PIRMAS ĮSPŪDIS. DELIA "Cameleo" Natural Aqua Action drėkinantis plaukų šampūnas su Chia aliejumi, skirtas sausiems plaukams ir odai

Regis prabėgo visai nedaug laiko, kai ištuštinau mėginių dėžę, ir joje vėl krūva naujų mėginukų pasibandymui. Šį kart nenorėjau jokių bandyti dekoratyvinės kosmetikos, tad mano rankose Cameleo šampūnas iš Delia. Tiesą sakant šitos kompanijos mėginius visuomet gaunu iš Eurokos ir visuomet esu nusiteikusi skeptiškai - nei vienas Cameleo linijos plaukų priežiūros produktas man nepatiko ir nesukėlė didelių teigiamų emocijų. Ar gali Natural linijos produktas palikti teigiamą įspūdį? Prieš bandydama aš labai abejoju, tačiau sunaudoti ir išbandyti vistiek noriu.



Ką žada gamintojas: Šampūnas sukurtas sausiems plaukams ir sausai galvos odai prižiūrėti. Sudėtis papildyta ispaninių šalavijų sėklų aliejumi. 
Naudojimas. Tepti šampūnu drėgnus plaukus, pamasažuoti, nuskalauti vandeniu. Esant poreikiui, ištrinkti plaukus dar kartą.

Sudėtis: Aqua, Sodium Coco Sulfate, Coco Glucoside, Glycerin, Sodium Chloride, 1,2 Hexanediol, Salvia Hispanica Seed Oil, Polyquaternium-10, Glyceryl oleate, Polysorbate 80, Disodium EDTA, Parfum, Citric Acid, Lactic Acid, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate.

95% natūralios sudėties
0% SLES, SLS, parabenų, silikonų, stiprių konservantų

Pilno dydžio pakuotė

Kiekis: mėginio kiekis 10 ml. Pilno dydžio pakuotė 250 ml
Kaina: 4,49 EUR
Kur galima įsigyti: Eurokos


Mano potyriai. Skystos gelinės konsistencijos šampūnas man labai malonaus aromato, kuris lyg ir yra kosmetinis, tačiau gaivus, neturi saldumo. Suputojo iš tiesų gerai ir to kiekio pilnai pakako dviems galvoms plovimams. Tiesa, nesu tikra, jei mano plaukai būtų ilgi, ar to kiekio man iš tiesų pakaktų - greičiausiai tik vienam plovimui su skalavimu.

Šampūno putos lengvai išsiskalavo lauk, galva jautėsi švari. Paprastai su natūraliais šampūnais man būna sunku, jie stipriai suvelia plaukus ir dažnai įprastas kondicionierius negelbsti. Šis šampūnas nesuvėlė plaukų, nors įkišus pirštus giliau jautėsi, kad vietomis kimba, tačiau palyginus labai mažai. Aišku, kondicionierių naudojau, mano plaukų tipui jis tiesiog būtinas. Kiek šampūnas iš tiesų drėkina plaukus man sunku pasakyti, pastebėjau, kad jie švelnūs, lengvi ir malonūs liesti, tačiau didelio kondicionuojamo poveikio aš nepajutau. Nepaisant to, regis tai pirmasis Cameleo plaukų produktas, kurį visai norėčiau pabandyti kartu su šios linijos kondicionieriumi ar kauke - pirmas įspūdis geras, efektas man visai patiko, išdžiūvę plaukai atrodo gerai ir jaučiasi puikiai, tik įdomu ar didesnis kiekis tikrai pateisintų mano lūkesčius?




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visuomet galima rasti gaminio akcijų ar nuolaidų. Taip pat neturiu galimybės palyginti visų priemonės pardavimo vietų.

Buvo aktualu? Komentuokite! Jūsų komentaras - geriausias atlygis!

Komentarai