#107/2023 Birželio mėnesį baigiau.

Jau? Rimtai, jau liepa? Sunku patikėti, kad vasara jau įsibėgėjo, nors šiltų dienų buvo vos kelios - nepalyginus su praėjusia vasara. Man labai trūksta šilumos, trūksta karštesnių orų, trūksta saulės. Šį mėnesį turėsiu ir atostogas, tad labai tikiuosi, kad orai pasitaisys ir bent jau atostogos bus saulėtos ir maloniai šiltos. Na o aš, tradiciškai, pirmąją mėnesio dieną noriu su jumis pasidalinti priemonių krepšeliu, kuriame kaupiau baigtas pakuotes visą mėnesį ir labai noriu pasidalinti galutine nuomone apie kiekvieną priemonę.


Kūnui

Puikus losjonas šiltuoju metų laiku, kai reikia greitai susigeriančios priemonės ir intensyvaus drėkinimo su maloniu gaivinančiu efektu. Patiko, tiesą pasakius mielai pakartočiau, bet tik vasaros metu - rudenį ir žiemą norisi sunkesnių, labiau maitinančių priemonių.

Visai fainas, gana elementarus kreminis prausiklis, kuris švariai prausia ir maloniai kvepia. Visai smagu būtų ateityje išbandyti daugiau Nivea prausiklių su įvairesniais aromatais, mačiau visai įdomių kvapų.

MĖGINYS.
Naudojant jaučiausi visai gerai, patiko, kad greit susigeria į odą, maloniai kvepia. Naudodama jaučiausi gana saugiai apsiniaukusią dieną, tačiau saulėtą dieną būčiau nerimavusi dėl per mažo SFP faktoriaus. Apsaugai nuo saulės įvertinti vien tik mėginio nepakanka, šiuo atveju tik pradžiugino maloni tekstūra, o visam kitam įvertinti reiktų daugiau produktų ir ne vieno naudojimo.





Kaip ir tikėjausi, šios priemonės nėra skalsios ir susinaudojo ženkliai greičiau, nei esu pratusi.  Po šios trijulės mano plaukai atrodo ir jaučiasi fantastiškai - plaukai lyg šilkelis, lygūs, itin švelnūs, paklusnūs ir spindintys - jokio vėlimosi nebeliko. Kas mane neramina naudojant šią trijulę? Mano galvos oda niežti po kelių kartų naudojant tik šią trijulę - pleiskanų nemačiau, bet man neramu. Ir šiuo metu mano plaukai slenka saujomis, tačiau dėl to mesti šešėlio trijulei negaliu - gali būti, kad slinkimas susijęs su sezoniniu slinkimu arba... po milžiniško streso vėlyvą pavasarį (milžiniško streso, kai nei valgyti, nei dirbti normaliai nesugebėjau), po truputį atlėgstant stresui, išlenda poveikis organizmui, įskaitant ir plaukus. Naudoti dėl poveikio plaukams labai verta - efektas stulbinantis ir vienas geriausių per pastaruosius penkis metus! Tačiau jautresnei odai nerekomenduoju - gali sudirginti ar paskatinti pleiskanų atsiradimą.

Veidui

Vienas iš tų retų atvejų, kai lakštinė kaukė nepalieka lipnumo jausmo. Ši kaukė ramina ir drėkina veido odą, suteikia skaistumo. Manau labai tiktų po saulės, patiko, tad mielai kartočiau.

Visa karuselė pojūčių su šia kauke - ji vėsino odą, veidas dilgčiojo tarsi šaldant ledu. Kaukė suteikė odai skaistumo, švarumo, lygumo ir švelnumo. Tačiau man pritrūko drėkinamojo efekto.

Prabangiai supakuotas ir jus apgauti skirtas produktas, nes tepant atrodys, kad veidas skaistus, itin lygus ir švelnus, tačiau tiesa ta, kad lygumo efektą suteikia silikonai, kuriuos nuplovus nuo odos, jokio efekto nelieka. Jau nekalbu apie sudėtyje esantį alkoholį, kuris ilgo naudojimo eigoje turės neigiamos įtakos odos būklei. Kremo likučius sutepiau pėdoms, nes veidui neprisiverčiau. O nustojus naudoti ir veido oda ženkliai pagerėjo. Žinoma, kad nekartočiau ir niekam nerekomenduočiau.

Kartoju jau ne pirmą kartą ir džiaugiuosi, kaukė maitina odą, suteikia skaistumo, švelnumo ir lygumo. Aš nemasažuoju tų grūdelių į veido odą, nes tiesiog per grubu, švelniai nuplaunu vandeniu ir džiaugiuosi efektu. Mielai pakartočiau.

Nors tik nuėmus atrodė, kad efektas visai neblogas, tačiau veido oda netruko sureaguoti į alkoholį ar kažką priemonės sudėtyje. Nieko gero, nei vienam odos tipui nerekomenduočiau. Ši kaukė neverta dėmesio.

Suteikė intensyvaus švelnumo, skaistumo, oda jautė malonų komfortą, atrodė pamaitinta. Tiek vizualiai veidas atrodė puikiai, tiek jautėsi komfortiškai. Vis gi, kaukė man pasirodė per brangi - tokios kainos kategorijos produktuose jau norisi matyti rimtesnį, pvz priešraukšlinį efektą.

Burnos higiena

Pasta nepriekaištingai valo, šalina apnašas, ilgam suteikia gaivos ir švaros pojūtį, sudėtyje yra pakankamas flourido kiekis. Tačiau sudėtis nėra nepriekaištinga, tad Colgate tikrai netinka kasdieniam, nuolatiniam naudojimui. Kartosime, tačiau tik retkarčiais, kai norisi efektyvesnio šveitimo tarp švelnesnių, kasdien naudojamų priemonių.

Nustebino poveikiu ir efektyvumu - puikiai valo, tikrai puikiai šalina apnašas, balina ir suteikia nepriekaištingą gaivos pojūtį. Turint breketus, tabletes man sunkoka sukramtyti iki reikiamos konsistencijos, tačiau manau, kad ši pasta puikiai tinka vasaros sezonui, kelionėms visoms transporto priemonėmis ir visomis kryptimis. Labai patiko, mielai pakartočiau, jei ne kieta konsistencija.

Rankoms ir kojoms

Ech, kaip vėlai aš šią kaukę užsidėjau... Mano pėdos tik dabar nusilupo, bet birželį... birželį net ir šiltomis dienomis teko vaikščioti su kojinaitėmis ir kedukais, nes atviros basutės atidengia neesteti6kai atrodančias, besilupančias pėdas. Mielai pakartočiau kitais metais, bet žymiai anksčiau, balandžio pabaiga ir gegužės pradžia tokioms priemonėms tinkamiausias laikas.

Haan rankų dezinfekavimo priemonės yra puikios, skalsios, maloniai kvepiančios ir pakanka gan ilgam laikui. Ši kvepėjo šviežiai nupjauta žole. Viskas būtų puiku, jei ne pakuotė... gamintojas pristato pakuotę kaip daugkartinę, tačiau ištuštinus originalią pakuotę ji jau būna stipriai nusitrynusi ir nelabai betinkama naudoti - nesijaučiu gerai nešiodama tokią nutrintą pakuotę, tad man tas papildymo reikalas netinka. Nepaisant to - mielai pakartočiau.

Myliu šio gamintojo muilus ir visuomet su didžiuliu smalsumu išbandau naujus aromatus, naujas serijas. Sardinijai dedikuotas kvapas nėra mano mylimiausias, kvepia neprinokusiais vaisiais, sausa žaluma. Lyg ir nieko atstumiančio, tačiau ši kompanija turi tiek daug įvairių kvapų ir nemažai jų man labai patinka. Sardinijos kvapo nekartočiau, bet ir toliau naudosiu gamintojo muilus.

Paprastas, elementarus muilas su kreminėmis putomis ir maloniu aromatu. Nieko blogo, bet iš Rituals tikėjausi daugiau, norėjosi daugiau kokybės, intensyvesnio kvapo. Va manau, kad būtent gabalinių muilų iš Rituals nekartočiau - man norėjosi daugiau įspūdžio.

Nagams

Sunaudojau apie pusę ir paskui pamiršau, nebesinorėjo tokio efekto, tad natūralu, kad per laiką sukietėjo tiek, kad nebeįmanoma naudoti. Metas atsisveikinti. Šiaip tokie efektai labai faini kai norisi pakeisti pabodusį vienspalvį manikiūrą. Patiko.

Gal koks ketvirtadalis liko, bet nebeprisiverčiu naudoti, noriu spalvotų nagų, noriu vėl lakuotis nagus. O ir priemonė man nepatiko - perlakuoti tekdavo kas antrą dieną, o tai suvalgydavo labai daug laiko. Būtų gerai, jei bent efektas būtų vertas laiko sąnaudų, tačiau ne, nevertas. Gaila, bet man ši priemonė nepasiteisino.

Tiesiog sukietėjo ir apie pusę buteliuko priemonės metu lauk. Pigmentacija nebuvo tobula, nes reikėjo bent poros sluoksnių, o ir dengėsi sunkiai, pirmas sluoksnis su dryžiais. Nors lako kokybė nebuvo tobula, tačiau spalva man labai patiko. Visgi, aš šių lakų nekartočiau, pirmi kietėjimo požymiai pasimatė po metų, tik aš delsiau išmesti, tikėdamasi panaudoti. Na ir kokybė tikrai nėra tokia puiki, kaip tikėjausi.

O šio kokybė geresnė, pigmentacija intensyvi ir pakanka vos vieno sluoksnio. Tačiau lygiai taip pat greit sukietėjo buteliuke, tik aš vis tikėjausi nusipirkti specialų skiediklį ir dar panaudoti. Šiandien žinau, kad nepirksiu, tad noriu išmesti lauk. Nekartočiau šių lakų, man reikia ilgesnio gyvavimo laikotarpio - ta pačia spalva nesilakuoju nuolat, tad reikia, kad labai laikytų ilgesnį laiką nesudžiūvę.

Dekoratyvinė kosmetika

Šitą mažytę pakuotė naudojau nuo sausio ar gruodžio mėnesio! Iš ties ilgas laiko tarpas tokia nedidelei pakuotei ir manau, kad šiuo metu esu sunaudojusi beveik visą, na o likučiai stipriai suturštėjo ir naudoti jau nebemalonu. Koks tas tušas? Naudojimo eigoje pripratau, tačiau jau aišku, kad kažkokio didžiulio įspūdingo efekto tikrai nesuteiks, bet kasdienai visai neparastas. Gal tik kaina man atrodo per aukšta - už pusę kainos galime įsigyti fantastiškų, kokybiškų tušų, kurie suteiktų ženkliai didesnį efektą.
Jei gaučiau dovanų nesupykčiau, bet pati nepirkčiau.

Paprastas, juodas, minkštas akių pieštukas, kuris turėjo būti atsparus vandeniui, bet atsparus nebuvo, tad toks visiškai paprastas, puikiai pigmentuotas pieštukas. Aš jo nebaigiau, dar šiek tiek yra, tačiau jaučiu, kad šerdelė nebėra kreminė, priemonė pasausėjo, tikriausiai dengti ant odos nebėra malonu, tad atsisveikinu. Paprastas pieštukas, bet tikriausiai nekartočiau.

O šitą beveik pabaigiau, bet to galiuko jau nebekrapštysiu, lygiai taip pat konsistencija pasausėjo ir dengti ant odos jau nebėra malonu. Spalvoti pieštukai man labai patinka, bet labiau mėgstu automatinius, kurie išsisuka lauk ir galima patogiau naudoti be jokio papildomo drožimo. Šio spalva man patiko, pigmentacija buvo labai gera ir nemažai mane džiugino. Pakartočiau, bet manau kad šis pieštukas jau sunkiai randamas dalykas.

Produktui labai trūko pigmentacijos, tad bandydama ryškinti vis sluoksniuodavau ir rezultatas man labai nepatikdavo. Bet pačiai nuostaba, kad sunaudojau visai nemažai ir tikriausiai dėl to, kad tepiau vieną plonytį, kad ir persimatantį sluoksnį. Puikiai tiko kasdienai, kai norėjosi ryškesnio efekto. Likučių lauk nekrapštysiu, nes priemonė neverta dėmesio - nekartočiau.

Likučius metu lauk, nes neprisiverčiu naudoti. Dažai turėtų būti spindintys, bet tokie būna tik pasidažius, formulė pernelyg sausina lūpas ir nemaloniai ant jų jaučiasi. Dėmesio neverta ir apskritai šio gamintojo kosmetikos nerekomenduoju - nesvarbu, kad pigu, tačiau dėmesio neverta. Nekartočiau.

Nebaigiau, nes... man nepatiko spalva - ei, tokias spalvas nešioja močiutės (su visa pagarba močiutėms) ir man ji niekad nepatiko, erzino. Be reikalo tiek ilgai laikiau namuose, nes vis tiek po įrašo bandžiau naudoti tik porą kartų. Šių dažų kvapas lyg ir pradėjo keistis, o dar ir nenaudoju, tad metas atsisveikinti. Ne, tokios spalvos priemonės nenaudočiau, tiesiog ne man.

O šiuos pilnai pabaigiau, nes patiko natūrali, neutrali spalva, džiugino lengvas efektas ir itin paprastas padengimas. Rimmel lūpų dažai man iš ties patinka, tad mielai pakartočiau.

Pabaigiau ir tiesą pasakius su Burt's Bees balzamais darysiu pertraukėlę, nes pabodo. Vis dar manau, kad šios kompanijos lūpų balzamai yra patys geriausi, bet norisi kažkuo pakeisti ir išbandyti bent kelias lūpų priemones. Kažkada būtinai pakartosiu.

Gana senai turimi skaistalais, kuriuos prieš paimant naudoti atidžiai apžiūrėjau, apuosčiau, įvertinau, ar nesikeitė kvapas ir konsistencija. Šiuo atveju nesikeitė, tad nuspendžiau likučius sunaudoti, o jei nebūtų pavykę iki rudens - tiesiog būčiau išmetusi. Skaistalai buvo smagūs naudoti, labai intensyviai pigmentuoti, tad ir labai skalsūs ir labai lengva padauginti. Vienintelis didesnis trūkumas buvo tas, kad skaistalai greit nusitrindavo dienos eigoje, tad dažnai juos įsimesdavau į rankinės kosmetinę ir dienos eigoje atšviežindavau spalvą. Žinau, kad šių skaistalų nebegamina, o ir kompanijos formulės jau ženkliai patobulėjusio, tad pasidžiaugiau ir atsisveikinu - buvo smagu, ryšku, gaivu.

Nors nuotraukoje nesimato, tačiau kempinėlė labai aptrupėjusi. Jausmas dažantis buvo lyg porolonu ant veido, trūko tvirtumo. Nors naudoti galima, bet kokybės kempinėlėms trūksta.
Aš išbandžiau ir nemanau, kad kartočiau, tiesiog neverta, panašia kaina galima nusipirkti vieną kokybiškesnę.

Aromatai

Praktiškai visą buteliuką supurškiau testuodama, tad nepalikau ir likučių išmetimui. Kad normaliai kvepėtų, reikia labai daug purkšti, o ir išlikimas labai abejotinas. Jei dar kvapas būtų malonus, tuos faktus galima ignoruoti, bes tualetinis vanduo kvepia sintetiniu obuolių kvapo oro gaivikliu. Išbandžiau, buvo įdomu, bet tikrai nekartočiau.

Manau , kad visgi ne mano kvapo aromatas. Jis visai tiko vėsesniu oru, bet ne vasarą. Man patiko dulksnos kokybė, todėl būtinai pasidairysiu į kitus Baija aromatus ir išsirinksiu man labiau patinkantį ir geriau tinkantį kvapą.

MĖGINYS.
Cukruotos kriaušės ir saldaus vanilinio sirupo aromatas, kuris tik pasipurškus atrodo per mergaitiškas, bet galiausiai ant odos nusėda pudriškesniu, brandesniu aromatu. Išbandžius mėginį pilno buteliuko įsigyti nesinori, tačiau sugundė pauostyti daugiau Police aromatų.
----------------------------------------------------------------
Ir viskas dėžutė visiškai tuščia, o jūs išgirdote visas galutines nuomones apie pabaigtus ar metamus lauk produktus. Žinote kuo džiaugiuosi? Man smagu, kad perodiškai valau ir dekoratyvinės kosmetikos atsargas - turiu labai senų produktų, tad vos pastebėjus bent menkiausią abejonę tiesiog atsisveikinu. Vis drąsiau atsisveikinu ir su tais, kurie man tiesiog kažkuo neįtiko, tad rankos nesitiesia naudoti. Ta švara ir vis tvarkingesnė kosmetinė atneša malonų palengvėjimo jausmą. Žinau, kad kiti tokius prasivalymus daro vienu ypu ir dideliais kiekiais, bet tai tiesiog ne man, tad po truputį, mažais žingsneliais. 



Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Mano oda mišri, ties nosim varva aliejus, bet šiuo metu zindau, ir oda radikaliai pasikeitė. Vis dar mišri, bet labai sausa, tokia sausa, kad kai šventei dariausi makazia visazite sakė oho
    .. Nepadeda tos dekoratyvinės kaukės, tepu kremais is Vichy, augustinus bader.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O gal jūsų oda dehidratuota? Jai trūksta drėgmės? Nes jei riebaluojasi ir sausėja pabandykite daugiau drėkinti. Kremo kaina ne visuomet lemia priemonės gerumą. Kai kurie kremai skirti užrakinti drėgmę, o ne drėkinti, tad rezultatas ne visuomet būna toks, kokio tikimės.

      Drėkinančios veido kaukės (reguliariai ir dažnai naudojant) ir intensyviai drėkinantys serumai gali pagelbėti atkurti odos drėgmę. Labai rekomenduočiau apsilankyti pas kosmetologą - padėtų išsiaiškinti odos problemas ir susidėlioti ko odai trūksta.

      Panaikinti

Rašyti komentarą