LES PETITS PLAISIRS "Coco" tualetinis vanduo moterims

Liepa žinia pats karščiausias metų mėnuo, tačiau aš nusprendžiau liepą kiek rimčiau išbandyti praeitais metais įsigytą Les Petits Plaisirs tualetinį vandenį su kokosais. Kokosai yra vieni mylimiausių mano riešutų, bet kai šiuo metu jų negaliu valgyti (ir dar porą metų negalėsiu), tad tikriausiai dėl to, man labai norisi kokosų aromato ant odos. Pastaruoju metu pradėjau dairytis į visas kokosų aromato priemones: kūno prausiklius, dulksnas, šampūnus, losjonus kūnui, bet ką ir viską, kur būtų kokosų aromato. Tad tokiam metui, labai vietoje ir labai laiku atradau tualetinį vandenį su kokosų aromatu, tad šį kart apie aromatą ir mano potyrius.


Produktas: LES PETITS PLAISIRS "Coco" tualetinis vanduo moterims (EDT)
Gamintojas: "Berdoues Parfumes ET Cosmetiques" Spbh. Pagaminta Prancūzijoje
Leidimo metai: 2008 m.
Tūris: 110 ml
Kaina: 7,49 Eur
Kur galima įsigyti: Eurokos
Kvapo kategorija: gurmaniškas

Gamintojo aprašymas: Gurmaniškas, saulėtas, pudrinis!
Gurmaniškas, saulėtas tualetinis vanduo, kuriame subtilus kokosas, vandens natos ir bergamotės susilieja su paslaptingu jazminu. Subtiliai žaižaruojanti vanilė aromate sukels priklausomybę tualetiniam vandeniui!

ČIA

Viršutinė nata: bergamotė, migdolų žiedai
Širdies nata: kokosas, jazminas
Apatinė nata: tongapupės, muskusas


Sudėtis: Alcohol Denat., Aqua, Parfum, Styrene/ Acrylates Copolymer, Benzyl Salicylate, Coumarin, Hexyl Cinnamal.


Pakuotė. Skaidraus stiklo, apvalainas buteliukas su aukso spalvos metalo kamšteliu. Stebiuosi, kad tokios didelės talpos produktui, buteliukas atrodo iš ties labai kompaktiškas, patogus ir talpus. Ne kartą jį buvau įsimetusi į rankinuką ir vežiausi su savimi tiek į darbą, tiek į išvykas, tiek į paplūdimį. 

Stiklinis buteliukas neturi papildomos kartoninės pakuotės ir tai yra šiek tiek neįprasta. Kita vertus, - gal ir nereikia? Visa informacija patalpinta ant etiketės, užklijuotos ant buteliuko. Gamintojas, taupydamas gamybos kaštams, gali priemonę parduoti pigiau. Tiesa, etiketė irgi gana paprasta, puošta kokosų paveikslėliais baltame fone. Tačiau jos regis visiškai pakako patraukti mano dėmesį.


Kvapas. Šis aromatas turėtų kvepėti gėlėmis, kokosu ir muskusu - gurmaniškomis ir gėlėtomis natomis. Tik pasipurškus pirmus kartus galvojau, kad žiauriai suklydau nusprendusi nusipirkti, nes... stipri bergamotė ir alkoholis ant odos kvepia prastai ir labai pigiai. Tačiau neilgai trukus bergamotė prislopsta ir visai dingsta, užleisdama vietą saldžiam kokosų aromatui. Trečiuoju įkvėpimu kokosų natos nesimaišo su jazminu, kaip buvo žadėta, tačiau kokosas keičiasi formuojasi, tampa kremiškesnis, duslesnis. Galiausiai ant mano odos, prie pat prie pat odos paviršiaus kvapas nudžiūva kreminiu, švelniu, minkštu kokoso aromatu.

Kreminį kokoso kvapą jaučiu tik prie pat savo odos, tačiau jis man iš ties labai patinka - nuteikia jaukiai, šiltai ir maloniai. Galutinė kreminio kokoso nata labai švelni, labiau primena kūno ar plaukų priežiūros produktus su kokoso aromatu, bet kai taip karšta, toks aromatas man labai patinka. Manau būtų puikus pagrindas sluoksniavimui su kitais kvepalais arba tiktų jaunoms mergaitėms, kurioms dar nereikia uoslę rėžiančių, aštrų, kvapą gniaužiančių kvepalų.

ČIA

Mano nuomone, kvapas tinkamiausias:
     ☀ vasaros sezonui;
     ☀ dienos metui.

Nudžiūvęs ant odos kvapas jaučiasi tik uostant odą, o galiausiai, po kokios valandos aš jo visai nebeužuodžiu. Iš pradžių galvojau, kad jis tiek ir teišlieka, kol nepradėjau gauti komplimentų iš aplinkinių dėl malonaus kokosų kvapo debesėlio aplink mane. Vadinasi tualetinis vanduo išlieka tikrai ilgiau ir jaučiamas geriau, nei man atrodo, klausiau vyro kas pusvalandį ir padariau išvadą, kad aplinkiniams jaučiamas per maždaug 30 cm nuo odos ir išlieka maždaug 3 valandas. Jei nebūčiau gavusi komplimentų ir klaususi aplinkinių, manyčiau, kad išlieka iki 1,5 val. ir jaučiasi tik prie pat odos. Bet ne, kvapas ir jaučiasi geriau ir išlieka ilgiau, nei man atrodo - čia toks apgaulingas tualetinis vanduo, sugebantis apgauti mano uoslę.


Kreminis, minkštas kokosų aromatas, labiau primenantis kūno dulksnas ar kokosu kvepiantį šampūną, nei kvepalus (kad ir tualetinį vandenį). Tačiau per šį mėnesį pamilau keistą, kreminį aromatą ir to silpno, nestipraus kokosų dvelksmo visiškai pakako šiltoms dienoms, kai norėjosi šilto, malonaus, minkšto, jaukaus kreminio kokosų debesėlio. Tereikia tik pralaukti, kol kvapas nusistovės ant odos. 

Gal tai nėra aukščiausios parfumerijos kūrinys, tačiau man jis patinka ir galvoju, kad nežinau nieko panašaus. Tad šį kart klausiu jūsų - ar turite mylimus kokosu kvepiančius kvepalus? Pasidalinkite, kaip tik tokių šiuo metu labai ieškau.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. O man nepasisekė su šios firmos kvepalais - užsinorėjau karamelės, bet... tai buvo klaida :D Cheminis, šleikščiai saldus kvapas, baisu ir tiek. Keliavo į šiukšlių dėžę. Gaila.
    Pamėgau lenkišką kūno sviestą Verona Vegebar su kokosais iš Camelia, kaina juokinga, bet labai gerai drėkina, greit susigeria, jokio riebumo, jau nusipirkau dar su -40proc. perkant 2 ir dar 10 proc.nuolaida su kodu :) Gal tik pakuotė tokia neviliojanti, bet šiuo atveju tiek jau to. Kvapas taip pat man patinka, kažkodėl primena kokosinius ledus su romu :D Bet čia tik mano asociacijos, gal jums kvepėtų visai kitaip...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man labai nepatiko tik pasipurškus kvapas, bet tas nudžiūvęs ant odos kvepia maloniai. nėra toks, kad su mielu noru kartočiau ar būtinai reikia pirkti naują pakuotę ir nuolat turėti. Bet nieko prasto.
      Ačiū už rekomendaciją, pasižvalgysiu Vegebar kūno sviesto ;)

      Panaikinti

Rašyti komentarą