dengia priemones griežta linija, o sklaidymui man reikia dar vieno, papildomo šepetėlio. Daug paprasčiau iš karto imti patogų skaistalų šepetėlį, nei žaisti su šituo. Manau kol kas šis įrankis pas mane pagyvens, tačiau nemanau, kad labai ilgai. Jis manęs nedžiugina, jis man nepatinka, su juo sunku ir nepatogu dirbti. Bent jau ne su skaistalais, kaip nurodo gamintojas.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai