#25/2016 Rugpjūčio mėnesio baigti produktai - Empties

Baigėsi paskutinis vasaros mėnuo... Į mūsų namus, butus kiemus ir širdis beldžiasi ruduo, kartu nusinešdamas nerūpestingą vasarą ir kviesdamas rudens rūpesčius... Kam mokykla, universitetas, darbai, vaikai, namai, kam nauji projektai, iššūkiai, pakitusi veido priežiūros rutina, rūpinimasis vasaros nualintais plaukais.

Kartu su kiekvieno mėnesio pradžia, aš jums pasakoju apie tai, kas paliko mano kosmetinę, kurios pakuotės ištuštėjo, kurios patiko ar nepatiko. Trumpai tariant, rodau šiukšlynėlį ar tuštučius (čia kaip jums patogiau), baigtus per rugpjūčio mėnesį.

"Kiekvienoje tuštumoje yra savas sprendimas"
Citata, autorius nežinomas




Kūnui

Mano nuomonė apie produktą nė kiek nepasikeitė, kadangi turėjau tik vieną naudojimo kartą. Tai kempinėlė iš tiesų yra pakankamai įdomus produktas ir tikriausiai labai naudingas keliaujant, ligoninėse - vietoj kempinės kūnui ir dušo želė buteliuko. Tačiau namų sąlygomis, aš jo tikrai nenaudočiau - pirmiausia ekologijos klausimais - per metus jų reiktų 365 vnt. prausiantis vieną kartą dienoje, o kempinėlės nera perdirbamos, tad jomis teršiame gamtą. ir antra - visgi man patogiau, smagiau naudoti dušo želė, kurių kvapas man malonus, kurios tiesiog įprastai naudojamos.
Vietoj jos: DOUGLAS Home SPA "Breath of Amazonia" dušo želė su acai uogomis ir marakujos aliejumi
VERDIKTAS: kartočiau tik kelionėse ir jei tektų gulėti ligoninėje

Natūralus dezodorantas man visai patiko, tačiau nepasakyčiau, kad jis yra labai veiksmingas, siekiant apsisaugoti nuo nemalonaus kvapo. Priemonę baigiau gana greitai, mat naudojau kelis kartus dienoje, o ir vienu laikotarpiu - pėdoms, kai jos pakankamai gausiai prakaituodavo. Man ši priemonė buvo labai vietoje ir laiku: gimus leliukui aš nenorėjau jokių kvapų, o ir negalėjau jų naudoti dėl mažylio uoslės. Kadangi viešumoje, neskaitant lauko, mes nesilankėm, tai jei jausdavosi kažkoks kūno kvapas, aš labai nepergyvendavau. Tačiau dabar, kai kūdikis didesnis, man jau norisi rimtesnės apsaugos, todėl džiaugiuosi, kad jis baigėsi. Na kaip, baigėsi - dar nedidelis gabaliukas yra, bet jį nepatogu naudoti, todėl paprasčiausiai metu lauk.
Vietoj jo:  DOVE "Invisible Dry" dezodorantas - antiperspirantas
VERDIKTAS: galbūt kartočiau, bet tik naudojimui namų salygomis, kai niekur nesiruošiu eiti

Nuostabus šveitiklis, aš nežinau, paprasčiausiai paperkantis, tobulai geras šveitimas, nei per stiprus, nei per švelnus; saldžiarūgštis kvapas ir manyčiau nedidelė kaina. Man labai patiko, labai. Būtinai pabandysiu kokio kito kvapo Lirene šveitiklį.
Vietoj joNATURA SIBERICA "Sauna & SPA" liekninantis ledinis cukraus šveitiklis kūnui
VERDIKTAS: mielai kartotinas

Plaukams

Aliejukas labai geras, neapsunkina plaukučių, suvaldo šiauštis linkusius galiukus, drėkina juos, suteikia sveikesnę išvaizdą, o kur dar malonus kvapas ir tiršta, labai skalsi konsistencija... Iš tiesų, aliejus tinkamas naudoti 12 mėnesių, bet nemeluosiu, naudojau jį bene du metus, nors ir pakanakamai dažnai, bet laiko tarpas tikrai ilgas... Kažkaip pagalvojau kad ta data yra labiau rekomendacinio pobūdžio, juk jei priemonė nepakito, nesikeitė nei konsistencija, nei kvapas, - ji turėtų būti tinkama naudoti net ir jei nurodytas 12 mėn laikotarpis po atidarymo. Kaip matote, buteliuke dar yra šiek tiek priemonės, bet pompa jo jau nebepaima, todėl bandysiu atsisukti ir iškrapštyti likučius lauk.
Vietoj jo: DOVE "Pure Care Dry Oil" maitinamasis aliejus visų tipų plaukams su makadamijų aliejumi
VERDIKTAS: kartočiau

Šiandien prasideda 9 mėnuo, kai kaskart, prieš kiekvieną plaukų plovimą naudoju aliejus: stiprinamuosius, maitinamuosius, visokius; laikau juos ant plaukų ir tik tuomet išsiplaunu plaukučius. Šis Uogos Uogos aliejus man patiko: jis ne tik gerai drėkina, bet ir gaivina, suteikia nepaprasto minkštumo, švelnumo ir sveiko spindesio. Apskritai, mano plaukučiai linkę palaikyti draugiškus santykius su alyvuogių, kokosų, makadamijos aliejais; o argano, varnalėšų, saulėgrąžų aliejai jiems tinka prasčiau. Tad manau natūralu, kad aliejinė kaukė puikiai tiko mano plaukučiams.
Vietoj josJOANNA Rzepa plaukų stipriklis ampulėse
VERDIKTAS: kartočiau

Labai patiko kaukės efektas plaukams, jos sudėtis gana gera, daug augalinių aliejų,  plaukučiai po jos paklusnūs, gražus, minkšti, pamaitinti, neapsunkinti, švelnūs... Galėčiau vardinti ir vardinti, bet jei norėsite, patys pasiskaitysite, apie ją pasakojau atskirame įraše. Man tik gaila, kad kaukės buvo nedaug, ta prasme pakankamai vienam kartui, bet norėjosi daugiau vienkartinių paketėlių, daugiau kartų naudoti. Šiaip  super, ir aš jau esu nusipirkusi tokią pat, tik su makadamijų aliejumi.
Vietoj josFITOKOSMETIK "Organic Oil" kaukė visų tipų plaukams su jojobos aliejumi
VERDIKTAS: mielai kartočiau

Po Fitokosmetik kaukės, ši man pasirodė vidutinė. Iš tiesų, naudojimas buvo ilgas, tad paprasčiausiai man spėjo pabosti. Ji veikia stipriau nei kondicionierius, tačiau silpniau, nei įprasta kaukė, plaukus drėkina, glotnina, gaivina. Daro ką žada, tačiau Fitokosmetik kaukė ją labai nustelbė, netgi labai ir ji galutiniuose mano vertinimuose tapo vidutinė. Taip, kaip kaukė ir kaip pigi priemonė ji nebloga, tiks taupančioms ir norinčioms rezultato ant plaukučių.
Vietoj josFITOKOSMETIK "Organic Oil" kaukė visų tipų plaukams su jojobos aliejumi
VERDIKTAS: kartočiau, bet tikriausiai kitokią Kallos kaukę

Rankoms ir kojoms

Kaip ir visi L'Occitane rankų kremai, taip ir šis man patiko. Turbūt nereikia daug pasakoti apie efektą? Greit susigeria, nepalieka riebios plėvelės, minkština, drėkina ir gražina rankų odą iš karto. Tiek, kad vyšnių kvapas tikrai nėra mėgstamiausias mano kvapas tarp L'Occitane kompanijos rankų kremų. Šiaip, tokie kremukai puikūs rankinės draugai - nedidelio kiekio, puikiai tiks padrėkinti rankas kažkur išėjus iš namų.
Vietoj jo: DOVE "Dermo SPA" rankų kremas
VERDIKTAS: kartočiau, bet kito kvapo

Toks lengvai citrininis muilas, gerai prausiantis rankutes, paliekantis švaros pojūtį. Apie muilą išsiplėsti kažkaip nesinori - rašiau trumpą įrašą, ir visuomet apie jį galite paskaityti. Tiesiog geras, kokybiškas muilas, tiek, kad jo kaina nėra žema.
Vietoj joNESTI DANTE "Dolce Vivere" muilas "Roma"
VERDIKTAS: tikriausiai ne, šiek tiek daugoka tiek mokėti už paprastą, tradicinį muilą

Neturi jis stipraus šveitimo, na paprasčiausiai neturi... tikrai neskirtas sausiems, suskilinėjusiems kulnams, ar storam sausos odos sluoksnio šalinimui. Bet man jis patiko, keista, tačiau jis gerai drėkina, pėdos atrodo gražiau vizualiai, kad ir neilgam, tačiau man vaizdas, kurį mačiau po "šveitimo", jeigu tai galima pavadinti procedūrą su šia priemone, patiko. Tik jei tikėsitės stipraus šveitimo, ir jeigu jo jums reikia  priemone garantuotai nusivilsite.
Vietoj joDR. ORGANIC pėdų šveitiklis su alyvuogių aliejumi
VERDIKTAS: produktas neblogas, kad ir patiko, aš jo nekartočiau

Neprastas muilas: nedidelė kaina, didelis kiekis, gana malonus kvapas. Savo darbą muilas atlieka be priekaištų, bet aš paprasčiausiai nejaučiau jokio malonumo jį naudoti, tiesiog, kažkaip nesukėlė jokių teigiamų emocijų.
Vietoj joSODASAN COSMETICS "Romantic Rose" skystas augalinis muilas su rožėmis
VERDIKTAS: nekartočiau

Veido priežiūra I

Nepatiko man šios kaukės kvapas, nors priemonė gerai atgaivino po sunkaus proginio makiažo nualintą veido odą, ją gerai sudrėkino.
Vietoj jos: kitos turimos veido kaukės
VERDIKTAS: nekartočiau dėl kvapo



Kaip ir visos šios kompanijos kaukės, taip ir ši, gerai drėkina odą, švelnina. Tiesa, nežinau ar sutapimas, ar ne, tačiau po šios kaukės sekančią dieną mano skruostai buvo išberti. Abejoju, ar vienas ingredientas gali sudirginti, tačiau gali būti ir taip.
Vietoj jos: kitos turimos veido kaukės
VERDIKTAS: nekartočiau dėl įtartino išbėrimo



Kažkaip keistai jaučiuosi, priemonė pigi, jos sudėtis nelabai gera, tačiau jis gaivina odą, valo ir suteikia malonų komforto jausmą. Tačiau, stebuklų jis tikrai nedarys, o gamintojas to ir nežada - tai tiesiog nebloga, kasdienė priemonė veido odos gaivinimui.
Vietoj jo: DOUGLAS "Naturals" valomasis veido tonikas
VERDIKTAS: kartotina

Visiškai man nepatiko, senai taip bebuvo, kad priemone man niekuo nepatiktų: ji man nemaloniai smirdi, konsistencija primena vazeliną, o panaudojimas yra niekinis dėl lėto susigėrimo ir "sėdėjimo" ant odos. Dažniausiai naudojau lūpoms, kartą bandžiau veidui ir kūnui, o likučius nė kiek netaupydama sutepiau pėdoms. Na visiškai ne mano priemonė, kad ir kaip ji būtų giriama ir liaupsinama, aš jos nesuprantu ir man ji nepatinka.
Vietoj  jo: rankoms - DOVE "Derma SPA" rankų kremas; lūpoms - DOUGLAS "Natural" lūpų balzamas
VERDIKTAS: tikrai ne

Nelabai žaviuosi šio kremo sudėtimi ir man nelabai patinka jo kvapas. Tačiau efektas odai man labai patiko. Paskirų poveikių nevardinsiu, tačiau kas keičiausia ir tikriausiai man buvo netikėta, kad su kekvienu kremo naudojimu mano oda atrodė vis gražiau ir gražiau, vis geriau ir geriau.
Vietoj jo: LIRENE "Vital Energy" veido kremas
VERDIKTAS: būtų įdomu bandyti didesnį kremo kiekį

Veido priežiūra II

Visiškai nepatiko. Man atrodo tai prasčiausios kada nors mano naudotos servetėlės makiažui valyti apskritai. Na visiškai nepatiko: grubios odai, valo sunkiai, apie akių makiažą net nekalbu. Vieną pakutį sunaudojau veidui ir oda taip baisiai atrodo, kaip nukankinta, gremžta, pavargusi, suerzinta... Visiška nesąmonė - antras pakutis sunaudotas pavalyti rankas kai bandau dekoratyvinę kosmetiką ant rankų.
Vietoj jų: nieko, valysiu miceliniu vandenuku
VERDIKTAS: jokiu būdu ne

Aš labai pasiilgstu šio prausiklio - labai. Tokio nepaprasto švaros pojūčio jau senai nejaučiau, ir nežinau ar gali taip būti, bet jį naudojant jaučiau, kad oda atrodė gerokai gražiau, nei prieš jau naudojimą ar dabar. Nerealiai geras prausiklis, skalsus, malonus naudoti, superinis. Ir labai gaila, kad jis baigėsi.
Vietoj jo: BIOTEN prausiklis sausai ir jautriai veido odai su medvilnės ekstraktu
VERDIKTAS: labai mielai kartočiau ir galvoju, kad tikriausiai kartosiu

Veido priežiūra III - Mėginiai

MĖGINYS.
Veikė tikrai neblogai, tačiau mane siaubingai erzino labai intensyvus kvapas, aš nuolat nuo jo čiaudėjau.
Vietoj jo: DOUGLAS "Naturals" valomasis veido tonikas
VERDIKTAS: kartotina

MĖGINYS.
Tikriausiai tai kremas, skirtas perernamiesiems, rudens ir pavasario sezonams. Jis riebokas ir gerai maitina bei švelnina odą, tačiau riebios odos savininkėms manyčiau netiktų.
Vietoj joLIRENE "Vital Energy" veido kremas
VERDIKTAS: galbūt

MĖGINYS.
Man labai smalsu būtų išbandyti pilną šio gaminio pakuotę, ir tai pakankamai keista, nes esencija nepasižymi nei dideliu drėkinimu, nei maitinimu. Ji tiesiog padaro odą vizualiai gražesnę, skaistesnę ir šviesesnę. Tiesiog oda atrodo gerokai gražiau naudojant priemonę. Labai įdomu, kaip atrodytų po visos pakuotės naudojimo?
Vietoj jos: esencijos neturiu, o kremas - LIRENE "Vital Energy" veido kremas
VERDIKTAS: būtų labai smalsu išbandyti pilno dydžio pakuotę

MĖGINYS.
Aš šito kremo visiškai nesupratau - jis labai riebus, atrodo, būtų skirtas žiemai, tačiau turi Spf 30 fakorių. paprastai tokia saulės apsauga naudojama vasarai skirtuose produktuose. Jis gerai maitina, o apie kitus žadamus poveikius nieko pasakyti negaliu - nepastebėjau.
Vietoj jo: LIRENE "Vital Energy" veido kremas
VERDIKTAS: nesudomino, ir nesupratau, kuriam sezonui jis skirtas

MĖGINYS.
Tokį veido kremą man naudoti dar per anksti, tačiau dėl vieno mėginio tikrai nieko nenutiko, sunaudojau ir pastebėjau, kad suteikia odai šilkinio švelnumo ir lengvo stangrumo, o va poveikio raukšlėms nepajaučiau.
Vietoj jo: LIRENE "Vital Energy" veido kremas
VERDIKTAS: galvoti apie kremus nuo raukšlių man dar ankstoka, todėl - ne

MĖGINYS.
Nepatiko kvapas ir lipnumas, bet labai sudomino intensyvus drėkinimas, lengvas šviesinimas ir tobula pilno dydžio pakuotė. Būtų smalsu naudoti kremą ilgesnį laiką.
Vietoj jo: LIRENE "Vital Energy" veido kremas
VERDIKTAS: sudomino, būtų įdomu ir smalsu įsigyti bei išbandyti didesnį kiekį

MĖGINYS.
Sakyčiau labai skalsus mėginys, netgi labai, pakako jo ilgam. Nors jokio poveikio paakių stangrumui nepastebėjau, tačiau oda atrodė gerai padrėkinta, atsigavusi.
Vietoj jo: ZIAJA "Goat's Milk" paakių kremas
VERDIKTAS: būtų smalsu įsigyti pilno dydžio pakuotę

Kiti I

Šitą, būtent violetinį Listerine aš nusipirkau galvodama, kad jis gerokai švelnesnis nei mėlynieji ar žalieji skalavimo skysčiai iš Listerine. Visgi, jis man buvo kiek per aštrus, ir jo naudojimą aš palikau vyrui. Taip, jis puikiai išvalo burnos ertmę, apnašos kaupiasi lėčiau, bet man griaužia burnos gleivinę ir visiškai tas jausmas nepatinka ir nėra malonus.
Vietoj joSENSODYNE "Cool Mint" burnos skalavimo skystis be alkoholio
VERDIKTAS: man per stipru, vyrui per silpnas, tad greičiausiai ne

29. Rožinė, maža vidutinio grubumo popierinė dildė

30. - 31. Rožinės, ilgos smulkaus grubumo popierinės dildės

32. - 34. Violetinės, didelės, smulkaus grubumo popierinės dildės
Visos šios dildės vis dar iš to paties rinkinio, kurį pirkau dar gyvendama UK. Tiesa, jų liko vos kelios ir man labai gaila, nes jos puikios ir buvo labai pigios. Gal violetinės dildės, dėl savo pločio nėra patogios ir nelabai pavyksta išnaudoti jas ties viduriu, bet jos visos puikiai man tarnauja. Tiesa, kodėl šį mėnesį jų tiek daug? Kelias, stipriai nudildytas radau vonioje, prie kosmetinių šepetėlių, kelios gulėjo prie manikiūro įrankių - visas jas surinkau ir išmečiau, na ir matomai naudojau daugiau nei kitus mėnesius.
Vietoj jų: liko dar kelios iš to paties rinkinio
VERDIKTAS: oi, kaip vėl norėčiau įsigyti tokį rinkinuką...

35. Makiažo dengimo kempinėlė, trikampė
Tuomet, kai labai labai skubėdavau ir visai neturėjau laiko drėkinti, o paskui plauti savo Beauty Blender kempinėlės, aš naudojau tokią, tačiau tik maskuoliui paskirstyti, na o makiažui dažniausiai tradiciškai tikdavo paskirstymas pirštais. Šiaip visai faina kempinėlė, pirkau ją per ebay, lyg ir iš Kinijos, ir jei teisingai pamenu, už 8 kempinėles mokėjau apie 1 Eur, o gal net mažiau. Žodžiu, gana patvarios, švelnios, patogios - man patiko.
Vietoj jos: turiu tokių pat kempinėlių
VERDIKTAS: kartočiau


36. - 37. CLEANIC "Soft & Comfort" medvilnės diskeliai, 2 x 133 vnt.
Šitie yra vieni iš mėgstamiausių ir kokybiškiausių kosmetinių medvilės diskelių ir jie man labai labai patinka, praktiškai kiekvieną mėnesį jų pakelis ar du atsiduria tarp mano tuštučių.
Vietoj jų: turiu dar vieną tokią pat pakuotę
VERDIKTAS: mielai kartosiu


Iš pradžių, ir kurį laiką naudojant šiuos šepetėlius man labai trūko minkštumo, jie pasirodė kietoki, trūko švelnumo. Tačiau su laiku aš matomai pripratau ir šepetėliai man ėmė patikti, tie dėl patogios rankenos, tiek dėl gero valymo. O mano vyrui šie šepetėliai padarė tikrai gerą įspūdį ir jis liko jais patenkintas.
Vietoj jųDENTALUX "Professional" dantų šepetėliai "Soft"
VERDIKTAS: kartočiau
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Štai ir viskas, tokie buvo mano paskutinio vasaros mėnesio pabaigtukai. Jei kyla klausimų - klauskite. 😉




Ačiū, kad skaitote,

Gražaus vakaro,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Iš smalsumo: kodėl nenaudojate stiklinės nagų dildės? Bent man ji nepalyginamai patogesnė ir geresnė, tarnauja ne vienus metus... O ir iš aplinkosaugos požiūrio žymiai geriau naudoti stiklines, nei kas mėnesį išmesti sunaudotas popierines.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Hmm... labai geras klausimas - turiu dvi stiklines ir kažkada jas labai mėgau, kol nepabandžiau popierinių. Kažkodėl popierinės patogiau, tačiau baigusi jas tikriausiai vėl grįšiu prie stiklinių :)

      Panaikinti

Rašyti komentarą